|
29 juli = > Armin @ bloemendaal (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |

Lachen, je hebt Mischa (MischaJOnker, zit hier ook op het board) en zijn vriendin Franny er ook wel vaak opgezet zeg ;) :D Lachen.
Btw, who the is Justine?? :conf: :conf:
Moet iedereen die kenne? |
|
|
| TranceFool |
| Justine Suissa, ken je toch wel???? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Justine Suissa, ken je toch wel???? |
Eh...nee, moet ik die kennen dan?? |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou... :p
Van 'Oceanlab - Sattelite' enzo... |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Nou... :p
Van 'Oceanlab - Sattelite' enzo... |
En van Armin van Buuren - Burned With Desire natuurlijk
Shame on you Snuggle :D |
|
|
| sndh |
| ze is ook nog eens superaardig! |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
n00b!! :p
ja ze is zegmaar een soort Jan Johnston... ook veel vocalen geleverd voor nummers!! |
|
|
| tijs08 |
Om nog even terug te komen op de discussie rond Markus' zijn set en platenkeuze...
Misschien was hij zijn platenkoffer wel kwijt geraakt, hij had toch al problemen op het vliegveld. Dit verklaart dat hij alleen maar platen draaide die eigenlijk ook allemaal in Armin's tas te vinden zijn... :rolleyes: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by dj_spare
n00b!! :p
ja ze is zegmaar een soort Jan Johnston... ook veel vocalen geleverd voor nummers!! |
SnuggLe's volgende vraag: wie is Jan Johnston nou weer???!?!?
:toothless |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by tijs08
Om nog even terug te komen op de discussie rond Markus' zijn set en platenkeuze...
|
je moet het niet al te ver gaan zoeken !
in't begin van ASOT zei Armin nog dat ze in deze show zowat de beste platen van de afgelopen tijd gingen draaien.
Dat gaat toch alles verklaren !!!
en het feit dat Markus 'ridgewalker ft El - Find' draaide (ook al draaide Armin hem in't begin) is mijn schuld aangezien ik het nog steeds een lekkere plaat vind en hem vroeg om die (nog een keer) te draaien.
wacht maar tot 3 DJ's in het bootje en als zijn platenkeuze dan nog steeds hetzelfde is mogen jullie beginnen zagen :happy2: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by emma
en het feit dat Markus 'ridgewalker ft El - Find' draaide (ook al draaide Armin hem in't begin) is mijn schuld aangezien ik het nog steeds een lekkere plaat vind en hem vroeg om die (nog een keer) te draaien.
|
"En het volgende plaatje is speciaal op verzoek van Emma" |
|
|
|
|