return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
sporter?
View this Thread in Original format
reveal
tänkte bara höra om ni håller på med nån skoj sport
själv lirar jag innebandy, och ska på träning nu, ses :)
x-dream
Det kan man väl inte påstå att jag gör nu mera....

Har ju sportat en hel del i tidigare dagar...Typ innebandy,fotboll,ishockey....Men inte nu mera...
fruktsoppa
flatland BMX.. prepare to see me later on in TV.. :)

men vädret här i STHLM har ju inte varit det bästa plus att jag varit sjuk i några dagar.. men imorrn ska jag ut igen..

peace out!
Gaby
Jag har dansat hip hop ...
fruktsoppa
I like it .. i LIKE IT ALOT
Gaby
jag gillar gamla hiphopen, oldschool när inte "bitches n' hores" var en standard replik...
fruktsoppa
vilka exakt syftar du på? Old skool är ju RUN DMC; public enemy, eric B and rakim o de gänget.. eller syftar du på L.A-old skool? typ dr. dre o Ice T? dom e ju mest "bitches'n' hoes".. Public e ju mer rätt åt svarta o sånt.. FAST som hade ju bitches n hoes också..
mindshooter
Hm...jo själv lyssnade jag på mer nivet..när man sa "" och sånt...
Innan tiden där man sa "smoki´n weed" och typ catchy stuff som "trippin" och sånt....lite mer old school sådär....
SWE_TRANCE
... är det som gäller här!
fruktsoppa
quote:
Originally posted by mindshooter
Hm...jo själv lyssnade jag på mer nivet..när man sa "" och sånt...
Innan tiden där man sa "smoki´n weed" och typ catchy stuff som "trippin" och sånt....lite mer old school sådär....

mindshootah is trippin'! haha. killen som vet va han snackar om.. HIHI; cool du e.

mindshooter
quote:
Originally posted by fruktsoppa

mindshootah is trippin'! haha. killen som vet va han snackar om.. HIHI; cool du e.
'

Henke du var med på tiden då man typ sa "nigga glida thru da town ya" eller hur? Själv är jag mer för "about len, gitta fet me keff ombre fett me para"....lite nyare sådär......You gotta love hip-hop.. :p
fruktsoppa
ahh, det säger jag juh.. jag har lyssnat på hiphop sedan 1995 så BLUCKAh BLUCKAh! ditt abou keff shoou bre län yao floss liv e inte mycket att komma med..
din mamma e en abou. =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement