|
Grymmaste Låtarna Hittils i Sommar! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| hustler |
| Lite rätsida på saken, Heter den Call On Me eller Calling? Är Bangalter & Falcon med på ett hörn eller är det Prydz låt? |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by hustler
Själv tycker jag Shapeshifters - Lolas Theme (Main Mix) är en klar sommarfavorit på dansgolvet. :D |
Mja, eller jo den är helt ok. Dock ska det vara Eric Prydz remixen på den. Där snackar vi en riktig golvskakare :D
'Axwell feat Nevada - Wait A Minute' är också en sanslöst bra housedänga! |
|
|
| Treo |
| Lola's theme är hur skön som helst! Ska det vara nåt lite trancigare så skulle det väl vara Alt+F4 - Alt+F4 då.. |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Gillar Super8 mixen bättre :)
Annars är Havannah - Havannah en riktigt bra sommarlåt.. även om den släpptes lite tidigare än så :clown: |
men pöjk, du måste lära dig lyssna på lite lugnare saker ;)
den e iofs helt okej men jag tycker originalet är mycke vackrare :) |
|
|
| Kongo_kim |
Gunther - Teeny Weeny String Bikini ja jag skoja
Katana - In Silence (Txitxxaro mix) |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Gunther - Teeny Weeny String Bikini ja jag skoja
Katana - In Silence (Txitxxaro mix) |
Då tycker jag orginalet är bättre. |
|
|
| Glorie |
trevlig tråd... ska försöka tänka ut nåra låtar...hmm vet ju iofs inte om de kom ut i sommar eller tidigare.... Aven t.ex.? :p
eller nu vet ja :) Matanka -Near me (vocal remix) weee weeeee, Re:Locate - Typhoon & Lagoona - Into my dream (Kaveh Azizi remix) :D |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by hustler
Lite rätsida på saken, Heter den Call On Me eller Calling? Är Bangalter & Falcon med på ett hörn eller är det Prydz låt? |
eftersom den iten e släppt än så e det inte säkert...men som det e nu så heter den Erik Prydz vs retarded funk - calling ( men hört att den inte kommer heta calling efter släppet.... |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Mja, eller jo den är helt ok. Dock ska det vara Eric Prydz remixen på den. Där snackar vi en riktig golvskakare :D
|
e det den där störiga vocalsen i prydz mixen me?? minns inte namnet på mixen men hörde en i veckan som förstörde typ hela låten...lät som nått jäkla bootleg hemmabygge..:whip: :whip: borde va förbjudet å lägga på en sån kass vocal på en låt som lola's theme:p :p :p |
|
|
| Proximus |
den kommer heta exakt såhär Eric Prydz - Call On Me (Eric Prydz & Retarded Funk Original Mix)
tycker det är ganska tragiskt iom att Retarded Funk står bakom hela låten och prydz har piffat upp den, om det är någons namn som ska stå innan så är det Retarded Funks, men musikvärlden är som alla andra världar, politisk. Eric Prydz är en jävligt duktig producent och dj som jag respekterar riktigt mycket, men den här låten borde inte bara ha hans namn i början. (och nej, det är inte hans fel, det är skivbolaget).
Hursomhelst, Sommarhit 2003 och Sommarhit 2004 för mig ;p man kan aldrig bli kvitt den :D
Lolas Theme är bra alltså :D |
|
|
| dbl |
*sjunger*
Hej monika hej på dig monikaaaaa.. hej monika hej på dig monikaaaa.. hej monika hej på dig monika... hej monika heej på dig moonikaaaaaa...
*sjunger*
hahahaha :P |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Proximus
den kommer heta exakt såhär Eric Prydz - Call On Me (Eric Prydz & Retarded Funk Original Mix)
tycker det är ganska tragiskt iom att Retarded Funk står bakom hela låten och prydz har piffat upp den, om det är någons namn som ska stå innan så är det Retarded Funks, men musikvärlden är som alla andra världar, politisk. Eric Prydz är en jävligt duktig producent och dj som jag respekterar riktigt mycket, men den här låten borde inte bara ha hans namn i början. (och nej, det är inte hans fel, det är skivbolaget).
Hursomhelst, Sommarhit 2003 och Sommarhit 2004 för mig ;p man kan aldrig bli kvitt den :D
Lolas Theme är bra alltså :D |
Och Bangalter och Falcon har också gjort en låt som heter Call On Me? Fan vad förvirrande.
Hur kommer det sig att du "vet så mycket om detta"? Bara nyfiken.. ;) |
|
|
|
|