return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
United Club Cruise version 2 (pg. 4)
View this Thread in Original format
WoberT
Ska bli så jäkla skoj alltså.. är tokladdad nu.. hoppas få se en del av er där uppe :D

kan ju fylla på listan lite

swe_trance +3
esset +3
WoberT +3
SteveTranz4ever
LillaCs bilder finns nu att beskåda på http://www.liquidsunset.org


OMG 1


OMG 2
Gate 42
^ Jävlar! :eyespop:
Man kanske skulle ha åkt med ändå ;)
SteveTranz4ever
Fler bilder är uppe nu... tagna av Kenny (Brightsoulstone) & Stonefield...


*Frust... fnysss*


http://www.liquidsunset.org/photo/U...172616_/031.jpg

http://www.liquidsunset.org/photo/U...172616_/030.jpg

http://www.liquidsunset.org/photo/U...172616_/037.jpg


Nä nu jävlar ska jag på inflyttningsfest och sen krogen, på ett ställe där dom kör trance... nu jävlar :wtf:
Vizay

är det inte vår egen swe_trance som står å spanar på sina kollegor i bakgrunden? :D
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Vizay

är det inte vår egen swe_trance som står å spanar på sina kollegor i bakgrunden? :D


:wtf:
Jaja, nån måste ju se till så att allt går rätt till :p
dbl
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
:wtf:
Jaja, nån måste ju se till så att allt går rätt till :p


exakt.... vem vet hur det annars skulle gå liksom.. hehe :p
WoberT
swe_trance haha fan är det du som är göteborgaren med den asjobbiga fulla äckliga polaren som stod o skrek i bar överkropp eller? ni va inne i vår hytt (6000) en hel del hehe :D.. fan att jag missade nellyshowen ingen jävel som sa när den va.
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by WoberT
swe_trance haha fan är det du som är göteborgaren med den asjobbiga fulla äckliga polaren som stod o skrek i bar överkropp eller? ni va inne i vår hytt (6000) en hel del hehe :D.. fan att jag missade nellyshowen ingen jävel som sa när den va.


haha, du har så rätt så :D
"asjobbiga fulla äckliga polaren" kan man väl lugnt säga, riktigt jävla påfrestande :p
Kommer du ihåg "måttliga mängder, det finns det ingenting som heeeeter. Ska man supa, så ska man supa i Borås"
Den jävla låten skrek han fan hela tiden..Han satt t.o.m ut genom bilrutan när vi kom hem till Borås :toothless
Kan även säga att han jagade DJ Anneli runt däck 6 med sin parfymflaska och sprutade ner henne..haha

Och ja, vi var en del inne i eran hytt :) tror jag befann mig i andras hytter mer än min egna ;)
Om jag kommer ihåg rätt så var showen runt 02.00 tiden, var rätt så rejält tankad då..vilket medför lite problem med minnet :tongue2
WoberT
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
haha, du har så rätt så :D
"asjobbiga fulla äckliga polaren" kan man väl lugnt säga, riktigt jävla påfrestande :p
Kommer du ihåg "måttliga mängder, det finns det ingenting som heeeeter. Ska man supa, så ska man supa i Borås"
Den jävla låten skrek han fan hela tiden..Han satt t.o.m ut genom bilrutan när vi kom hem till Borås :toothless
Kan även säga att han jagade DJ Anneli runt däck 6 med sin parfymflaska och sprutade ner henne..haha

Och ja, vi var en del inne i eran hytt :) tror jag befann mig i andras hytter mer än min egna ;)
Om jag kommer ihåg rätt så var showen runt 02.00 tiden, var rätt så rejält tankad då..vilket medför lite problem med minnet :tongue2


haha fyfan då hade jag rätt alltså.. :D hade han bara druckit eller? blev så jävla trött på det där måttliga mängder alltså.. haha.
Hmm va visningen kl2? jag somnade ju fan kl 1 bahhhh :D:D

SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by WoberT
haha fyfan då hade jag rätt alltså.. :D hade han bara druckit eller? blev så jävla trött på det där måttliga mängder alltså.. haha.
Hmm va visningen kl2? jag somnade ju fan kl 1 bahhhh :D:D


Ja, vad jag vet så hade han bara druckit :)
Och han brukar inte ta något illegalt men fråga mig inte vart han får sin fylle-energi från :D
Brukar ju vara tvärtom, att man blir slö!
-=Kotten=-
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Brukar ju vara tvärtom, att man blir slö!


Nää...öl kan man bli lite seg av men sprit e ju riktiga energibomben...mycket bättre än droger... ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement