return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Grymmaste Låtarna Hittils i Sommar! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Proximus
två av mina bästa polare är bakom retarded funk och ena är den som gjort call on me med den tredje bakom retarded funk (bigbadbaz) från england :)
hustler
Jäklar vad coolt, hälsa dina polare att de har gjort en jävligt bra låt :D
Proximus
skall göra det, och jag lovar, det kommer komma mer och grymmare låtar ;)

igår hörde jag fan lolas theme ute igen.. den har en helt annan känsla ute på klubb än när man lyssnar på det hemma, grymt skön låt
DjAviander
quote:
Originally posted by jeremy1984
Gillar Super8 mixen bättre :)

Super8 mixen av låten är riktigt najs :D
Annars är faktiskt en favorit Ronski Speed - E.O.S. (Club Mix)
Men jag ska ta och glo igenom lite låtar ni tipsar om =)
DjAviander
quote:
Originally posted by dbl
*sjunger*
Hej monika hej på dig monikaaaaa.. hej monika hej på dig monikaaaa.. hej monika hej på dig monika... hej monika heej på dig moonikaaaaaa...
*sjunger*

hahahaha :P

Hatar verkligen den landsplågan!:whip: :whip: :whip:
hustler
quote:
Originally posted by Proximus
skall göra det, och jag lovar, det kommer komma mer och grymmare låtar ;)

igår hörde jag fan lolas theme ute igen.. den har en helt annan känsla ute på klubb än när man lyssnar på det hemma, grymt skön låt

Var i St. Tropez för ett par veckor sedan, de lirade Lolas Theme och annan "anthem house" liknande musik hela tiden. Fanns inget annat, så jävla kul att dansa/lyssna på ute.

Love Dont Let Me Go, Lolas Theme, Call On Me, Make Your Move, Stupidisco, Da Hype, Natural Women, So Much Love To Give och Just Wont Do gick varma hos samtliga Dj´s.
Laszlo
quote:
Originally posted by hustler
Var i St. Tropez för ett par veckor sedan, de lirade Lolas Theme och annan "anthem house" liknande musik hela tiden. Fanns inget annat, så jävla kul att dansa/lyssna på ute.

Love Dont Let Me Go, Lolas Theme, Call On Me, Make Your Move, Stupidisco, Da Hype, Natural Women, So Much Love To Give och Just Wont Do gick varma hos samtliga Dj´s.

Håller absolut med dig. Älskar att stå och gunga till "anthem house", som du så fint uttryckte det :) De flesta av dessa låtarna gick också varma på ett grymt schysst uteställe nere i Budapest denna sommaren. Finns inget som är bättre att ösa till svettig latinohouse från solnedgång till soluppgång under bar himmel.

hustler
Den där bilden såg riktigt nice ut!

Man blir så glad när man lyssnar på sån musik, riktigt grymt. Ett fullvärdigt komplement till trancen när man behöver ombyte. ;)

Jag säger så här, Dave Guetta for president. ;)
Jre
m.i.d.o.r. and six4eight - Point Zero

/ Jre
Laszlo
quote:
Originally posted by hustler
Man blir så glad när man lyssnar på sån musik, riktigt grymt. Ett fullvärdigt komplement till trancen när man behöver ombyte. ;)

Absolut! Det lustiga är att jag avskydde all form av house som pesten för bara lite mer än ett år sedan......:nervous:

Proximus
quote:
Originally posted by Laszlo
Absolut! Det lustiga är att jag avskydde all form av house som pesten för bara lite mer än ett år sedan......:nervous:

det kommer med åldern säger alla :p
hustler
quote:
Originally posted by Laszlo

Lazlo>>Exakt samma sak med mig, avskydde det. Nu kan jag helt seriöst inte få nog.
Antar att du har hört dem men Laurent Wolf - Saxo och Octo är riktigt bra.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement