return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
United Club Cruise version 2 (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjDanniKay
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Är ju inte så många som ska med tyvärr... det är ju inte THE cruise så att säga... ta å masa dig med på nästa Lucia kryss också med Monday Bar...

Jag lär inte åka med iaf...



emm....över 1000bokade..! Kommer o bli en riktigt bra kryss...!:D

Så folk blir det ialla fall...!:D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by DjDanniKay
emm....över 1000bokade..! Kommer o bli en riktigt bra kryss...!:D

Så folk blir det ialla fall...!:D
Menar iof SWETAs som ska med vilket det var tal om ;)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Är ju inte så många som ska med tyvärr... det är ju inte THE cruise så att säga... ta å masa dig med på nästa Lucia kryss också med Monday Bar...

Jag lär inte åka med iaf...


Såklart det inte är "THE cruiise" :)
Jag åker ju med gratis, så för mig var valet enkelt ;)
Fattade det som att ett par stycken skulle med iaf.
DjDanniKay
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Såklart det inte är "THE cruiise" :)
Jag åker ju med gratis, så för mig var valet enkelt ;)
Fattade det som att ett par stycken skulle med iaf.



Hur åker du med gratis? Nyfiken..!! ;);)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by DjDanniKay
Hur åker du med gratis? Nyfiken..!! ;);)


quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jag jobbar ju hos en av sponsorerna (nelly.se) och vi står för underklädesshowen :)
DjDanniKay
quote:
Jag jobbar ju hos en av sponsorerna (nelly.se) och vi står för underklädesshowen



Hohoo...nice..!:D Faaan. kan int du presentera mig för lite modeller!!:D ;)


/Daniel:stongue:
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by DjDanniKay
Hohoo...nice..!:D Faaan. kan int du presentera mig för lite modeller!!:D ;)


/Daniel:stongue:


Ska se vad jag kan göra ;)
DjDanniKay
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Ska se vad jag kan göra ;)



Nice..!:D Denna resa kan bli ännu mera intressant än va ja trodde från början!!:D
reveal
Inte för att vara sån, men vad har en underklädesshow på en kryssning av den här karaktären att göra?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
Inte för att vara sån, men vad har en underklädesshow på en kryssning av den här karaktären att göra?


Den är ju jävligt mainstream denna kryssen om man jämför med MBars kryssar :)

reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Den är ju jävligt mainstream denna kryssen om man jämför med MBars kryssar :)


Jepp, och personligen så tycker jag att en show av denna karaktär drar ner "seriositeten" av en kryssning...
dbl
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Ska se vad jag kan göra ;)


du behöver inte lite moraliskt stöd eller????
kan liksom offra mig lite och hänga med dig gratis också och ta hand om modellerna liksom.... hehe :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement