|
Grattis på födelsedagen Glorie!
|
View this Thread in Original format
| reveal |

GRATTIS!!!
===>       ;) <===
    
Hoppas du får en riktigt fin dag och att du får
många aktuella presenter! Vi hörs nåt :) |
|
|
| RebeL9 |
| weiiiiiiii grattis!! :D :D :D |
|
|
| Dj_Irish |
| Tjohej!! Gratulerar å det grövsta!! :D |
|
|
| Laszlo |
| Grattis gumman! :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
GRATTIS!
Och hoppas du får en bra födelsedag! |
|
|
| Dioxys |
åh jag hade inte en aning! :eek:
GRATTIS JENNY!!
Riktigt najs å fylla år när man ska på monsterfest i sthlm också :) Hoppas du får det huuur kul som helst :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
GRATTIS TJEJEN !!!
Du får en grattis kram på din fest ikväll... ja den som är tillägnad dig på Mondo med Marco V :D |
|
|
| EsseT |
GRATTIS GLORIE :D:D:D:happy2: :haha: :happy2: :haha:
IKVÄLL BLIR DET MARCO V :eyes: :eyes: :eyes: Vem vet kanske spelar nåt för dig glorie:happy2: :happy2: :cool:
KRAM vännen / Manuel |
|
|
| P4z! |
| GRATTIS! :D ses kanske på Marco ikväll! |
|
|
| dj_hysterix |
 |
|
|
|
|