|
sporter? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
Jag har bara en sak att säga.....
Tackar vet jag jag Grand master flash-The message
Den låten är skön..... |
|
|
| Feant |
Jag håller på med speedway och mycket trevlig sport
och tävlar även i Othello. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Feant
Jag håller på med speedway och mycket trevlig sport
och tävlar även i Othello. |
Vilket lag kör du i? Min flickvän brukar kolla på speedway hela tiden...Svelux (?) är tydligen bäst säger hon....
Att tävla i Othello D E fan respekt....
Men du har fan inte en chans mot mig :p
I 0\v/n U n00b!
P.S:Henke: Din mamma är en pappa |
|
|
| Aendy |
| Hmm... har du tagit upp de sporterna på sistonde, för senast jag hade koll så var det innebandy du sysslade med, men å andra sidan vem vet... du kanske har en liten stig på baksidan av trädgården där du cyklar runt, runt med din cykel och brummar fram motorljud? |
|
|
| Feant |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Vilket lag kör du i? Min flickvän brukar kolla på speedway hela tiden...Svelux (?) är tydligen bäst säger hon....
Att tävla i Othello D E fan respekt....
Men du har fan inte en chans mot mig :p
|
Den tog för mycket tid så jag kör inte så mycket mer..
Men jag är rätt säker på att jag krossar dig i Othello :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Feant
Den tog för mycket tid så jag kör inte så mycket mer..
Men jag är rätt säker på att jag krossar dig i Othello :) |
HAH! Synd att du bor i fisk och jag bor i sthlm annars hade vi kunnat mötas och ta en match! :p |
|
|
| Feant |
| quote: | Originally posted by mindshooter
HAH! Synd att du bor i fisk och jag bor i sthlm annars hade vi kunnat mötas och ta en match! :p |
vi kan träffas på neutral mark och ta en match om du vill? The Final Battle Between GOOD and Evil :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Feant
vi kan träffas på neutral mark och ta en match om du vill? The Final Battle Between GOOD and Evil :) |
Och var skulle det vara? Havsyta?
The final battle between Moderator och Useless registred member :p
Om du vinner ska jag få dig bannad! |
|
|
| Feant |
| quote: | Originally posted by mindshooter
The final battle between Moderator och Useless registred member :p
|
heheh stämmer nog, jag kanske inte har bidragit så mycket här :) :)
Om vi kan komma överens med ett ställe med bra Othello mögligheter så är jag redo för dig :) |
|
|
| fruktsoppa |
Detta mina vänner, är en utmaning till feting battle mellan DJÄVULEN och GUD, mellan ONT o GOTT, mellan FIL o MJÖLK!
Vart kommer detta leda till?!?!
ps. Kenny, din mama är allt du säger gånger 3 gånger x gånger stjärnstopp!
BLUCKHA IN YOUR FACE!!! |
|
|
| [A|ienFactory] |
| Själv gör jag inget, men jag kollar mycket på fotboll. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Feant
heheh stämmer nog, jag kanske inte har bidragit så mycket här :) :)
Om vi kan komma överens med ett ställe med bra Othello mögligheter så är jag redo för dig :) |
Hehe jag menade inte att du var useless på det sättet.. :) var bara ett skämt.....Mer att visa på att jag bestämmer här så kom inte o kom :p :p
Kan man kanske spela det online på nåt sätt? Kanske kan bli ett framtida projekt när jag gått ut programeringskursen A och B i gymnasiet! |
|
|
|
|