|
!!! חוויות מנאפה !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מה אתה שרוט ?!
תלחץ על התמונה בשביל לראות אותה בגודל האמיתי שלה חחח
עשיתי את זה בשביל שיהיה לכם נוח להסתכל, ומי שמעניין אותו שיכנס וילחץ
ועדיין אף אחד לא אמר לי מה זה התמונה הזאתי עם העץ |
|
|
| -CosmicFire- |
ראסמי לצלם בפלאפון הכי טוב אפשר לצלם דברים שלא כל אחד יכול :}
והעץ זה העץ בלילה שכולכם זיינתם פעם שעברה או שאני מסטול וזה באנגים?! |
|
|
| DjChook |
אללללה מישהו פה יצא קינג !!
זה השיח שמאחוריו זיינתי את אינגה השבדית שנה שעברה !!! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה אתה שרוט ?!
תלחץ על התמונה בשביל לראות אותה בגודל האמיתי שלה חחח
עשיתי את זה בשביל שיהיה לכם נוח להסתכל, ומי שמעניין אותו שיכנס וילחץ
ועדיין אף אחד לא אמר לי מה זה התמונה הזאתי עם העץ |
אני רק ידגים את נטייה המוזרה שלי לזכור דברים זניחים ואומר שזה השיח תחתיו קיימת יחסי מין בפעם הקודמת שביקרת באי.
:eyespop: |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה אתה שרוט ?!
|
מתסבר שכן:tongue3 |
|
|
| taltul |
ריוויו נשמע סבבה לפנים - רק דבר אחד מבאס לדעתי:
מי נוסע לחו''ל לזיין רוסיות?!?!?! אם כבר אז יש מספיק בארץ... כל הקטע זה איזה סטוץ מטורף עם שוודית או צרפתיה :) או משהו בסגנון יענו משהו מקורי ומיוחד :)...
בכל מקרה - סחתיין על המציצה...:rolleyes: :) |
|
|
| DjChook |
שבדית כבר הייתה לי , רציתי לגוון ;)
סתם דוגרי איה נאפה השנה הייתה מלאה בשני זנים
רוסיות, ואנגליות
ובתכלס כמעט זהו :) |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by princess cc
ירון אולי תלמד אותו איך כותבים פרופשאנל ריויו |
on my way... :stongue:
בכל אופן ריוויו נחמד, בהתחשב בזה שמדובר רק באיה נאפה ככלות הכל
:p |
|
|
| fusi |
| quote: | | Originally posted by DjChook אני חייב לציין שאני פשוט מת על המקום הזה וזה כמעט כמו הבית השני שלי ! |
אני יכול להזדהות עם מה שאתה אומר במאה אחוז, רק שבמקרה שלי מדובר על איביזה
מנסיון עבר (טיול שעשיתי לפני הגיוס לצה"ל בעלי חיים) איה נאפה יכולה להוות יעד נחמד לחופשת מרגוע ושיגולים (אם אתה צעיר ולפני צבא וכל מה שאתה מחפש זה להשתכר ולזיין), אבל היא רחוקה מלהיות איביזה וסביר להניח שלעולם לא תתקרב גם לקצה הציפורן של איביזה מהרבה בחינות
!העיקר נהנת וזה מה שחשוב
:D |
|
|
| Shahar |
בוננננאאאאאא זה נשמע סופניייי אחייייייי
ראסמי סחטין על ההשיגים אחי תמשיך ככה!!!
קצת כמעט 6 בבוקר אז אין לי כח לכתוב עוד
שמח שנהנית! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
חחח...קרוע.
:crazy: |
|
|
| DJ Alex E. |
בואנה זה נשמע כמו הדבר הכי כיף בעולםםםםם
וואי וואי הסוף השנה אני חייב לנסוע או לשם או לקוס...נשמע לי כמו גן עדן שני המקומות האלה |
|
|
|
|