|
this forum is helping me learn swedish!he (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ExOn |
Ok så hon är svensk! Aha! :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ExOn
Ok så hon är svensk! Aha! :) | Rätta mig om jag har fel men jag tror hon är född och uppväxt i USA och har endast Amerikanskt medborgarskap... |
|
|
| Vizay |
tycker de e lite coolt att så många använder SweTA för att lära sig svenska :)
I think it's cool that there's people using SweTA to learn swedish :) |
|
|
| ExOn |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Rätta mig om jag har fel men jag tror hon är född och uppväxt i USA och har endast Amerikanskt medborgarskap... |
Säkert är det så. Skulle vara konstigt om hon hade dubbelt eftersom det var 24 år sedan hennes föräldrar flyttade.. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Vizay
tycker de e lite coolt att så många använder SweTA för att lära sig svenska :)
I think it's cool that there's people using SweTA to learn swedish :) |
Det var så jag började också :) |
|
|
| Aendy |
| Vilka har vi varit svensklärare till? Biznology, Scul, Jaybee och nu Policerobots, är det fler? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Vilka har vi varit svensklärare till? Biznology, Scul, Jaybee och nu Policerobots, är det fler? |
:stongue: LOOOOOL :stongue:
Kunde inte låta bli :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Vilka har vi varit svensklärare till? Biznology, Scul, Jaybee och nu Policerobots, är det fler? |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| MiB |
how nice of er to learn svenska här
eh? :crazy: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Aendy
Vilka har vi varit svensklärare till? Biznology, Scul, Jaybee och nu Policerobots, är det fler? |
jag tror att jag är den bästa eleven ur SWE-TA klassen, eller hur :p |
|
|
| miZ PicCi |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag tror att jag är den bästa eleven ur SWE-TA klassen, eller hur :p |
vi får väl se;) nu när du lärt mig göra "Å" så blir jag farlig;):disbelief |
|
|
| Snakebyte |
| Haha, Jag satt på tåget en gång och en massa tyska turister (skolklass) kom på och höll på att tjata om "taxi möckö", med vilket de säkert menade Tack så mycket... |
|
|
|
|