|
sporter? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
jepp, undrar om den går att följa i realtid över nätet :)
mind och feant, har ni webcams redo? :p |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
jepp, undrar om den går att följa i realtid över nätet :)
mind och feant, har ni webcams redo? :p |
Det vore coolt....Att följa deras misstag i realtid....
Du har kommit över 400 post nu reaveal.....
Kommit på något coolt namn ännu? |
|
|
| reveal |
nepp... har inte funderat så mkt iofs, men det är rätt svårt att komma på nåt "vettigt".. man vill gärna ha nåt som är lite personligt eller så
eller du har kanske några coola förslag? :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
nepp... har inte funderat så mkt iofs, men det är rätt svårt att komma på nåt "vettigt".. man vill gärna ha nåt som är lite personligt eller så
eller du har kanske några coola förslag? :) |
Ja du vet inte riktigt...Jag hade ju dumondeaddict först men det hade ju redan technohead.....
Sen bytte till maydayaddict för att det gilla jag först inom trance å techno... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by x-dream
Och hur kan man vara det när det gäller en match othello.... |
Hur kan man INTE vara seriös? :)
Han vill inte spela online så vi får lösa det på något annat sätt :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by x-dream
Ja du vet inte riktigt...Jag hade ju dumondeaddict först men det hade ju redan technohead.....
Sen bytte till maydayaddict för att det gilla jag först inom trance å techno... |
SparklesAddict? :) den låten som fick mig |
|
|
| Feant |
| quote: | Originally posted by reveal
och det värsta är att ni är fullt seriösa :D:D:D |
Reveal jag trodde du visste vid det här laget att Othello är ett mycket seriöst spel :D :D |
|
|
| fruktsoppa |
| att en bunt av dessa posts har spårat ur av threaden "sporter?" haha. snackar om att battla varandra i othello o sånt.. sport? jag kan battla em som helst i webcam-bmx.. flatland stylee.. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
SparklesAddict? :) den låten som fick mig |
Det är ju något sådant man får hitta på.... |
|
|
| fruktsoppa |
| just d.. glömde säga att jag åker snowboard.... o har gjort det i snart 6 år.. e det nån annan som gör det? |
|
|
| reveal |
| nja.. har åkt skidor i 15 år eller så :) |
|
|
| Feant |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
just d.. glömde säga att jag åker snowboard.... o har gjort det i snart 6 år.. e det nån annan som gör det? |
Åkt snowbord en gång och det gick så där.. räknas det :) |
|
|
|
|