return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Grattis på födelsedagen Glorie! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Amnezia
uhu hade oxå fått för mig du fyllde på våren..knas:p

Grattis på födelsedan å hoppas du får en kanonkväll me marco v å alla andra härifrån..:cool: ;) ...parta på...kram påre..ses på kryssen:clown:
Glorie


Tack allihopa...nu blev min födelsedag bättre. va snälla ni är :)
har inte fått nå presenter... "firar" den i ensamhet men vad gör det? man börjar ju bli gammal! :D

quote:
Originally posted by Dioxys
Riktigt najs å fylla år när man ska på monsterfest i sthlm också :)


jepp.. nu e det bara julafton jag måste fira med Marco :) har ju avverkat nyårsafton och nu snart födelsedag... :p ska fråga om det går bra :rolleyes: hehe

....och just det... fin post johan :) märker att du har lagt ner lite extra tid :p;)
Smekbar
grattis :)
jeremy1984
Grattis Glåååårriiii!!! :)
x-dream
Får ta å gratulera på den stora dagen Jenny...

Hoppas du får en bra dag å många kjamar...
Connector
Grattis! :clown:
Pjox
jag vill också GRATTIS!!!!
Kamelen
Gloria =D Grattis på Dagen du Föddes Gloria! här får du en Gloria över huvvet.. och du ska lixom Glow utav glädje för detta är din dag.. din specialla dag.. för det är ju din födelsedag.. hipp hipp Kamel!!!!! Grattis och hoppas detta år blir ett ännu bättre år.. kramis!
Cloudburst
uj, uj.. sen och oförkämd... men:

Gratulerar glåårii! :)
-=Kotten=-
GRATTIS!!
:)


Lite i efterskott sådär.... ;)

Glorie
tack så mycket igen! :) söta och snälla.

quote:
Originally posted by Kamelen
Gloria =D Grattis på Dagen du Föddes Gloria! här får du en Gloria över huvvet.. och du ska lixom Glow utav glädje för detta är din dag.. din specialla dag.. för det är ju din födelsedag.. hipp hipp Kamel!!!!! Grattis och hoppas detta år blir ett ännu bättre år.. kramis!


haha, du e galen ;) :D :rolleyes:

aaa hoppas oxå nästa blir ett bättre år...:nervous:
JayBee
fan jag kom just på att ja glömde gratta dig igår/idag. som jag sa förut så har jag fruktansvärt dåligt minne :)

kul å se dig i alla fall! :) du får svänga förbi sthlm fler gånger!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement