|
נרגילה !!!!!!!!!!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
קניון רננים....בשנים הראשונות של החטיבה הייתי הולך לשם
... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
אלונה- מאיפה את? |
נצרת עילית... |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Tarantula
נצרת עילית... |
מה את עושה שם....פחחח
יש לך תמונה בת כמה את
אוף.......
אני חייב לפגוש מישהי חדשה
מיציתי כבר את כל הקשרים... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
פאק!!!!!!
דווקא אחד מהאנשים שאני הכי רוצה לפגוש מפה!!!!!
מתי אתה חוזר, אחי? נתאם משהו.................... |
אלה אח"ש גם אני מת לראות אותך....
אממממממ אני חוזר ב- 2.10
נראה לי
:-)
אבל בכל מקרה יגמר כבר החופש ואני יפסיד כמה ימי לימודים.... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NaOren
אלה אח"ש גם אני מת לראות אותך....
אממממממ אני חוזר ב- 2.10
נראה לי
:-)
אבל בכל מקרה יגמר כבר החופש ואני יפסיד כמה ימי לימודים.... |
חחחחחחח
חפיף
אנחנו נפגשים אחרי שאתה חוזר
ואנחנו נקבע לסוף שבוע
אז......... נקווה לטוב |
|
|
| t0xIc |
אממממ לי אין בעיה לניסוע אבל לא רחוק מאודד מממ אם אתם רוצים לחכות קצת אז תחכו ככה ל 28.10 יש לי יום הולדת ואני עדיין חושב על לעשות מסיבהה
אבל זה עדיין לא בטוח לא רוצה סתם לדברר |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by t0xIc
אממממ לי אין בעיה לניסוע אבל לא רחוק מאודד מממ אם אתם רוצים לחכות קצת אז תחכו ככה ל 28.10 יש לי יום הולדת ואני עדיין חושב על לעשות מסיבהה
אבל זה עדיין לא בטוח לא רוצה סתם לדברר |
והיכן אתה גר? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| אגב, איכפת לכם אם אני אביא את החברה שלי????? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחח
חפיף
אנחנו נפגשים אחרי שאתה חוזר
ואנחנו נקבע לסוף שבוע
אז......... נקווה לטוב |
אין בעיות גבר....
אני כבר מחכה לזה
:-) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אגב, איכפת לכם אם אני אביא את החברה שלי????? | נראה לך...
תביא אני יביא את חברה שלי
:-) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NaOren
נראה לך...
תביא אני יביא את חברה שלי
:-) |
סבבה
נעשה היכרות ודאבל דייט
ואולי גם החלפת זוגות או איזו אורגיה טובה ככה............
;) ;) ;) ;) :stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| t0xIc |
היפר אני גר בנתניה אבל אני חושב שאני ישכיר מקום או משו
ממ אני יעשה תמסיבה כאילו לנו ויזמין מלאא חברים שליי
ניקח 20 שקל כניסה
ניראה כבר מה יהיה |
|
|
|
|