|
Dj Expo 2004 >>> 14/11/04 >>> Eindhoven (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Hadden we hiervan niet al een thread? |
De 2 threads zijn nu samengevoegd. |
|
|
| FUSyke |
| Wie gaat er morgen nu allemaal een kijkje nemen? |
|
|
| Tiger777 |
| Ik niet: financiele troebels |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| ik zowieso ... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik ook ni, moet om 19u al in de sporthal staan om te sjotten... |
|
|
| FUSyke |
| oei oei er gaat precies nie veel BETA-volk |
|
|
| eieregooie |
Ikke wel :D
Met een brak PvD-hoofd, maar hopelijksteken we er toch iets van op :) |
|
|
| FUSyke |
| Als ge iemand ziet mee een rood Tommy Hilfiger trainingsvestje aan, dat ben ik:D klamp mij dan maar aan:) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| rood Energy Vestje ... dat ben ik ... :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FUSyke
een rood Tommy Hilfiger trainingsvestje |
yuo teh 1337 mofo!!1!11oneoneone :toothless |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
ben trug ...
hmm ... eerst en vooral et belangrijkste zeggen :
wat een lekkere jonge hete meiskes lopen er toch rond in nederland :D
(i will have to move someday i guess :p)
voor de rest ... heb ik gemist waarvoor ik ging :p => tiesto soundset vo men synth ... maar daarentegen heb ik dan wel weer andere leuke dingen gezien ... ik vond het zeker de moeite om es te zien ... (al was et maar diezelfde meiskes in punt 1 :p)
frednova en dj jochen nog tegengekomen ... en euh ... da was et :p
owjah, die broodjes kroket trekken op niks , lang leve de belgische keuken!!!
laatste ding: leuke locatie ... zo'n auditorium mocht het LUC ook wel es bouwen :p |
|
|
| FredNova |
hehe, ik ben partyteam (boockey, kelly, plukie) tegengekomen en Bax (a.k.a. Ei) nog kort voor sluiting aan de pioneer stand :tongue2
ik vond het super :)
mijn review staat hier: DJ EXPO 2004 |
|
|
|
|