|
29 juli = > Armin @ bloemendaal (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| ik wil ook wel gaan, alleen ff kijken met vervoer :/ |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Rudy
gister nog armin gezien, was niet echt bijzonder |
Lijkt me logisch dat hij op een studentenfeest geen diepgaande/ bijzondere set draait, is toch een vrij oppervlakkig publiek over het algemeen wat vooral de hits zal willen horen... |
|
|
| MaGiK54 |
| Heb vrijdag vrijgenomen, ik heb me stapmaatje en een vriendin zo ver gekregen om mee te gaaan, conclusie ik ben van de partij. Wat is denk jullie de beste tijd om die kant op te gaan vanuit Den Haag om voor 20:00 daaro te zijn. |
|
|
| Tom Lont |
| Leuk om een ASOT live mee te maken :) Moet vrijdag werken dus van 8 tot 12 is wel een mooie tijd. |
|
|
| MaGiK54 |
Ok wie zullen er present zijn:
Emma
Freezel ??
sndh
Roos22 ??
MaGiK54
Asperge ??
kolkiewolkie
Tim81 ??
JP
Tom Lont
dj-spare ?? |
|
|
| Tom Lont |
Emma
Freezel ??
sndh
Roos22 ??
MaGiK54
Asperge ??
kolkiewolkie
Tim81 ??
JP
Tom Lont
dj-spare ??
MagicImpuls <-- |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tom Lont
MagicImpuls <-- |
Wie is dat dan ??
Edit antwoord op mijn vraag:
http://www.tranceaddict.com/forums/member.php?s=&action=getinfo&userid=20260 |
|
|
| MaGiK54 |
| God ik word zo ing moe van me vrienden, me stapmaatje liep net te zeiken dattie geen geld heeft en dattie donderdag waarschijnlijk niet meegaat. Moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee word je ervan. Kom dus nog maar met zijn tweeën. Mocht die vriendin van me afzeggen, dan ga ik relluuuuuuuuuuuh. |
|
|
| Tim81 |
| Bij mij is ook iedereen nog op vakantie :( Zal verder moeten zoeken om iemand mee te krijgen... Hoop op mooi weer, dan krijg ik vast nog wel mensen mee voor een lekker stranddagje (dan krijgen zij daar wel te horen dat we nog wat langer blijven voor de muziek ;))! |
|
|
| dj_spare |
| Ah... ik heb vervoer geregeld, maar nu moet ik weer werken... 't is altijd wat he :( |
|
|
| franzelare |
| ik moet vrijdag om 7.30 op mijn werk zijn dus ik kom niet :( |
|
|
| sanderheijnen2 |
ik kom zeker te weten ook. leuke preview voor ocean diva waar ik ook zal vertoeven :tongue2
maar ff een vraagje erover:
is het vlakbij q-beach, waar vorige keer het gratis feestje was?
Dan zet ik de auto namelijk op die grote parkeerplaats tegenover de duinen. En begint armin gewoon om 8 uur met the newest tunes selected? Want dan moet ik echt op tijd vertrekken vanuit Bergen op Zoom. |
|
|
|
|