return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Dj Expo 2004 >>> 14/11/04 >>> Eindhoven (pg. 3)
View this Thread in Original format
Tiger777
quote:
Originally posted by Pumaz
Hadden we hiervan niet al een thread?

ja, maar goed.
Wie gaat er nu eigelijk heen?
mikeclark
Moet ik nu een lijst van alle presales hier aan jouw voorleggen ?
Beetje discreteie a u b, trouwens die lijst telt honderden namen, die reeds geboekt hebben.
FUSyke
Ik heb mijn kaartjes al gereserveerd:)
Pumaz
Hij bedoeld wie van ons ;)
Ik niet :p
mikeclark
Ok, no hard feelings en see you..
Misschien komt CJ Bolland ook want zijn vriendin Zohra draait een lekker setje :-) op de Expo
FUSyke
Beurs start om 10 uur en eindigt om 20 uur.
Het volledige programma van alle workshops en de DJ's schedule komt online in de week voor dat de beurs plaats heeft.
Tiger777
Als er veel van ONS gaan, ga ik ook. Eerlijk gezegd, staat er nit zo écht veel tussen dat me interesseert :conf:
Kaidreas
the dj school leek me wel wat voor mij :o
maar ik ga den 13de naar I love techno, dus tzal moeilijk zijn.
DeSpErAtOs-X
hmm

acces virus workshop
rob papen
tc electronics
korg

staan op mijn verlanglijstje

... korg legacy collection is echt zaaaaaaaaalig :D (met nagebouwde MS20 controller erbij en al) nujah, da is enkel vo de kenners denk'k ...

rob papen is wel handig voor elke producer ... alejah, nen how-to hoe ge een sound in elkaar moet steken is altijd handig

access workshop is weer zo'n ding om niet te missen :D

en jah, tc electronics ... persoonlijke interesse voor die electronica :toothless
eieregooie
Als jullie nog vragen aan onze vriend hebben stel ik voor dat jullie 'm een mailtje sturen ;)

eieregooie
Ow, en ik ben er ook aanwezig trouwens... :)

Hij had trouwens wel even mogen vermelden hoe laat welke workshops zijn, want dat was toch het minste wat ik verwachtte te zien bij deze thread titel. Nou ja, ik neem aan dat het t.z.t. wel op de website komt te staan...
FUSyke
DJ Expo: van 10u tot 20u

De uren van de workshop en dj's staan de week voor de beurs online op de site.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement