|
I Love Techno 2004 : Let Love Rule! - 18 november - Gent
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
Er zijn nog geen namen bekend, maar de datum ligt toch al vast: 18 november, in gent.
Wie gaat er heen?!
/me is in :) |
|
|
| Pumaz |
| Ik zal er waarschijnlijk wel zijn zoals gewoonlijk, tenzij er een of ander ramp gebeurd :toothless |
|
|
| Kaidreas |
| ik wil er ook wel eens bij zijn, maar dat hangt van de line-up af. ik hoop dat ze er wa deep-house tussen steken, dan zal ik er wel bij zijn ws |
|
|
| Pestario |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik wil er ook wel eens bij zijn, maar dat hangt van de line-up af. ik hoop dat ze er wa deep-house tussen steken, dan zal ik er wel bij zijn ws |
deephouse??? Deephouse op I love techno is net zoals beleg gaan halen bij de bakker! I love TECHNO moet puur techno zijn, elektro en minimal mag er wel bij maar als ik ga is het voor techno...niet zoals 2 many dj's of roger sanchez op de vorige edities.
Ik ga heel zeker, dat is het enige feesje wat ieder jaar vast staat. een deel van de line-up maken ze in de loop van volgende week bekend.
greetz |
|
|
| Kaidreas |
2 many dj's nog roger sanchez is deep house voor mij. misschien heb ik het verkeerd gezegd. voor mij is dat pophouse.
en dan nog. ik zeg het, het hangt van de line-up af. ik bedoel maar als mijn keuze van dj's de moeite is ga ik, anders niet. ik heb gewoon geen goesting om de hele nacht naar het zelfde gebeuk te luisteren. dan nog liever een set van johan giele |
|
|
| JediD4M |
Ben er al eens heen geweest, op zich moet je dat wel eens meemaken, tis eens de moeite, en ook daar valt een leuke sfeer te ontdekken.
Maar dit event is zeker niet iets waar ik echt naar uit kijk, Respect 2 Techno .. maar niet mijn favoriete subgenre.
Naast de line-up ben ik eens benieuwd wat ze voor toegangsprijzen gaan vragen... |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik ben 3 jaar geleden geweest omdat het net op mijn verjaardag viel en Push er een live-act gaf. Het event op zich was echt wel zalig (de aankleding, Carl Cox :eyes:), maar na een tijd begon de muziek wel tegen te steken. Een paar uurtjes techno gaat er wel in, maar voor een hele avond was het toen net te veel van het goeie...
Maar wie weet, als de line-up mij aanstaat ga ik het zeker is overwegen! :) |
|
|
| pooley |
Iemand moet zich toch opofferen om Steven een hand te geven en hem voorbij de leeftijdscontrole te leiden he.
I'm in dus. |
|
|
| basd |
| Was vorig jaar erg leuk.. Als het een beetje te doen is met het vervoer dan wil ik misschien dit jaar wel weer.. Hangt natuurlijk ook van de line-up af dus die moet ik eerst maar eens zien :) |
|
|
| DJ Sid |
count me in!
:happy2: |
|
|
|
|