|
Let's just communicate in English ;)
|
View this Thread in Original format
| Wizzie |
Hello people,
We now have a forum for the Dutch Trance scene, that's great and nothing against that!
But... let's communicate in English instead of Dutch. Other forum members are also intrested how things are doing in The Netherlands ;)
Ok I hope you'll think about it,
Thanks,
Wizzie |
|
|
| Dwingo |
| It's always fun to hear a big-mouthed newbie, but I agree. Although it's harder to express yourself in English (if you don't use the language often), please try to communicate in English. I think the rest would appreciate it. |
|
|
| Unique2701 |
| zo.. dit is pas een kansloze thread. |
|
|
| New Wave |
| Aan de hoeveelheid posts te zien was het inderdaad een zeer goed idee. :p |
|
|
| ZZandirt |
| let's just communicate through signing!!! |
|
|
| Loraine |
| Dis naast Clubcharts en het BETA-forum zo ongeveer de enige plek waar ik nog us fijn in Nederlands kan posten...wil dat graag zo houden, JAH ?!! :whip: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Loraine
Dis naast Clubcharts en het BETA-forum zo ongeveer de enige plek waar ik nog us fijn in Nederlands kan posten...wil dat graag zo houden, JAH ?!! :whip: |
sjoer beeb!! luf ja! |
|
|
| jp |
| Clubcharts, daar zitten echt de grootste dance-nerds van NL :D |
|
|
| Loraine |
:D :D :D :D :D
rulez !!
| quote: | Originally posted by ZZandirt
sjoer beeb!! luf ja! |
ZZandirt toch ! Je brengt me in verlegenheid.....
Maar-uhhh.. too hoor  |
|
|
| eieregooie |
Zo hey, ik geloof dat we een nieuwe graafmachine in ons midden hebben :toothless
 |
|
|
| Unique2701 |
i learned from the best
:p |
|
|
| jp |
| A trip through memory lane |
|
|
|
|