return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
this forum is helping me learn swedish!he (pg. 3)
View this Thread in Original format
ExOn
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hmm... well you had one of the mainparts in that story... dude ;)

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=202131

Btw. She has a Swedish family & lives in NYC... have relatives in Sweden... something like that :)


Ok så hon är svensk! Aha! :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ExOn
Ok så hon är svensk! Aha! :)
Rätta mig om jag har fel men jag tror hon är född och uppväxt i USA och har endast Amerikanskt medborgarskap...
Vizay
tycker de e lite coolt att så många använder SweTA för att lära sig svenska :)

I think it's cool that there's people using SweTA to learn swedish :)
ExOn
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Rätta mig om jag har fel men jag tror hon är född och uppväxt i USA och har endast Amerikanskt medborgarskap...


Säkert är det så. Skulle vara konstigt om hon hade dubbelt eftersom det var 24 år sedan hennes föräldrar flyttade..
ScuL
quote:
Originally posted by Vizay
tycker de e lite coolt att så många använder SweTA för att lära sig svenska :)

I think it's cool that there's people using SweTA to learn swedish :)


Det var så jag började också :)
Aendy
Vilka har vi varit svensklärare till? Biznology, Scul, Jaybee och nu Policerobots, är det fler?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Aendy
Vilka har vi varit svensklärare till? Biznology, Scul, Jaybee och nu Policerobots, är det fler?


:stongue: LOOOOOL :stongue:


Kunde inte låta bli :D
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Vilka har vi varit svensklärare till? Biznology, Scul, Jaybee och nu Policerobots, är det fler?


:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :crazy: :crazy: :crazy:
MiB
how nice of er to learn svenska här

eh? :crazy:
ScuL
quote:
Originally posted by Aendy
Vilka har vi varit svensklärare till? Biznology, Scul, Jaybee och nu Policerobots, är det fler?


jag tror att jag är den bästa eleven ur SWE-TA klassen, eller hur :p

miZ PicCi
quote:
Originally posted by ScuL
jag tror att jag är den bästa eleven ur SWE-TA klassen, eller hur :p


vi får väl se;) nu när du lärt mig göra "Å" så blir jag farlig;):disbelief
Snakebyte
Haha, Jag satt på tåget en gång och en massa tyska turister (skolklass) kom på och höll på att tjata om "taxi möckö", med vilket de säkert menade Tack så mycket...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement