return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
29 juli = > Armin @ bloemendaal (pg. 3)
View this Thread in Original format
dj_spare
ik wil ook wel gaan, alleen ff kijken met vervoer :/
Matthijs
quote:
Originally posted by Rudy
gister nog armin gezien, was niet echt bijzonder


Lijkt me logisch dat hij op een studentenfeest geen diepgaande/ bijzondere set draait, is toch een vrij oppervlakkig publiek over het algemeen wat vooral de hits zal willen horen...
MaGiK54
Heb vrijdag vrijgenomen, ik heb me stapmaatje en een vriendin zo ver gekregen om mee te gaaan, conclusie ik ben van de partij. Wat is denk jullie de beste tijd om die kant op te gaan vanuit Den Haag om voor 20:00 daaro te zijn.
Tom Lont
Leuk om een ASOT live mee te maken :) Moet vrijdag werken dus van 8 tot 12 is wel een mooie tijd.
MaGiK54
Ok wie zullen er present zijn:

Emma
Freezel ??
sndh
Roos22 ??
MaGiK54
Asperge ??
kolkiewolkie
Tim81 ??
JP
Tom Lont
dj-spare ??
Tom Lont
Emma
Freezel ??
sndh
Roos22 ??
MaGiK54
Asperge ??
kolkiewolkie
Tim81 ??
JP
Tom Lont
dj-spare ??
MagicImpuls <--
MaGiK54
quote:
Originally posted by Tom Lont
MagicImpuls <--


Wie is dat dan ??

Edit antwoord op mijn vraag:
http://www.tranceaddict.com/forums/member.php?s=&action=getinfo&userid=20260
MaGiK54
God ik word zo ing moe van me vrienden, me stapmaatje liep net te zeiken dattie geen geld heeft en dattie donderdag waarschijnlijk niet meegaat. Moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee word je ervan. Kom dus nog maar met zijn tweeën. Mocht die vriendin van me afzeggen, dan ga ik relluuuuuuuuuuuh.
Tim81
Bij mij is ook iedereen nog op vakantie :( Zal verder moeten zoeken om iemand mee te krijgen... Hoop op mooi weer, dan krijg ik vast nog wel mensen mee voor een lekker stranddagje (dan krijgen zij daar wel te horen dat we nog wat langer blijven voor de muziek ;))!
dj_spare
Ah... ik heb vervoer geregeld, maar nu moet ik weer werken... 't is altijd wat he :(

franzelare
ik moet vrijdag om 7.30 op mijn werk zijn dus ik kom niet :(
sanderheijnen2
ik kom zeker te weten ook. leuke preview voor ocean diva waar ik ook zal vertoeven :tongue2
maar ff een vraagje erover:
is het vlakbij q-beach, waar vorige keer het gratis feestje was?
Dan zet ik de auto namelijk op die grote parkeerplaats tegenover de duinen. En begint armin gewoon om 8 uur met the newest tunes selected? Want dan moet ik echt op tijd vertrekken vanuit Bergen op Zoom.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement