return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Fred Nova - Global DJ Broadcast Contest
View this Thread in Original format
Freezel
Congrats kerel, je zit bij de laatste 10 :):):) Zal voor je duimen :)
Als dit ergens anders hoort, verplaats maar ;)


Mijn cd is dus volgens mij niet op tijd aangekomen. Hij moest er voor 2 augustus zijn en ik stuurde hem de 23e juli op.

quote:

these are in no particular order...

Kyle Hamatake - USA
Luke Morrison - Canada
John Launiere - Canada
Terje Bakke - Norway
CJ Art - Poland
Khalid Farris - The Netherlands
James Cosgrove - UK
Rein de Vries - The Netherlands
Eric Rodriguez - USA
DJ Fred Nova - Belgium

The winner will be announced later this week.

I want to thank everyone who sent in a set. We had an even bigger response than last year! It was very difficut to narrow it down to 10, but after alot of time listening to sets, going over tracklists, fighting among the judges...we have a top 10.

Well, there you go. I'm going for a drink now
Wildfir3
quote:
Originally posted by Freezel
Mijn cd is dus volgens mij niet op tijd aangekomen. Hij moest er voor 2 augustus zijn en ik stuurde hem de 23e juli op.


daar moest nog achter "anders had ik zeker en vast ook in die top tien gestaan" neem ik aan? :p
Freezel
quote:
Originally posted by Wildfir3
daar moest nog achter "anders had ik zeker en vast ook in die top tien gestaan" neem ik aan? :p


Hehe, had er wel op gehoopt ;) Maar ik heb al vaker post verstuurd naar de States en deed er vaak lang over (2, 3 weken) of het kwam zelfs helemaal niet aan.
CygnusX
Go Fred!

quote:
Originally posted by Freezel
Als dit ergens anders hoort, verplaats maar ;)


Geen probleem, hier staat ie goed :)
dj Zevan
nice work fredje
Jasperovitsj
Proficiat Fred! Tussen namen als James Cosgrove en Terje Bakke, proper gedaan! :)
djcresto
chique dinges fred!!!



en freezel je kan nu ook je demo opzenden om uitgezonden te worden tijdens oslo nights (maar das voor jouw oud nieuws waarschijnlijk?)
Zehra
proficiat Fred!

kvind het toch maar raar hoor da Freezel er nie bij zit... :o
FredNova
OMG ik wist niet wat ik las toen ik net men mailbox open deed...

was op vakantie tot 21 juli en heb men daarna opgenomen en ook vrijdag 23 juli prior verstuurd en vreesde ook dat hij te laat zou zijn...

ik had ook maar 1 kans om een mix op te nemen, maar was bijna perfect gelukt, enkel 1 plaatjes versprong gewoon door een kras maar dat werd snel gecorrigeerd... daardoor dacht ik hopeloos maar toch maar verstuurd... en dan dit...

Ik had eerlijk gezegd ook Freezel of Bax in de top10 verwacht, echt waar! Ik vind hen ook beter dan mezelf.

Ik mag niks over men mix zeggen of doorgeven en moet nu wachten tot na de uitzending en bekendmaking winnaar, ik ben mega blij dat ik bij laatste 10 ben en het is (o.a. door die versprongen plaat) onmogelijk dat ik 1ste word... maar ik ben nu al onbeschrijvelijk happy!

de mix is heel dark, proggie met op het einde een heel verrassende wending ;)

dit is gewoon het ultieme kippevel moment...
thanx voor de reacties
TOR
gefeliciteerd! :)

Dark Apostle
Damn wij zijn echt een broedplaats aan het worden voor talent precies...ook hebben wij als BETA er niet mee te maken :D



Nen dikke proficiat Fredje!!!! Tot op Dance Valley 2005? ;)
Bertn
congratz kerel!

make us proud to be a beta...:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement