|
!!! חוויות מנאפה !!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
חנצ'וק אני שמח שנהנת באי הזול הזה!
שכל הבחורות סתם זונות
פעם הבאה תבוא לאיביזה בספטמבר ותראה רק בחורות באיכות שלא סתם זולות כמו באיי נאפה
ותמיד תזכור שסקס זה לא הכל ושהמאפנים פה לא יזיינו לך בשכל |
|
|
| DjChook |
תאמין לי רועי שלא אכזבתי... השנה היה הרבה הרבה יותר פחות בנות משנה שעברה, ומשום מה יותר בנים / הורים... אז המספרים מדברים בעד עצמם.. בנוסף, שוב כל הישראלים שדיברתי איתם לא השיגו כלום אז..
מוש.... יש מצב... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
השנה היה הרבה הרבה יותר פחות בנות משנה שעברה,
|
אתה סוג של אלון מזרחי או משהו היום?? :p
לא משנה... שורה תחתונה... העיקר שנהנית
אני כבר ידבר איתך על זה שאני יראה אותך... אם יקרה כזה דבר |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני כבר ידבר איתך על זה שאני יראה אותך... אם יקרה כזה דבר |
למה לראות אותו
תסתכל במראה
אתם הרי נראים די דומים
עובדה שהתבלבלתי
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
למה לראות אותו
תסתכל במראה
אתם הרי נראים די דומים
עובדה שהתבלבלתי
:) |
אחרי מה שאמרתי לי אתה ממשיך עם הבדיחה הלא מצחיקה הזאת?
חכה מה אני יעשה לך יא חתיכת אנס מדרגות שכמוך!!@#$%@#$
:whip: :mad: :crazy: :eyespop: |
|
|
| DjChook |
| שנינו חכמים.. שנינו נראים טוב.. לשנינו יש שרירים... לשנינו באיזשהו שלב בחיים היה משקפיים..... אבל דומים !? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DjChook
שנינו חכמים.. שנינו נראים טוב.. לשנינו יש שרירים... לשנינו באיזשהו שלב בחיים היה משקפיים..... אבל דומים !? |
אחי מצטער לאכזב אותך אבל מהתמונות שראיתי לפחות אתה ממש לא נראה שרירי... אולי זה רק אני... :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
וואי אתה חושב שאני יפה ? תודה :)
בכל מקרה, כל הפוסט הזה היה באווירה הומוריסטית, אתה לא אמור לקחת אותי ברצינות... איי פעם... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by taltul
אחי מצטער לאכזב אותך אבל מהתמונות שראיתי לפחות אתה ממש לא נראה שרירי... אולי זה רק אני... :rolleyes: |
וואי אחי אתה לא מבין ציניות בגרוש אה? :) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Rising
וואי אחי אתה לא מבין ציניות בגרוש אה? :) |
יש מקרים שבהם לא ניתן לדעת אם זה ציני או לא בלי לראות את הבעות הפנים של הבן אדם... אז...
ותאכלס אני כן מבין ציניות - אני בעצמי מאוד ציני מדי פעם זה שבפורום אולי אתה לא מרגיש את זה אז זה משהו אחר... |
|
|
| DjChook |
| זה פסדר.. אורן כבר מכיר אותי, אתה עוד לא ;) נוותר לך הפעם |
|
|
|
|