return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
פול אוקנפולד מגיע לארץ לשתי הופעות בחודש הבא (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
טאנטורה זה חוף דור/נחשולים זה בצפון ליד עתלית


טנטורה זה לי זיכרון
markfeldman
האמת שעפ"י "דאנס דפרטמנט" הוא לא מי יודע מה שווה שנבזבז עליו כסף.
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by princess cc
אוף עוד הפעם בסוף העולם?
למה עברתי למרכז תגידו?
סמעק שנה הבאה אני בצפון!



אז ממי, יש מצעד האהבה :D
THE_BLUE_DRAGON
ממתין לפרטים נוספים...
יש שמועות שגם במצעד הוא ינגן!
(מדגיש, שמועות!)
markfeldman
מי בכלל הולך לנגן במצעד האהבה ?
m0sh
פשוט חלום מה שקורה פה

אחרי איביזה אתה פשוט לא יכול ללכת למסיבות רגילות
רק למסיבות שDJS
גדולים

אני בכל מסיבה כזאת 100 אחוז
ושמישהו ינסה לעצור אותיייייייייייייי
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Sniper
טנטורה זה לי זיכרון

גאון!
ואיפה זה עתלית וחוף דור?ליד באר שבע?
Sniper
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
גאון!
ואיפה זה עתלית וחוף דור?ליד באר שבע?


עתלית זה קצת יותר בצפון חמדמד:]
זיכרון זה יחסית בצפון של המרכז...
בא נגיד שאם אני נוסע מנתניה לזכרון זה גג חצי שעה נסיעה
לעתלית יש את השעה וחצי


Edit

בדקתי את הנוסע והגזמתי עם החצי שעה.
נסיעה לזיכרון זה רבע שעה בתנאי כביש טובים
ככה שזה מצמצם את הדרך לעתלית לשעה פלומ מינוס בתנאי כביש טובים
princess cc
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אז ממי, יש מצעד האהבה :D


וואי אורן סוף סוף נראה אותך!
יששששששששששששששששששששששששששש
עכשיו צריך לשכנע את שחר לבוא ואני מסודרת!;)
DjNumShum
quote:
Originally posted by Sniper
עתלית זה קצת יותר בצפון חמדמד:]
זיכרון זה יחסית בצפון של המרכז...
בא נגיד שאם אני נוסע מנתניה לזכרון זה גג חצי שעה נסיעה
לעתלית יש את השעה וחצי


נתניה לעתלית זה שעה וחצי?
נתניה לעתלית זה 35 דקות ולא דקה יותר ואולי אפלו פחות תלוי איך אתה נוסע

Sniper
quote:
Originally posted by DjNumShum
נתניה לעתלית זה שעה וחצי?
נתניה לעתלית זה 35 דקות ולא דקה יותר ואולי אפלו פחות תלוי איך אתה נוסע

אחי! בתור בן אדם שמתגורר בנתניה
אז אני קצת יודע
נסיעה לזיכרון מנתניה זה איזה רבע שעה בלחץ
עתלית זה לפחות שעה.. בתנאי כביש סבירים

אם ת'נוסע על 120 אתה תגיע תוך 35 דקות
Viber
quote:
Originally posted by markfeldman
האמת שעפ"י "דאנס דפרטמנט" הוא לא מי יודע מה שווה שנבזבז עליו כסף.


מה הקשר בינו לבין דאנס דיפרטמנט?
:conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement