return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Grattis på födelsedagen Glorie! (pg. 2)
View this Thread in Original format
GyLLe
GraTTis Tjejen... Hoppas du får en bra födelsedag:D :eyespop:
St_Andrew
hehe hade verkligen ingen aning, fick för mig att du fyllde på våren :wtf:

ett stort GRATTIS på dig :):):):)
JayBee
Grattis!



undrar varför ingen grattade mig när jag fyllde år? *snyft*
Miss Proximus
gratis means free in Dutch :p

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jenni! :D (happy bday!!
Laszlo
quote:
Originally posted by Miss Proximus
gratis means free in Dutch :p


Gratis means free in Swedish as well :) Grattis on the other hand means congratulations, which you prolly figured out by now :)
ScuL


hoppas du får det roligt idag :D
ShyTrance
grattis!! :D :D
Kongo_kim
Grattis :)
keddo
grattis glorie ! :)
Aendy
Grattis flickan!

Miss Proximus
yes I figured that out :)

Aendy, you have a Stephen King phrase in your sig, right? I have almost 60 books of his :) Double copies even :D
dbl
GRATTIS jenny :)

hoppas du har en bra födelsedag :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement