return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Let's just communicate in English ;) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Belgian Bonzai
Great, now I can finally understand you chanceless lot.









writing this post definitely beat gazing outside, waiting for snow, at 4am, while radar shows no precipitation in a 50 mile radius :wtf:
Loraine
Ohhh Ei...die liefelijke geluidjes brengen me spontaan in verlegenheid :nervous:
Prrrrrrrt....

BTW...kun je deze draad niet omtoveren tot het enige echte officiële Flirtdraadje hier op NLTA ? :haha:
ZZandirt
quote:
Originally posted by Loraine


BTW...kun je deze draad niet omtoveren tot het enige echte officiële Flirtdraadje hier op NLTA ? :haha:




neeeejoh,


gewoon een nieuwe thread, wachteffe
Summer21
This would make things a hell of a lot easier...but I'm not expecting this to happen. By the way, I have officially arrived in Amsterdam for a while and it is flipin GORGEOUS!


sandra
ZZandirt
welcome!!

might i refer u to teh flirt thread....

I guarantee u that 60% of these boyzz wil start to write in english :D


i can translate for u?

i handle decent rates, u know
Summer21
LOL ZZandirt! Thanks for the offer, and I might take u up on it sometime :)


Sandra
Loraine
More females !!! Sandra welcome on board dear !
This forum is full of testosteron driven males so ANY femalish addition is welcome ! :D
And yes: Amsterdam is horny as hell ! :toothless
Summer21
LMAO @ "femalish"! Thanks for the welcome Loraine:p


Sandra
DjRV
jezus, word een veredeld bReEzAh forum hiero :whip:
ZZandirt
ruhig ruhig...


je weet maar nooit of ze een oudere zus hebben..

(in sommige gevallen hier, een JONGER zusje) :tongue3

New Wave
quote:
Originally posted by ZZandirt
ruhig ruhig...


je weet maar nooit of ze een oudere zus hebben..

(in sommige gevallen hier, een JONGER zusje) :tongue3


ZUSJE? WAAR?

Je weet het, bepaalde personen zijn nogal gevoelig voor 'zusjes'
Zusje van jappio, zusje van esrem, zusje van Opti, zusje van Alpha (kennen jullie niet, is oldskool member :p )...allemaal zusjeszusjes.:crazy: :eyespop:
jp
Zusje van Esrem, dat is een kanjer :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement