return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Let's just communicate in English ;) (pg. 3)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by Unique2701
er wordt hier laatste tijd wel wat geflirt...


Niet klagen en gewoon meedoen :D
ZZandirt
quote:
Originally posted by eieregooie
Niet klagen en gewoon meedoen :D


dat zei ik laatst nog toen de buurvrouw kwam klagen over ons kabaal.....


blauw oog bijna weg
jp
Volgens onderzoek staat sex met de buurvrouw op nummer 4 in de top 10 van meest erotische fantasieen bij mannen boven de 16
Loraine
quote:
Originally posted by eieregooie
Niet klagen en gewoon meedoen :D


Prusies, Ei ! Beetje keten (flirten) is goed voor deze toko waar het stijf staat van de testosteron praatjes :p
Denk dat die set van jou -Bax:Perceptions 034 (Dec-22-2005)- gewoon aanzet tot bepaalde acties/posts...nu nog doorschoppen richting Leidun dus!!! :thepirate

PS: Dirt...vond dat blauwe oog wel goed passen bij je pakje siggies :tongue2
jp
http://www.yourfilehost.com/media.p...linguistics.wmv
Loraine
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

BRILJANT !! Leuke poging om terug on-topic te gaan, JP :p
jp
:toothless
Loraine
quote:
Originally posted by ZZandirt
laat mij lekker vrij zijn...!

de eerste vrije kerst in jaren....
januari ga ik wel eens werken ok?


Sjeek hends...vrij tot 2 of zelfs 3 januari en dan fresj aan de nieuwe baan beginnen! :D :D
Alleen verdomd ***** dat ik nčt nu strontverkouden ben :mad: Mag hopen dat het voor zaterdag weer over is :whip: (Hoewel...champagne/alcohol verdunt het bloed, dus misschien maar een champoppel-kuur inlassen vantevoren :nervous: )
ZZandirt
daar weet jij wel middeltjes voor, toch??

en anders: van die citroentroep met paracetamol (hot coldrix) en een dubbele wodka. 2 a 3 x herhalen en niet alleen zijn je holtes leeg, pijn is ook foetsie,

enjoy yr days off,

en je weet: als je altijd ziek bent als je vrij bent, dan werk je te hard en te veel
Loraine
Idd aardig wat stress achter de rug...dan kun je er idd op wachten...:(
Moet nu niet aan vodka en/of die vieze drankjes denken :eek:
Wil gewoon zielug op de bank hangen en vertroeteld worden :haha:

EDIT: :eek: ik stop acuut met klagen, hoor net dat een mede-mod van Manuel le Saux's forum in coma ligt :wtf:
Pascal/Illusion: verdomme gast...wakker worden en rap ook !

Unique2701
quote:
Originally posted by eieregooie
Niet klagen en gewoon meedoen :D


okay dan schatjes van nlta :p
eieregooie
RRRRrrrrRRRrrr... :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement