return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
?איפה כולם היו בראש השנה (pg. 3)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Trance man


אינפקטד מסריחים?? חחח לא מתאים לך להגיד את זה..חשבתי שאתה חולה על הסיגנון מוזיקה הזה..
האמת היא שאני לא שומע טראנס פסיכודלי בכלל, אבל קניתי שני דיסקים שלהם כי אני חושב שהם ממש גאונים...

!ואסי קוג'ק הוא תותח
למי שאוהב
prog. house,trible..

ואני יודע על מה אתה מדבר בקשר לדיג'י ג'קסון, פעם שמעתי סט שלו ברדיו..הוא נותן
disco house
שזה חרא של מוזיקה לדעתי :).. טוב אולי כשאני אהיה בן 30 אני יאהב את זה..אי אפשר לדעת..



רק הדיסק האחרון שלהם
BP Empire שווה משהו
כל השאר זה סתם חרטא...

די ג'יי ג'קסון כזה מאפן חבל"ז :)
Scorchio
מזה אף אחד לא היה בפסטיבל בראשית?
היה בן זונה!
אחלה תקליטנים
אלה גוטמן
אינפקטד
אמיר חממי
יהל
היה ענק
Scorchio
בואנה אחי הייתי בחוות היען עם
DJ Max Grahm
הוא אשכרה תותח
אבל רנה מנגן יותר האוס
גראהם מביא אותה בטכנו טוב
חוץ מזה מי שהיו בהאנגר זה לא היו קוסמיק גייט
אני קראתי באינטרנט שהציעו להם לבוא לישראל להפקה גדולה והם לא הסכימו בגלל הבלאגן וכל החרא שיש פה.
קיצקץ זה היה זיוף
הייתי באומן היה פיצוץ
DJ Sahar
DJ Tiesto
DJ Stefan
DJ Eran Barnea
luckystrike
בואנה אחי היית בהרבה מקומות:

חוות היען , פסטיבל בראשית , האומן 17

לא חארם על הכסף?

דרך אגב מאיפה אתה ברעננה?
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by luckystrike
בואנה אחי היית בהרבה מקומות:

חוות היען , פסטיבל בראשית , האומן 17

לא חארם על הכסף?


זה באמת מוזר אחי...
איך הספקת להיות גם באילת, גם בירושלים וגם איפה שהיה פסטיבל בראשית וכל זה בלילה אחד?
יש לך מסוק פרטי? אם כן אני צריך אותו לכמה ימים :)
nesher
אחים שלי הייתי בבראשית היה ממש על הפנים, אשכרה 3 ימים של סבל עצבני.
זה בכלל לא לאוהבי טראנס, הביאו כמה דיגייז כדי להביא יותר אנשים.
זה מתאים לאנשים אוהבי טבע(שמן הסתם אוהבים לשרוף עלים) ואנשים רוחניים.
Btw
היו שם בסך הכל 3 דיגייז מוכרים:
Infected Mushroom נתנו
set
מאפן שחבל על הזמן.
Amir Hamami
לא הדהים מה גם שהוא תקלט ממש בבוקר בשעה 7 ככה.
Astral Projection
איכשהו הצילו את המקום למרות שאני לא ממש אוהב את הסגנמון שלהם.
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Scorchio
בואנה אחי הייתי בחוות היען עם
DJ Max Grahm
הוא אשכרה תותח
אבל רנה מנגן יותר האוס
גראהם מביא אותה בטכנו טוב
חוץ מזה מי שהיו בהאנגר זה לא היו קוסמיק גייט
אני קראתי באינטרנט שהציעו להם לבוא לישראל להפקה גדולה והם לא הסכימו בגלל הבלאגן וכל החרא שיש פה.
קיצקץ זה היה זיוף
הייתי באומן היה פיצוץ
DJ Sahar
DJ Tiesto
DJ Stefan
DJ Eran Barnea



איפה אתה חי יגנוב
עלק רנה מנגן האוס!
שמעת אותו פעם שאתה אומר את זה?
כשהוא היה בחווה הוא הביא בנו טראנס מלודי - קלאב טראנס רוצח!!!
אתה לא יודע על מה אתה מדבר
עלק האוס, גם רואים עליו שהוא לא בן אדם של האוס.
Scorchio
האומן היה ביום האחרון של בראשית
אז משם ישר הלכנו הביתה הסתדרנו ונסענו לאומן וגם ישנתי אצל בני דודים שלי בירושלים
חוץ מזה בראשית והאומן נכנסתי חינם
פרוטקציות
:D

ואני מהחלק המערבי של רעננה
וחוות היען היה יום אחד לפני בראשית
בבראשית הייתי רק יום וחצי...
Scorchio
מה שאתה חושב שזה קלאב טראנס בשבילי זה האוס
אני שומע את הדברים היותר חזקים יחד עם טכנו
דברים שהוא מנגן זה דברים חלשים
טראנס מלודי זה לא טראנס זה נחשב בקטגוריה של ההאוס.
חוץ מזה ממתי מכור של פסיכודלי מבין כל כך בקלאב טראנס?
:D
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Scorchio
מה שאתה חושב שזה קלאב טראנס בשבילי זה האוס
אני שומע את הדברים היותר חזקים יחד עם טכנו
דברים שהוא מנגן זה דברים חלשים
טראנס מלודי זה לא טראנס זה נחשב בקטגוריה של ההאוס.
חוץ מזה ממתי מכור של פסיכודלי מבין כל כך בקלאב טראנס?
:D



זה שאני שומע טראנס פסיכודאלי לא אומר שאני שומע ר-ק פסיכודאלי ולא יודע סוגי מוזיקה אחרים אלא להיפך
אני מבין טוב מאוד בסטיילים של טראנס, אני מכין טראנס מלודי\אפליפטינג אז אל תזיין לי ת'מוח עם השטויות שלך על זה שבשבילך טראנס מלודי זה האוס כי זה סתם חרא וזה לא נכון!
אין דבר כזה!
עלק

dj alonzo
אם זה טראנס מלודי, אז זה לא יכול להיות האוס..... זה טראנס!!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by dj alonzo
אם זה טראנס מלודי, אז זה לא יכול להיות האוס..... זה טראנס!!


אמת לאמיתה!
אלונזו, אתה בא לאכזיב ב09-12?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement