|
Va händer till hösten? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by miZ PicCi
st_Andrew: var i Canada? ska du pa Labour of love @ Government/kool house 090504 in Toronto??? ska kanske dit med nagra andra NYTAs...:)
va där pa föra Government..awesoome:crazy: :disbelief |
Ska till en liten stad (stratford) typ 15 mil ifrån toronto. ska väl försöka gå på så många events som möjligt, men det där är ganska precis när jag kommer dit så chansen att jag kan gå på den är väldigt liten, dock vore det grymmt kul :crazy:
Men du får höra av dig om du ska till några fler toronto events :p |
|
|
| miZ PicCi |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Ska till en liten stad (stratford) typ 15 mil ifrån toronto. ska väl försöka gå på så många events som möjligt, men det där är ganska precis när jag kommer dit så chansen att jag kan gå på den är väldigt liten, dock vore det grymmt kul :crazy:
Men du får höra av dig om du ska till några fler toronto events :p |
ok..det ska jag;) |
|
|
| jofawe |
| jag ska fortsätta jobba.. såvida jag inte blir av med jobbet.. |
|
|
| Smekbar |
| jobba blir det väl... och försöka få fler låtar signade :) |
|
|
| RebeL9 |
kom in på historan nu till hösten weiiiii =D
så jag är halvvägs in på min lärarexamen.
får se vad man känner för att göra sen. jag blev faktiskt erbjuden ett ambassadjobb i asien. fast jag avvaktade för att fixa min examen först. man vill ju ha något att visa barnbarnen lixom :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by RebeL9
kom in på historan nu till hösten weiiiii =D
så jag är halvvägs in på min lärarexamen.
får se vad man känner för att göra sen. jag blev faktiskt erbjuden ett ambassadjobb i asien. fast jag avvaktade för att fixa min examen först. man vill ju ha något att visa barnbarnen lixom :D |
w000t :D i afganistan eller?
grattis iaf =) även fast du inte tog det :p |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
w000t :D i afganistan eller?
grattis iaf =) även fast du inte tog det :p |
ja =)
och lönen var sjuuuukt bra :)
asså sån lön kan jag inte ens få med ett ingenjörsjobb här i Sverige =)
Fast pengar är som sagt inte allt här i världen ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by RebeL9
ja =)
och lönen var sjuuuukt bra :)
asså sån lön kan jag inte ens få med ett ingenjörsjobb här i Sverige =)
Fast pengar är som sagt inte allt här i världen ;) |
varför tog du det inte då? =) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
varför tog du det inte då? =) |
ja pga av min examen som sagt =) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by RebeL9
ja pga av min examen som sagt =) |
ambasadör > lärarexamel :D |
|
|
| Proximus |
| ska plugga statsvetenskap på södertörn, åka och se Arsenal lira, släppa min första skiva (w00t) och försöka hälsa på släktingarna ute i världen så mycket som det går (särskilt i USA/Canada), men vill även hem till Iran. |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Börja andra på universitet (Chalmers)... :) |
Samma. |
|
|
|
|