|
נרגילה !!!!!!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Izzy
that last one you said kinda reminded me of one,
* pretend your snoop doggy dogg and take a lot of smoke then open your mouth and keep a tight CONDENSED ball of smoke there, it looks so cool.
* blow smoke into a *cold* glass and watch it sink and swirl in the bottom, the proceed to "drink" the smoke. |
*take a lot of smoke in.. and then blow it in a girls ear..
*put some mint in the head and some lemon.. take a hella of a big שכאהand then inhale it ... you'll feel colddd |
|
|
| luckystrike |
* לשבת במעגל בסדר של "בת , בן ,בת ,בן" ולהעביר את העשן מפה לפה
*לקחת אחוש שאכטה ושהעשן בפה להוציא את הצד של הצינור שמחובר לנרגילה ואז לנשוף את העשן דרך הצינור - אפשר לכתוב עם זה באוויר וכאלה שטויות
עוד טיפ:
במקום לקנות נרגילה יקרה עם שתי יציאות (שתי צינורות) פשוט לוקחים אחת רגילה ולוקחים צינור של מזגן או כל צינור אחר ומוציאים מהנרגילה את ה"ארובה" (החלק שמוברג בצד ויוצא ממנו עשן) ועל הארובה הריקה (אחרי שהברגתם את החלק החוצה) מלבישים את הצינור שקניתם ועוטפים באיזוליר באנד
גם חסכוני - גם יעיל! :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
* לשבת במעגל בסדר של "בת , בן ,בת ,בן" ולהעביר את העשן מפה לפה
*לקחת אחוש שאכטה ושהעשן בפה להוציא את הצד של הצינור שמחובר לנרגילה ואז לנשוף את העשן דרך הצינור - אפשר לכתוב עם זה באוויר וכאלה שטויות
עוד טיפ:
במקום לקנות נרגילה יקרה עם שתי יציאות (שתי צינורות) פשוט לוקחים אחת רגילה ולוקחים צינור של מזגן או כל צינור אחר ומוציאים מהנרגילה את ה"ארובה" (החלק שמוברג בצד ויוצא ממנו עשן) ועל הארובה הריקה (אחרי שהברגתם את החלק החוצה) מלבישים את הצינור שקניתם ועוטפים באיזוליר באנד
גם חסכוני - גם יעיל! :) |
מזה איזוליר בנד? |
|
|
| luckystrike |
זה דומה לנייר-דבק : זה מן גליל בגודל של גליל ניר-דבק רק שזה יותר קשיח וזה בצבעים שונים - זה יותר כמו נייר גומי דביק כזה!!!
זה גמיש וזה אוטם פצצות!
החבר הכי טוב של מעשן נרגילה
:):p:) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זה דומה לנייר-דבק : זה מן גליל בגודל של גליל ניר-דבק רק שזה יותר קשיח וזה בצבעים שונים - זה יותר כמו נייר גומי דביק כזה!!!
זה גמיש וזה אוטם פצצות!
החבר הכי טוב של מעשן נרגילה
:):p:) |
פצצות
אני לך לקנות קצת..
:) |
|
|
| luckystrike |
זה עולה גרושים
:)
4
שקל לגליל ב-קנה ובנה
:) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זה עולה גרושים
:)
4
שקל לגליל ב-קנה ובנה
:) |
שרון כנס לאיי סיי קיו!! |
|
|
| luckystrike |
עוד טריק אחד נחמד :
בכל נרגילה יש מעיין ארובה כזאת (החור הקטן שיוצא ממנו עשן בצד של הנרגילה) ... בכל מקרה הארובה מוברגת פנימה - תנסו להוציא עם היד את ההברגה ולסובב אותה החוצה , אח"כ תביאו צינור (או של מזגן או של טפטפות וכו' ) ותחברו אותו עם האיזוליר באנד (הנייר הדביק) לפתח של הארובה
והופה - יש לנו נרגילה עם שתי צינורות - וכמה שקשה להאמין זה אשכרה עובד
:) |
|
|
| nesher |
יו אחים שלי פעם ראשונה שאני נכנס לפורום הזה.
פורום פצצות.
הישראלים שולטים!!!
ובקשר לנרגילות אני חולה על זה, יש לי שתי נרגילות אחת סורית עצבנית.
אני פותח לפחות פעם ביום.
ועוד דבר אז אם אי פעם לא ידעתם כמה חורים לעשות בנייר כסף(דבר מעצבן מאוד כי המון רבים על זה) אז רק שתדעו שאחרי הרבה שנים של נסיון עכשיו אני יודע שזה בכלל לא משנה העיקר שהחורים לא יהיו גדולים מדי כדי שלא ייכנס עפר של גחל לצינור.
וגם אם אתם עושים חורים בצד כדי שיהיה פחות חזק, אז רק שתדעו שזה פחות חזק רק בגלל שאתם מכניסים יותר אוויר פנימה ובמקום לעשות את זה אפשר פשוט לפתוח את הגולה בצד@#%@#%#@
ועוד משהו אם נשבר לכם הראש בנרגילה אז דרך מצויינת וטעימה ומומלצת להכין ראש היא מפירות הדר או תפוח.
פשוט מאוד תעשו חור בגודל של ההברגה של הראש, תחתכו את הפרי לשתיים.
תוציאו את הביפנוכו תשימו בחור אטם(אחרת זה לא עובד)
תעטפו את הבפנוכו בנייר כסף תעשו חור בין הנייר כסף לאטם ויש לכם ראש פצצות שחבל על הזמן!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
ועוד משהו אם נשבר לכם הראש בנרגילה אז דרך מצויינת וטעימה ומומלצת להכין ראש היא מפירות הדר או תפוח.
פשוט מאוד תעשו חור בגודל של ההברגה של הראש, תחתכו את הפרי לשתיים.
תוציאו את הביפנוכו תשימו בחור אטם(אחרת זה לא עובד)
תעטפו את הבפנוכו בנייר כסף תעשו חור בין הנייר כסף לאטם ויש לכם ראש פצצות שחבל על הזמן!!! |
חבר שלי סיפר לי שהוא ניסה את זה
זה באמת עובד???
ודרך אגב מרגישים גם ת'טעם של הפרי עצמו? |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חבר שלי סיפר לי שהוא ניסה את זה
זה באמת עובד???
ודרך אגב מרגישים גם ת'טעם של הפרי עצמו? |
כן זה עובד מצויין.
וגם מרגישים תטעם משהו בן זונה(במיוחד בראש תפוח) ואם כבר אתה עושה אחד אז אני ממליץ בחום על טעם לימון ירוק בתוך ראש של לימון(למרות שהכי קשה לעשות ראש מלימון) טעם נכי פצצות שטעמתי בחיים!!!! |
|
|
| luckystrike |
תודה אחי!
אני ינסה ויגיד לך איך יצא
:) |
|
|
|
|