|
פול אוקנפולד מגיע לארץ לשתי הופעות בחודש הבא (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
טאנטורה זה חוף דור/נחשולים זה בצפון ליד עתלית |
טנטורה זה לי זיכרון |
|
|
| markfeldman |
| האמת שעפ"י "דאנס דפרטמנט" הוא לא מי יודע מה שווה שנבזבז עליו כסף. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by princess cc
אוף עוד הפעם בסוף העולם?
למה עברתי למרכז תגידו?
סמעק שנה הבאה אני בצפון! |
אז ממי, יש מצעד האהבה :D |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
ממתין לפרטים נוספים...
יש שמועות שגם במצעד הוא ינגן!
(מדגיש, שמועות!) |
|
|
| markfeldman |
| מי בכלל הולך לנגן במצעד האהבה ? |
|
|
| m0sh |
פשוט חלום מה שקורה פה
אחרי איביזה אתה פשוט לא יכול ללכת למסיבות רגילות
רק למסיבות שDJS
גדולים
אני בכל מסיבה כזאת 100 אחוז
ושמישהו ינסה לעצור אותיייייייייייייי |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Sniper
טנטורה זה לי זיכרון |
גאון!
ואיפה זה עתלית וחוף דור?ליד באר שבע? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
גאון!
ואיפה זה עתלית וחוף דור?ליד באר שבע? |
עתלית זה קצת יותר בצפון חמדמד:]
זיכרון זה יחסית בצפון של המרכז...
בא נגיד שאם אני נוסע מנתניה לזכרון זה גג חצי שעה נסיעה
לעתלית יש את השעה וחצי
Edit
בדקתי את הנוסע והגזמתי עם החצי שעה.
נסיעה לזיכרון זה רבע שעה בתנאי כביש טובים
ככה שזה מצמצם את הדרך לעתלית לשעה פלומ מינוס בתנאי כביש טובים |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אז ממי, יש מצעד האהבה :D |
וואי אורן סוף סוף נראה אותך!
יששששששששששששששששששששששששששש
עכשיו צריך לשכנע את שחר לבוא ואני מסודרת!;) |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Sniper
עתלית זה קצת יותר בצפון חמדמד:]
זיכרון זה יחסית בצפון של המרכז...
בא נגיד שאם אני נוסע מנתניה לזכרון זה גג חצי שעה נסיעה
לעתלית יש את השעה וחצי |
נתניה לעתלית זה שעה וחצי?
נתניה לעתלית זה 35 דקות ולא דקה יותר ואולי אפלו פחות תלוי איך אתה נוסע |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
נתניה לעתלית זה שעה וחצי?
נתניה לעתלית זה 35 דקות ולא דקה יותר ואולי אפלו פחות תלוי איך אתה נוסע |
אחי! בתור בן אדם שמתגורר בנתניה
אז אני קצת יודע
נסיעה לזיכרון מנתניה זה איזה רבע שעה בלחץ
עתלית זה לפחות שעה.. בתנאי כביש סבירים
אם ת'נוסע על 120 אתה תגיע תוך 35 דקות |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by markfeldman
האמת שעפ"י "דאנס דפרטמנט" הוא לא מי יודע מה שווה שנבזבז עליו כסף. |
מה הקשר בינו לבין דאנס דיפרטמנט?
:conf: |
|
|
|
|