|
Fred Nova - Global DJ Broadcast Contest (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Oester |
| congratz ! we zullen maar weer zeggen da we content waren toen je pré global was zeker :-) |
|
|
| Myst3ria |
| Nice goin' Fred :D Congratulations, you really deserve it ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik had eerlijk gezegd ook Freezel of Bax in de top10 verwacht, echt waar! Ik vind hen ook beter dan mezelf. |
Ik heb niet ingestuurd, vandaar... :p ;)
Maar anyway, goeie zaken Fred! (Y) En bedankt voor t complimentje :) |
|
|
| BEACHBOY |
| Toutes mes félicitations!!! :D :D hehe, super voor jou!!! GDJB is niet niks eh |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Gladius
congrats man! |
 |
|
|
| dj Elof |
| Om FredNova een steuntje in de rug te geven heb ik 'm geboekt op vrijdag 10/09/2004 tijdens een all-trance-night in discotheek Sotto's! He'll be warming up the house :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Om FredNova een steuntje in de rug te geven heb ik 'm geboekt op vrijdag 10/09/2004 tijdens een all-trance-night in discotheek Sotto's! He'll be warming up the house :D |
ow eindelijk valt men euro, ik vroeg me al een half jaar af vanwaar ik de naam elof kende, Sotto's dus ;)
Anyway Congrats Fred |
|
|
| FredNova |
thanx allemaal!:crazy:
echt super van elof! we gaan er een echt trance feestje van maken,
met in de opwarming wat proggie tranzy beats en elof zal waarschijnlijk meer uplifting gaan
hopelijk komen heel wat beta's eens langs! |
|
|
| Kaidreas |
ooooooow fredje, nice one. decks on fire. :D
denk aan ons terug als ge oud en rijk zijt. :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FredNova
hopelijk komen heel wat beta's eens langs! |
als ik vervoer heb.... |
|
|
|
|