return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
sporter? (pg. 2)
View this Thread in Original format
x-dream
Jag har bara en sak att säga.....


Tackar vet jag jag Grand master flash-The message

Den låten är skön.....
Feant
Jag håller på med speedway och mycket trevlig sport
och tävlar även i Othello.
mindshooter
quote:
Originally posted by Feant
Jag håller på med speedway och mycket trevlig sport
och tävlar även i Othello.


Vilket lag kör du i? Min flickvän brukar kolla på speedway hela tiden...Svelux (?) är tydligen bäst säger hon....

Att tävla i Othello D E fan respekt....
Men du har fan inte en chans mot mig :p
I 0\v/n U n00b!

P.S:Henke: Din mamma är en pappa
Aendy
Hmm... har du tagit upp de sporterna på sistonde, för senast jag hade koll så var det innebandy du sysslade med, men å andra sidan vem vet... du kanske har en liten stig på baksidan av trädgården där du cyklar runt, runt med din cykel och brummar fram motorljud?
Feant
quote:
Originally posted by mindshooter


Vilket lag kör du i? Min flickvän brukar kolla på speedway hela tiden...Svelux (?) är tydligen bäst säger hon....

Att tävla i Othello D E fan respekt....
Men du har fan inte en chans mot mig :p


Den tog för mycket tid så jag kör inte så mycket mer..
Men jag är rätt säker på att jag krossar dig i Othello :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Feant

Den tog för mycket tid så jag kör inte så mycket mer..
Men jag är rätt säker på att jag krossar dig i Othello :)


HAH! Synd att du bor i fisk och jag bor i sthlm annars hade vi kunnat mötas och ta en match! :p
Feant
quote:
Originally posted by mindshooter


HAH! Synd att du bor i fisk och jag bor i sthlm annars hade vi kunnat mötas och ta en match! :p


vi kan träffas på neutral mark och ta en match om du vill? The Final Battle Between GOOD and Evil :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Feant


vi kan träffas på neutral mark och ta en match om du vill? The Final Battle Between GOOD and Evil :)


Och var skulle det vara? Havsyta?
The final battle between Moderator och Useless registred member :p
Om du vinner ska jag få dig bannad!
Feant
quote:
Originally posted by mindshooter

The final battle between Moderator och Useless registred member :p

heheh stämmer nog, jag kanske inte har bidragit så mycket här :) :)

Om vi kan komma överens med ett ställe med bra Othello mögligheter så är jag redo för dig :)
fruktsoppa
Detta mina vänner, är en utmaning till feting battle mellan DJÄVULEN och GUD, mellan ONT o GOTT, mellan FIL o MJÖLK!

Vart kommer detta leda till?!?!

ps. Kenny, din mama är allt du säger gånger 3 gånger x gånger stjärnstopp!

BLUCKHA IN YOUR FACE!!!

[A|ienFactory]
Själv gör jag inget, men jag kollar mycket på fotboll.
mindshooter
quote:
Originally posted by Feant

heheh stämmer nog, jag kanske inte har bidragit så mycket här :) :)

Om vi kan komma överens med ett ställe med bra Othello mögligheter så är jag redo för dig :)


Hehe jag menade inte att du var useless på det sättet.. :) var bara ett skämt.....Mer att visa på att jag bestämmer här så kom inte o kom :p :p
Kan man kanske spela det online på nåt sätt? Kanske kan bli ett framtida projekt när jag gått ut programeringskursen A och B i gymnasiet!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement