|
United Club Cruise version 2 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| WoberT |
Ska bli så jäkla skoj alltså.. är tokladdad nu.. hoppas få se en del av er där uppe :D
kan ju fylla på listan lite
swe_trance +3
esset +3
WoberT +3 |
|
|
| Gate 42 |
^ Jävlar! :eyespop:
Man kanske skulle ha åkt med ändå ;) |
|
|
| Vizay |
är det inte vår egen swe_trance som står å spanar på sina kollegor i bakgrunden? :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Vizay
är det inte vår egen swe_trance som står å spanar på sina kollegor i bakgrunden? :D |
:wtf:
Jaja, nån måste ju se till så att allt går rätt till :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
:wtf:
Jaja, nån måste ju se till så att allt går rätt till :p |
exakt.... vem vet hur det annars skulle gå liksom.. hehe :p |
|
|
| WoberT |
| swe_trance haha fan är det du som är göteborgaren med den asjobbiga fulla äckliga polaren som stod o skrek i bar överkropp eller? ni va inne i vår hytt (6000) en hel del hehe :D.. fan att jag missade nellyshowen ingen jävel som sa när den va. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by WoberT
swe_trance haha fan är det du som är göteborgaren med den asjobbiga fulla äckliga polaren som stod o skrek i bar överkropp eller? ni va inne i vår hytt (6000) en hel del hehe :D.. fan att jag missade nellyshowen ingen jävel som sa när den va. |
haha, du har så rätt så :D
"asjobbiga fulla äckliga polaren" kan man väl lugnt säga, riktigt jävla påfrestande :p
Kommer du ihåg "måttliga mängder, det finns det ingenting som heeeeter. Ska man supa, så ska man supa i Borås"
Den jävla låten skrek han fan hela tiden..Han satt t.o.m ut genom bilrutan när vi kom hem till Borås :toothless
Kan även säga att han jagade DJ Anneli runt däck 6 med sin parfymflaska och sprutade ner henne..haha
Och ja, vi var en del inne i eran hytt :) tror jag befann mig i andras hytter mer än min egna ;)
Om jag kommer ihåg rätt så var showen runt 02.00 tiden, var rätt så rejält tankad då..vilket medför lite problem med minnet :tongue2 |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
haha, du har så rätt så :D
"asjobbiga fulla äckliga polaren" kan man väl lugnt säga, riktigt jävla påfrestande :p
Kommer du ihåg "måttliga mängder, det finns det ingenting som heeeeter. Ska man supa, så ska man supa i Borås"
Den jävla låten skrek han fan hela tiden..Han satt t.o.m ut genom bilrutan när vi kom hem till Borås :toothless
Kan även säga att han jagade DJ Anneli runt däck 6 med sin parfymflaska och sprutade ner henne..haha
Och ja, vi var en del inne i eran hytt :) tror jag befann mig i andras hytter mer än min egna ;)
Om jag kommer ihåg rätt så var showen runt 02.00 tiden, var rätt så rejält tankad då..vilket medför lite problem med minnet :tongue2 |
haha fyfan då hade jag rätt alltså.. :D hade han bara druckit eller? blev så jävla trött på det där måttliga mängder alltså.. haha.
Hmm va visningen kl2? jag somnade ju fan kl 1 bahhhh :D:D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by WoberT
haha fyfan då hade jag rätt alltså.. :D hade han bara druckit eller? blev så jävla trött på det där måttliga mängder alltså.. haha.
Hmm va visningen kl2? jag somnade ju fan kl 1 bahhhh :D:D |
Ja, vad jag vet så hade han bara druckit :)
Och han brukar inte ta något illegalt men fråga mig inte vart han får sin fylle-energi från :D
Brukar ju vara tvärtom, att man blir slö! |
|
|
| -=Kotten=- |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Brukar ju vara tvärtom, att man blir slö! |
Nää...öl kan man bli lite seg av men sprit e ju riktiga energibomben...mycket bättre än droger... ;) |
|
|
|
|