|
Let's just communicate in English ;) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Unique2701
er wordt hier laatste tijd wel wat geflirt... |
Niet klagen en gewoon meedoen :D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Niet klagen en gewoon meedoen :D |
dat zei ik laatst nog toen de buurvrouw kwam klagen over ons kabaal.....
blauw oog bijna weg |
|
|
| jp |
| Volgens onderzoek staat sex met de buurvrouw op nummer 4 in de top 10 van meest erotische fantasieen bij mannen boven de 16 |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Niet klagen en gewoon meedoen :D |
Prusies, Ei ! Beetje keten (flirten) is goed voor deze toko waar het stijf staat van de testosteron praatjes :p
Denk dat die set van jou -Bax:Perceptions 034 (Dec-22-2005)- gewoon aanzet tot bepaalde acties/posts...nu nog doorschoppen richting Leidun dus!!! :thepirate
PS: Dirt...vond dat blauwe oog wel goed passen bij je pakje siggies :tongue2 |
|
|
| Loraine |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
BRILJANT !! Leuke poging om terug on-topic te gaan, JP :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
laat mij lekker vrij zijn...!
de eerste vrije kerst in jaren....
januari ga ik wel eens werken ok? |
Sjeek hends...vrij tot 2 of zelfs 3 januari en dan fresj aan de nieuwe baan beginnen! :D :D
Alleen verdomd ***** dat ik nčt nu strontverkouden ben :mad: Mag hopen dat het voor zaterdag weer over is :whip: (Hoewel...champagne/alcohol verdunt het bloed, dus misschien maar een champoppel-kuur inlassen vantevoren :nervous: ) |
|
|
| ZZandirt |
daar weet jij wel middeltjes voor, toch??
en anders: van die citroentroep met paracetamol (hot coldrix) en een dubbele wodka. 2 a 3 x herhalen en niet alleen zijn je holtes leeg, pijn is ook foetsie,
enjoy yr days off,
en je weet: als je altijd ziek bent als je vrij bent, dan werk je te hard en te veel |
|
|
| Loraine |
Idd aardig wat stress achter de rug...dan kun je er idd op wachten...:(
Moet nu niet aan vodka en/of die vieze drankjes denken :eek:
Wil gewoon zielug op de bank hangen en vertroeteld worden :haha:
EDIT: :eek: ik stop acuut met klagen, hoor net dat een mede-mod van Manuel le Saux's forum in coma ligt :wtf:
Pascal/Illusion: verdomme gast...wakker worden en rap ook ! |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Niet klagen en gewoon meedoen :D |
okay dan schatjes van nlta :p |
|
|
| eieregooie |
| RRRRrrrrRRRrrr... :D |
|
|
|
|