|
Fred Nova - Global DJ Broadcast Contest (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
Voila zo moet ie... Al die inspanningen worden dan toch beloond he Fredje, chic man :eyespop: echt SUPER :crazy: En nu maar duimen he!!!!
Op den 10de heb'k al andere planne, sorry kerel :nervous: :( |
|
|
| Bertn |
| sorry, ik zit dan ergens in holland te wezen... |
|
|
| TOR |
de winnaar is Terje Bakke geworden.. die zit maandag in GDJB. :)
benieuwd naar je set Fred.. alle sets worden uitgezonden op ETS-Global. |
|
|
| FredNova |
congratz to the man from Norway!
ik blijf mega happy, al ben ik 10de van de finalisten :)
had dit al nooit durven dromen... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FredNova
al ben ik 10de van de finalisten :)
|
de 10 finalisten zoals die op de eerste pagina vermeld zijn, stonden toch niet in volgorde? :conf:
or do u know more than us... again? :toothless |
|
|
| FredNova |
er zijn veel mensen op veel fora benieuwd naar men set...
niet te veel van verwachten he mensen, tben ik maar.. niet markus of armin
vond hem zelf technisch niet zo geslaagd (1 keer plaat versprongen, 1 keer fel moeten bijsturen) maar hij was wel nogal 'dark' en ik denk dat men playlist wel origineel bevonden geweest is (nee sorry, ik post hem na de set :toothless ) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by TOR
de 10 finalisten zoals die op de eerste pagina vermeld zijn, stonden toch niet in volgorde? :conf:
or do u know more than us... again? :toothless |
nee, ik bedoel 'al vinden ze me de minste van de 10 finalisten, ik was bij de laatste 10' en das al bangelijk
er komt trouwens (denk ik) geen klassement |
|
|
| Zehra |
| nogmaals proficiat Fred! vind het echt super voor je! :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Zehra
nogmaals proficiat Fred! vind het echt super voor je! :) |
gracias senorita Zehra :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by FredNova
er zijn veel mensen op veel fora benieuwd naar men set...
niet te veel van verwachten he mensen, tben ik maar.. niet markus of armin
|
Juist dermee, nog eens talent met vinyl in zijn handen ;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Juist dermee, nog eens talent met vinyl in zijn handen ;) |
En t'is ne belg en nog wel ene van ONS :tongue2 :D :D ;) :p
Nog is proficiat master Fred ;) |
|
|
|
|