|
Let's just communicate in English ;) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
Great, now I can finally understand you chanceless lot.
writing this post definitely beat gazing outside, waiting for snow, at 4am, while radar shows no precipitation in a 50 mile radius :wtf: |
|
|
| Loraine |
Ohhh Ei...die liefelijke geluidjes brengen me spontaan in verlegenheid :nervous:
Prrrrrrrt....
BTW...kun je deze draad niet omtoveren tot het enige echte officiële Flirtdraadje hier op NLTA ? :haha: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Loraine
BTW...kun je deze draad niet omtoveren tot het enige echte officiële Flirtdraadje hier op NLTA ? :haha: |
neeeejoh,
gewoon een nieuwe thread, wachteffe |
|
|
| Summer21 |
This would make things a hell of a lot easier...but I'm not expecting this to happen. By the way, I have officially arrived in Amsterdam for a while and it is flipin GORGEOUS!
sandra |
|
|
| ZZandirt |
welcome!!
might i refer u to teh flirt thread....
I guarantee u that 60% of these boyzz wil start to write in english :D
i can translate for u?
i handle decent rates, u know |
|
|
| Summer21 |
LOL ZZandirt! Thanks for the offer, and I might take u up on it sometime :)
Sandra |
|
|
| Loraine |
More females !!! Sandra welcome on board dear !
This forum is full of testosteron driven males so ANY femalish addition is welcome ! :D
And yes: Amsterdam is horny as hell ! :toothless |
|
|
| Summer21 |
LMAO @ "femalish"! Thanks for the welcome Loraine:p
Sandra |
|
|
| DjRV |
| jezus, word een veredeld bReEzAh forum hiero :whip: |
|
|
| ZZandirt |
ruhig ruhig...
je weet maar nooit of ze een oudere zus hebben..
(in sommige gevallen hier, een JONGER zusje) :tongue3 |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ruhig ruhig...
je weet maar nooit of ze een oudere zus hebben..
(in sommige gevallen hier, een JONGER zusje) :tongue3 |
ZUSJE? WAAR?
Je weet het, bepaalde personen zijn nogal gevoelig voor 'zusjes'
Zusje van jappio, zusje van esrem, zusje van Opti, zusje van Alpha (kennen jullie niet, is oldskool member :p )...allemaal zusjeszusjes.:crazy: :eyespop: |
|
|
| jp |
| Zusje van Esrem, dat is een kanjer :D |
|
|
|
|