|
29 juli = > Armin @ bloemendaal (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by sanderheijnen2
ik kom zeker te weten ook. leuke preview voor ocean diva waar ik ook zal vertoeven :tongue2
maar ff een vraagje erover:
is het vlakbij q-beach, waar vorige keer het gratis feestje was?
Dan zet ik de auto namelijk op die grote parkeerplaats tegenover de duinen. En begint armin gewoon om 8 uur met the newest tunes selected? Want dan moet ik echt op tijd vertrekken vanuit Bergen op Zoom. |
Tis in hetzelfde rijtje strandtenten als Q-beach.
En ik mag aannemen dat Armin gelijk om 8 uur begint. Deze hele week zenden ze alle programma's van ID-T uit vanuit de strandtent. |
|
|
| sanderheijnen2 |
las het op de site van Bloomingdale's idd.
Maar nog ff over de exacte plaats van de tent (wil niet gaan zoeken/vragen daar)
Als je die grote parkeerplaats hebt. Dan steek ik de straat over en ben op het strand. Als ik dan met mijn gezicht naar de zee gericht sta dan heb je aan de rechterkant na een stukje lopen q-beach. Waar moet ik dan heen lopen? verder of terug...?
Hopen dat frenzy met de mk-s rmx de future favourite wordt!!!!! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by sanderheijnen2
las het op de site van Bloomingdale's idd.
Maar nog ff over de exacte plaats van de tent (wil niet gaan zoeken/vragen daar)
Als je die grote parkeerplaats hebt. Dan steek ik de straat over en ben op het strand. Als ik dan met mijn gezicht naar de zee gericht sta dan heb je aan de rechterkant na een stukje lopen q-beach. Waar moet ik dan heen lopen? verder of terug...?
Hopen dat frenzy met de mk-s rmx de future favourite wordt!!!!! |
Als je naar beneden loopt zie een aan je linkerhand een grote strandtent met heeeeeeeeeeeel groot op het dak Bloomingdale. Valt niet te missen. |
|
|
| SnuggLe |
Heb je voor Bloomingdale geen vernaaid 'pasje' nodig tegenwoordig? Dan komen jullie er allemaal niet in! :p
Oh, MischaJonker (schijnt ook TA te zijn) komt ook dacht ik vanuit Enschede. Dus als je een lange slungel (met nadruk op slungel :p) ziet, is hij het :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Heb je voor Bloomingdale geen vernaaid 'pasje' nodig tegenwoordig? Dan komen jullie er allemaal niet in! :p
|
Je bedoeld zo'n pasje "ik ben lid van de ID& clan" :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ok wie zullen er present zijn:
Emma
Freezel ??
sndh
Roos22 ??
MaGiK54
Asperge ??
kolkiewolkie
Tim81 ??
JP
Tom Lont
dj-spare ?? |
He vieze BETA turk ik kom ook!!! ben er rond 21:00. :D:D |
|
|
| TranceRulez |
| quote: | Originally posted by Tom Lont
Emma
Freezel ??
sndh
Roos22 ??
MaGiK54
Asperge ??
kolkiewolkie
Tim81 ??
JP
Tom Lont
dj-spare ??
MagicImpuls <-- |
+TranceRulez +5 ppl [GTA]
+TommyPi +2 ppl [GTA]
...I'll wear a t-shirt like this one:

Front Print: A STATE OF TRANCE
:D
JP, I will call you there... ;)
;) |
|
|
| BaRTeZ |
Emma
Freezel
sndh
Roos22
MaGiK54
Asperge
kolkiewolkie
Tim81
JP
Tom Lont
dj-spare
MagicImpuls
Remy D
bartez
TranceRulez (+5)
TommyPi (+2)
leuk lijstje :) |
|
|
| Asperge |
| K ben er niet bij helaas, ouder zijn gister onverwachts terug gekomen van vakantie, en heb de auto dus niet meer, en ov kost me te veel:( |
|
|
| jp |
[NLGBETA mode]
Allez klar, hes wirdt bestemmt zehr gezellich zulle :tongue2
[/NLGBETA mode] |
|
|
|
|