return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Dj Expo 2004 >>> 14/11/04 >>> Eindhoven
View this Thread in Original format
FUSyke
DJ EXPO 2004 >>> Zondag 14/11/04 >>> Eindhoven

http://www.djexpo.nl/home_nl.php

VVK: 10€ en je mag per kaart 2 plaatsen reserveren voor het bijwonen van een workshop van jouw keuze.
ADK: 12,50€

DJ Expo 2004

Dance4Mation - Eindhoven wordt zondag 14 november de gastheer van de grootste Europese DJ & Dance beurs: de DJExpo2004. Volgens sommige het belangrijkste dj event van 2004.

Op de DJExpo kun de laatste ontwikkelingen op het gebied van de Dance-scene bekijken en proberen. Er zijn workshops om te bezoeken, insiders om mee te praten en de nieuwste technologieën om mee te spelen.
Verder zijn er tientallen bekende DJ’s uit binnen- en buitenland aanwezig bij de Expo. Op de beurs tonen verschillende bedrijven hun nieuwst producten en diensten op het gebied van dance-muziek.

DJExpo 2004 is bedoeld voor alle bedrijven die bij de dance-scene betrokken zijn zoals DJ's (aankomende en gevestigde), muzikanten, organisatoren, labels, boekingskantoren, clubs en andere evenementuitbaters, bladen, leveranciers van DJ-apparatuur, leveranciers van muziekapparatuur, video- en effectproducenten, PA verhuurders, multimediaspecialisten, softwarefirma's, geluidstechnici, organisatiebureaus, (computer)graphicsspecialisten, geluidsstudio's, vinyl en DVD/CD fabrikanten, brancheverenigingen, resellers enz.

Maar daarnaast is DJExpo 2004 ook een muziekbeurs waar men spullen kan uitproberen en kopen. Dus DJExpo 2004 is ook DE retailbeurs voor de makers en luisteraars binnen de Dance-scene.

Voor meer informatie, surf naar DJExpo2004.nl

Bron: D4M News



Ik ben wel van plan om te gaan. Wie gaat er nog naar ginder?
Eagle`
had da op pando zien staan ook dave clarke, marco baily en ghost komen dacht ik oa hun kunsten voorstellen


edit: Tis neki iets anders dan landbouwsalon eh ;)
FUSyke
De volgende dj's komen al: Fred Baker:) , Austin Leeds:) , Marco Bailey, DJ Leblanc, Cor Fijneman, DJ Elof, DJ Manson, DJ Jorgensen, DJ Mark Norman, M.I.K.E.:) , DJ Stanny Franssen, DJ Misjah, DJ Lady Ace, DJ Juan Sanchez, DJ Ton TB, DJ Wout, DJ Zohra, DJ Ghost, Marlon Brand O
Jasperovitsj
Zalig nieuws! Met een beetje geluk kan ik dit wel als "dj-cursus" inbrengen bij ons in het jeugdhuis, en kan ik er zo gratis naartoe! :D
Tiger777
Maar dat klinkt érg interessant om eens naartoe te gaan. Ik zal waarschijnlijk van de partij zijn!
basd
Hee dat klinkt inderdaad wel interessant, wist helemaal niet dat er zoiets bestond, misschien maar eens gaan kijken :)
djcresto
dat doet mij denken aan de mega house beurs:D
Zehra
interessant! kga eens zien...
DeSpErAtOs-X
kzal ook aanwezig zijn :D

de Tiesto Soundset voor de Access Virus wordt voorgesteld ... zalig :D ... kan'k es zien hoe fel em met den synth eeft geknoeid, of laten knoeien :D
FredNova
ik zal er ook zijn

xcape
count me in
FUSyke
Nu van t'weekend mijn kaartjes bestellen. Welke workshops gaan jullie bijwonen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement