return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 
!!! חוויות מנאפה !!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
m0sh
חנצ'וק אני שמח שנהנת באי הזול הזה!
שכל הבחורות סתם זונות

פעם הבאה תבוא לאיביזה בספטמבר ותראה רק בחורות באיכות שלא סתם זולות כמו באיי נאפה
ותמיד תזכור שסקס זה לא הכל ושהמאפנים פה לא יזיינו לך בשכל
DjChook
תאמין לי רועי שלא אכזבתי... השנה היה הרבה הרבה יותר פחות בנות משנה שעברה, ומשום מה יותר בנים / הורים... אז המספרים מדברים בעד עצמם.. בנוסף, שוב כל הישראלים שדיברתי איתם לא השיגו כלום אז..

מוש.... יש מצב...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
השנה היה הרבה הרבה יותר פחות בנות משנה שעברה,


אתה סוג של אלון מזרחי או משהו היום?? :p


לא משנה... שורה תחתונה... העיקר שנהנית
אני כבר ידבר איתך על זה שאני יראה אותך... אם יקרה כזה דבר
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני כבר ידבר איתך על זה שאני יראה אותך... אם יקרה כזה דבר


למה לראות אותו
תסתכל במראה
אתם הרי נראים די דומים

עובדה שהתבלבלתי
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
למה לראות אותו
תסתכל במראה
אתם הרי נראים די דומים

עובדה שהתבלבלתי
:)


אחרי מה שאמרתי לי אתה ממשיך עם הבדיחה הלא מצחיקה הזאת?
חכה מה אני יעשה לך יא חתיכת אנס מדרגות שכמוך!!@#$%@#$
:whip: :mad: :crazy: :eyespop:
DjChook
שנינו חכמים.. שנינו נראים טוב.. לשנינו יש שרירים... לשנינו באיזשהו שלב בחיים היה משקפיים..... אבל דומים !?
m0sh
ושניכם צנועים ;)
taltul
quote:
Originally posted by DjChook
שנינו חכמים.. שנינו נראים טוב.. לשנינו יש שרירים... לשנינו באיזשהו שלב בחיים היה משקפיים..... אבל דומים !?

אחי מצטער לאכזב אותך אבל מהתמונות שראיתי לפחות אתה ממש לא נראה שרירי... אולי זה רק אני... :rolleyes:
DjChook
וואי אתה חושב שאני יפה ? תודה :)

בכל מקרה, כל הפוסט הזה היה באווירה הומוריסטית, אתה לא אמור לקחת אותי ברצינות... איי פעם...
Rising
quote:
Originally posted by taltul
אחי מצטער לאכזב אותך אבל מהתמונות שראיתי לפחות אתה ממש לא נראה שרירי... אולי זה רק אני... :rolleyes:


וואי אחי אתה לא מבין ציניות בגרוש אה? :)

taltul
quote:
Originally posted by Rising
וואי אחי אתה לא מבין ציניות בגרוש אה? :)

יש מקרים שבהם לא ניתן לדעת אם זה ציני או לא בלי לראות את הבעות הפנים של הבן אדם... אז...

ותאכלס אני כן מבין ציניות - אני בעצמי מאוד ציני מדי פעם זה שבפורום אולי אתה לא מרגיש את זה אז זה משהו אחר...
DjChook
זה פסדר.. אורן כבר מכיר אותי, אתה עוד לא ;) נוותר לך הפעם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement