return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
United Club Cruise version 2 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Vizay
fiiifan va klockrent :D skulle ge mycke för å få höra det i direktsändning :D

quote:
Originally posted by CJ InterCity
kunde dem inte ha ett SWETA-golv på nästa kryss? vi har ju några DJs här... både mer och mindre kända ;)

de e ju ingen dum ide men det finns ingen samlande kraft bakom alla de som snurrar skivor här på TA, man måste ha nån som tar tag i det hela i så fall :)
som sagt ingen dum ide, kanske e nått att tänka på :)
DjDanniKay
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Peter Siepen tyckte jag var cool när det begav sig på den gamla goda Z-TV tiden då han hade ett TV program som gick seeeent på natten, ringde in å vann biljetter till en fest en gång... detta var -92 typ :D

Hur som haver... jag kommer kanske åka med, är ju inte direkt dyrt om man ska jämföra, kommer nog blir en hel del bra musik även om linan och ljudet inte går att jämföra med en Monday Bar kryssning...

Steve, om vi har tur såå kommer ljudet att vara bättre, det är inte MM som står för ljudet på kryssen(Som står för ljud m.m. på mondaybar, får hoppas att d blir bättre (int svårt med tanke på att ljudet inte var bra på mondaybar kryssen;),tycker jag ialla fall!)dock tycker jag att MM har bra tekniska prylar, kör t.ex. med 1000 spelarna,!:/ såå d är inget att oroa sig över....kommer att bli bra ljud, laser m.m.!:)

Tycker att alla skall åka med på denna, kommer även att vara efterfest på Fredmans i Uppsala på Fredagen där jag och och Annelie kommer att spela på ett av golven!!:D

/Daniel AKA Danni Kay
jofawe
Peter Siepens enda fel när han mixar (kör mest house) är att han PRATAR I LÅTARNA!!!!!

FFS!!

fast.. nu ska ju Dannii Kay spela.. hehe!
DjDanniKay
quote:
Originally posted by jofawe
Peter Siepens enda fel när han mixar (kör mest house) är att han PRATAR I LÅTARNA!!!!!

FFS!!

fast.. nu ska ju Dannii Kay spela.. hehe!

Haha...mjaaa men jag pratar inte mitt i låtarna!!:D
Och dessutom sååå kan jag spela!!!!:D :o

/Danni
SteveTranz4ever
Det låter bra de DjDanniKay...

Jag tror att Peter Siepen är med är för att bredda publiken, det är ju inte en renodlad trance eller techno kryss. Peter Siepen funkar väl för brats och annat vanligt folk antar jag...
Man behöver ju faktiskt inte dansa på det golvet han spelar ;)

Tycker det är kul att det arrangeras sånt här...
Hauken
Sunkig ålder :(

Hade nog kunna tänka mig att åka ner för detta om det var 18.

Siepen kändes jävligt illa dock.
DjDanniKay
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det låter bra de DjDanniKay...

Jag tror att Peter Siepen är med är för att bredda publiken, det är ju inte en renodlad trance eller techno kryss. Peter Siepen funkar väl för brats och annat vanligt folk antar jag...
Man behöver ju faktiskt inte dansa på det golvet han spelar ;)

Tycker det är kul att det arrangeras sånt här...

Alldeles riktigt, detta är en kryss för alla, dock sååå skall jue alla stå uppe i Panorma bar när det är club musik som gäller!!:D
EsseT
TJO mina vänner nu är det klart :P fixat hytt o allt NU ska vi ut på SJÖN IGEN :D:eyes:
DjDanniKay
quote:
Originally posted by EsseT
TJO mina vänner nu är det klart :P fixat hytt o allt NU ska vi ut på SJÖN IGEN :D:eyes:

det låter kanon d...hur många blir ni???
SWE_TRANCE
Så, fick tummen ur r**en och bokade en mysig liten A-hytt.
Får väl köra en liten SWETA-gathering och skåla med lite mintu :)

Så vilka är klara nudå?

Fyll på listan:
SWE_TRANCE +3

Jace2
Jag e mer naturligtvis
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Så, fick tummen ur r**en och bokade en mysig liten A-hytt.
Får väl köra en liten SWETA-gathering och skåla med lite mintu :)

Så vilka är klara nudå?

Fyll på listan:
SWE_TRANCE +3

Är ju inte så många som ska med tyvärr... det är ju inte THE cruise så att säga... ta å masa dig med på nästa Lucia kryss också med Monday Bar...

Jag lär inte åka med iaf...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement