|
נרגילה !!!!!!!!!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואי מורן אני זוכר שאז היית אצלי בבית ועשית לי את ההרצאה הזאת
מעניין איפה הפיה של הנרגילה האישית שהבאת לי
נראה לי איבדתי אותה :D
עזבו אתכם מה יותר בריא ומה פחות
תעשו מה שטוב לכם וזהו |
חחחח
היה צחוקים !
פעם הבאה כל חברי הפורום - שניפגש כבר
לאיזה נירגול כוס אמק |
|
|
| clubber@work |
דבר ראשון כמעט כל דבר שהערבים מגדלים הם משתמשים במי ביוב - זה עושה את הפירות והירקות הרבה יותר גדולים
וכן - גם כאלה שאנחנו קונים...
טיפ לנרגילה - כשמעשנים תפרקו את הצינור ותשאפו מהפיה שאליה הוא מתחבר ישירות!
זה הרבה יותר חזק ועם הרבה יותר עשן....!
הטעם הכי טוב לפי דעתי זה מלון וכל פעם שמחליפים טעמים מומלץ לעשן בניהם נענע או לימון - זה "מנקה" את הטעם הקודם לגמרי וגם טוב לגרון
לפי דעתי נרגילה יותר בטוחה מסיגריות דבר ראשון כי בדרך כלל מעשנים אותה כמה חברה אז זה מתחלק בין כולם ולא כמו בסיגריה כולה על אדם אחד
וגם היא לא ממכרת כמו סיגריות
ואם אתם הולכים לשבת בשאנטי בר אז סמסרה מקום חמוד אבל שוחט במחירים
וגם הנרגילות שם כל כך משומשות שרק פעם ב באמת נהנים מהם... |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by clubber@work
טיפ לנרגילה - כשמעשנים תפרקו את הצינור ותשאפו מהפיה שאליה הוא מתחבר ישירות!
זה הרבה יותר חזק ועם הרבה יותר עשן....!
|
כן ואז הגיחל נופל לך על הראש (מנסיון) מממ אני הייתי מעשן כבד פעם נרגילה
היינו מתאספים כל יום איזה 6 חברה מול הבית שלי יושבים באיזה ביצפר או אצל אחד מהחברה ומעשנים שלוש ארבע ולפעמים חמש ולפעמים גם שש שעות
יום אחד מרוב שעישנתי לא יכלתי לקום ביכלל מהספא הייתי כ"כ מסטול כאילו ללכת 10 מטר לא יכלתי ואז הפסקנו עם הנריגול הכבד וסתם עברנו למפגשים כאלה של פעם בשבוע בכל אופן הייתי מעשן עד לא מיזמן נרגילות אבל לא מזמן היה איזה כתבה מפחידה כזאת שנרגילה כן מזיקה וזה אשכרה נכון כל הכושר שהיה לי ירד והיה לי קשה לינשום וכו' וכו' מממ כיום אני ל אמעשן סיגריות
נרגילות רק שהייתי באילת עישנתיי בפעם האחרונה וחבר שלי אמר שהוא שם לי עוד משו חוץ מטאבק (המבין יבין) ממ ומאז אני לא נוגע לא מתקרב אבל יושב עם החברה בזולהה בכיףף הטעם שהכי אהבתי זה היה לימון איו זה סופני!! גם מלון נחמד
מממ חבר שלי הדלוק הזה הציע לי בדיוק היום ליפתוח איזה זולה כזאת קטנהה והרעיון ממש טוב רק אין לנו מספיק כסף להשכיר מקום חמדמד ואני לא מיתכוון להיסתכן ביכלל בזמן הקרוב עם כספים |
|
|
| NaOren |
תפוח סוריזה נראה לי הכי טעים שיש...
ואם יש טעם לא משנה מה הוא שאתם אוהבים תשימו רק אותו בראש של הנרגילה ואז הטעם ישאר על הראש וזה יהיה הרבה יותר טוב והרבה יותר טעים... |
|
|
| luckystrike |
טעם בן זונה זה דובדבן מהאריזות החדשות החומות של
NAKHLA
ביחד עם קצת מנטה וקוביות קרח ...
אאאאהההההההה
איזה טעם !
כמו מיץ פטל קפוא !
עוד משהוא שעלינו עליו בחבר'ה - לקחנו צינור של מזגן
וקנינו בהום סנטר מפצל כזה שחור - קוראים לו "מפצל טי" ומשמתמשים בו
לטפטפות - קיצר לקחנו אחד כזה וחיברנו לו מכל הכיוונים צינור של מזגן שקוף ותקענו אותו בכניסה של הצינור - יצא לנו צינור שמתפצל לשתיים !!!
אטום בן זונה ויצא חבל על הזמן !!!
כאילו כמו נרגילה עם שתי צינורות אבל כל פעם צריך שמישהוא אחר לוקח אז השני שמחזיק בקצה השני של הצינור שם אצבע כדי לסתום את הקצה השני ...
וגם את הקטע הזה פתרנו - יש ניתוח בצבא עם שסתום חד כיווני כזה בערכה
שלו - קוראים לזה ניתוח "טרוקר" וזה להוציא דם שהתנקז בחזה
קיצר גנבתי כמה שסתומים כאלה וזה מתאים פיקס לצינור הזה שמתפצל
ועכשיו יש לנו כאילו נרגילה עם שתי צינורות
כבר הכנו 3 כאלה וכל אחד יותר בן זונה מהשני !
נראה לי נתחיל למכורר אותם
:)
צינורות מתפצלים ב 10 שקלים חבר'ה ! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחח
היה צחוקים !
פעם הבאה כל חברי הפורום - שניפגש כבר
לאיזה נירגול כוס אמק |
חחחחחחחחח
אני אשמח
אבל לפי מה שאני ראיתי פה, אנחנו לא מצליחים לארגן כלום!!!!!!
בכל מקרה, יש פה בפורום עוד מישהו שהוא חבר שלי והוא גם מיבנה, ככה שאם אתם מארגנים איזה פגישה, לא תהיה לנו בעיה להגיע
אז....... מארגנים נירגול????????? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אז....... מארגנים נירגול????????? |
יש לכם אוטו ?
מצידי אפילו מחר !
אתם יודעים מה בוא נהיה ראליים - שבוע הבא ההורים שלי בחו"ל
- בוא ניקבע איזה יום תקפצו אליי ונפתח פה כמה ראשיים ! |
|
|
| luckystrike |
ואללה עכשיו חשבתי על זה - אריאל יביא את המערכת שלו
!
יכול להיות צחוקים אחושרמוטה ! |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואללה עכשיו חשבתי על זה - אריאל יביא את המערכת שלו
!
יכול להיות צחוקים אחושרמוטה ! |
תגיד לי פרטים ואני יהיה בתיקווה שאני לא יעבוד |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by t0xIc
תגיד לי פרטים ואני יהיה בתיקווה שאני לא יעבוד |
סבבה - בערך עוד שבוע-שבועיים
:)
למישהוא תהיה בעיה להגיע ? |
|
|
| Ariels |
| אתה יכול לבנות עם הציוד כולל הטכניקס וגם אולי על די.וי.די עם סרטים אני אוסף אותם עכשיו |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by t0xIc
היה איזה כתבה מפחידה כזאת שנרגילה כן מזיקה וזה אשכרה נכון כל הכושר שהיה לי ירד והיה לי קשה לינשום וכו' וכו' |
אחי... אני מעשן "כבד" מה שנקרא ושתבין שאני רץ 4 פעמים בשבוע 3 ומשהו ק"מ ועוד 3-4 פעמים בשבוע חדר כושר.
| quote: | Originally posted by luckystrike
יש לכם אוטו ?
מצידי אפילו מחר !
אתם יודעים מה בוא נהיה ראליים - שבוע הבא ההורים שלי בחו"ל
- בוא ניקבע איזה יום תקפצו אליי ונפתח פה כמה ראשיים ! |
קבענו!
ובחיית תארגן כמה שסתומים כאלה... אני מחפש משהו כזה כבר פווווול זמן, נמאס לשים אצבע כל פעם :rolleyes:
לא זוכר מי אבל מישהו פה אמר משהו עם שסתומים של ממטרות שעובדות על אותו רעיון, למישהו יש מושג? |
|
|
|
|