return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Va händer till hösten? (pg. 2)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by miZ PicCi
st_Andrew: var i Canada? ska du pa Labour of love @ Government/kool house 090504 in Toronto??? ska kanske dit med nagra andra NYTAs...:)
va där pa föra Government..awesoome:crazy: :disbelief


Ska till en liten stad (stratford) typ 15 mil ifrån toronto. ska väl försöka gå på så många events som möjligt, men det där är ganska precis när jag kommer dit så chansen att jag kan gå på den är väldigt liten, dock vore det grymmt kul :crazy:

Men du får höra av dig om du ska till några fler toronto events :p
miZ PicCi
quote:
Originally posted by St_Andrew
Ska till en liten stad (stratford) typ 15 mil ifrån toronto. ska väl försöka gå på så många events som möjligt, men det där är ganska precis när jag kommer dit så chansen att jag kan gå på den är väldigt liten, dock vore det grymmt kul :crazy:

Men du får höra av dig om du ska till några fler toronto events :p


ok..det ska jag;)
jofawe
jag ska fortsätta jobba.. såvida jag inte blir av med jobbet..
Smekbar
jobba blir det väl... och försöka få fler låtar signade :)
RebeL9
kom in på historan nu till hösten weiiiii =D
så jag är halvvägs in på min lärarexamen.
får se vad man känner för att göra sen. jag blev faktiskt erbjuden ett ambassadjobb i asien. fast jag avvaktade för att fixa min examen först. man vill ju ha något att visa barnbarnen lixom :D
St_Andrew
quote:
Originally posted by RebeL9
kom in på historan nu till hösten weiiiii =D
så jag är halvvägs in på min lärarexamen.
får se vad man känner för att göra sen. jag blev faktiskt erbjuden ett ambassadjobb i asien. fast jag avvaktade för att fixa min examen först. man vill ju ha något att visa barnbarnen lixom :D


w000t :D i afganistan eller?

grattis iaf =) även fast du inte tog det :p
RebeL9
quote:
Originally posted by St_Andrew
w000t :D i afganistan eller?

grattis iaf =) även fast du inte tog det :p


ja =)
och lönen var sjuuuukt bra :)
asså sån lön kan jag inte ens få med ett ingenjörsjobb här i Sverige =)
Fast pengar är som sagt inte allt här i världen ;)
St_Andrew
quote:
Originally posted by RebeL9
ja =)
och lönen var sjuuuukt bra :)
asså sån lön kan jag inte ens få med ett ingenjörsjobb här i Sverige =)
Fast pengar är som sagt inte allt här i världen ;)


varför tog du det inte då? =)
RebeL9
quote:
Originally posted by St_Andrew
varför tog du det inte då? =)


ja pga av min examen som sagt =)
St_Andrew
quote:
Originally posted by RebeL9
ja pga av min examen som sagt =)


ambasadör > lärarexamel :D

Proximus
ska plugga statsvetenskap på södertörn, åka och se Arsenal lira, släppa min första skiva (w00t) och försöka hälsa på släktingarna ute i världen så mycket som det går (särskilt i USA/Canada), men vill även hem till Iran.
cviper
quote:
Originally posted by Cloudburst
Börja andra på universitet (Chalmers)... :)


Samma.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement