|
!!! חוויות מנאפה !!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
| אני צריך לנסוע לאיה נאפה... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני צריך לנסוע לאיה נאפה... |
עמוק |
|
|
| DjChook |
אהה ברור
היה גם
AIRWAVE :)
ו....
INSOMNIA
היה טוב קיצר :) זו הייתה בתתת זונה של מסיבה |
|
|
| eXeTik |
כמה עלה כללללל הטיול (עם הכרטיס איסה והכל)?
ובכל מקרה- טוב לראות שחזרת בריא ושלם ושהרוסיות הרשעות האלה לא "אכלו" אותך :stongue: |
|
|
| DjChook |
אהממממ בוא נחשוב 309 + 16 דולר הדיל מלון / העברות / טיסות
בזבזתי שם 210 יורו ו 80 דולר :) |
|
|
| Sm0keMachine |
חמודה האלנה הזאת.. ;)
אני הייתי בנאפה לפני שנתיים וחודשיים...
היה באמת מדהים..
אבל אל תזלזלו באיה נאפה מבחינת מוזיקה! ברור שרוב המועדונים שם מנגנים מיינסטרים וחרא (מוזיקת מסיבות חיילים;) ) אבל יש שם גם לא מעט מועדונים שמביאים דיג'יים על רמה שמנגנים מוזיקת האוס על כל סוגיה...פשוט צריך לחפש קצת..
וגם במועדונים האלה יש מס' גדול של בנות "זורמות" כמו שאומרים..
:rolleyes: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
אהממממ בוא נחשוב 309 + 16 דולר הדיל מלון / העברות / טיסות
בזבזתי שם 210 יורו ו 80 דולר :) |
יענו 3000 שקל סידרו אותך |
|
|
| DjChook |
משהו כזה... חצי מאיביזה :)
ועוד אפשר לחסוך עוד, אנחנו הפעם היינו לארג'ים
בכל מקרה,
קיבלתי אימייל מאלנהההה |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by DjChook
משהו כזה... חצי מאיביזה :)
ועוד אפשר לחסוך עוד, אנחנו הפעם היינו לארג'ים
בכל מקרה,
קיבלתי אימייל מאלנהההה |
פייייייייייייייייי
סדר לי אותה? |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by yaman
פייייייייייייייייי
סדר לי אותה? |
בני חכה שאני יגלה לסיסי שאתה בוגד בה:toocool: |
|
|
| Hell_Copter |
וואי וואי וואי... כנראה שמיותר לציין שאכזבת אותי חן... :rolleyes:
אני עדיין טוען שזה בגלל החברים שלך שהיו איתך שם...
השפיעו עליך לרעה!!
אבל לא נורא... יהיה טוב
בכל מקרה... שמח שנהנית... וחבל שלא יכולתי להיות איתך שם... נשמע כאילו עדיין כולן שם זורמות והכל... לא הרבה השתנה משנה שעברה :)
בכל אופן... אתה יודע שההיא איך קוראים לה... ממממ... נטליה עדיין שולחת לי אי מיילים מדי פעם? אבל אין לי אי מייל אז אני לא מקבל... :disbelief
אולי אני ישכנע אותה לבוא לארץ מתישהו... מה אתה אומר? ;) |
|
|
|
|