return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Grymmaste Låtarna Hittils i Sommar! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by hustler
Lazlo>>Exakt samma sak med mig, avskydde det. Nu kan jag helt seriöst inte få nog.
Antar att du har hört dem men Laurent Wolf - Saxo och Octo är riktigt bra.

Saxo är grymt skön. Älskar sån där svettig jazzig house....men finns det en låt som knäcker det mesta så är det Calinda. :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Octo har jag inte hört.....
hustler
Calinda äger! Fan bra smak där Lazlo :D
Amnezia
vart bövelen går ni för å höra all house:mad: här i örebro e det totalt kört...:p :p ...

proxi..dra hit band of brothers å styr upp:cool: ...jag å patric kommer ju iaf va där då..:tongue3 :tongue3

också fastnat för house bara nu under det senaste året och trancen har hamnat på reservplats...:clown: naajs värre...
Hauken
får absolut inte tag i Call on me!

Letat på de flesta ställen, men jag hittar den bara inte :S

Surt om den är så bra som det sägs :(

VILL HA! :whip: :mad:
Proximus
Amnezia, måste hitta folk som vill boka oss ;p
hustler
Jag uppar Call On Me samt Octo..

By the way, någon som har alla mixar på Aven - All I Wanna Do? Har bara Ferry Corstens mix och den är grymt jävla skön, tänkte ge resten en chans men kan inte hitta..
Glorie
quote:
Originally posted by hustler
By the way, någon som har alla mixar på Aven - All I Wanna Do?

host

förresten råkade jag av misstag :p :p lägga in två saker under Hustler.. hoho.. sorrry :D

synd att inte Signum -Cura me (Katana remix) är från i år, för i den e det grymt flow ;)
Proximus
usher - burn (axwell full version)

fyhelvete va bra den är!!!!!!!!!!!
hustler
quote:
Originally posted by Glorie
host

förresten råkade jag av misstag :p :p lägga in två saker under Hustler.. hoho.. sorrry :D

synd att inte Signum -Cura me (Katana remix) är från i år, för i den e det grymt flow ;)

:tongue3 YES!
Proximus
btw: http://www.retardedfunk.com/ :)

hustler
Grymt, kollade för en itd sedan men det fanns inget där då. Soft att det börjar arta sig.

Proximus--> Vill du låta ditt konto på FTPn gå varm på Usher låten?
Proximus
japp de börjar gå igång nu! snart så..

kolla katalogen senare
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement