return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
פול אוקנפולד מגיע לארץ לשתי הופעות בחודש הבא (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjNumShum
quote:
Originally posted by Sniper
אחי! בתור בן אדם שמתגורר בנתניה
אז אני קצת יודע
נסיעה לזיכרון מנתניה זה איזה רבע שעה בלחץ
עתלית זה לפחות שעה.. בתנאי כביש סבירים

אם ת'נוסע על 120 אתה תגיע תוך 35 דקות


אז נראה לי שבתור אחד שנוסע כל יום ת"א - חיפה - ת"א
אני יודע טיפ טיפה יותר טוב
מת"א לחיפה במהירות סבירה אתה מגיע בשעה ו5 דקות
איך יכול להיות שמנתניה לזכרון אתה אומר רבע שעה ומנתניה לעתלית שעה?

מזכרון לנתניה זה בדיוק 15 דקות
Sniper
ועתלית אחי זה בערך שעה...

יכול להיות שאני טועה, אבל אני זוכר שהייתי משרת בחיפה (טכני) היה לוקח לי משהו כמו שעה וחצי באוטובוס... פלוס עצירות וחרטא..
ונסעתי כמה פעמים עם רכב ולקח לי שעה פלוס מינוס..

בכל אופן זה לא ממש משנה...
markfeldman
quote:
מה הקשר בינו לבין דאנס דיפרטמנט?


התוכנית שלו.
Viber
quote:
Originally posted by markfeldman
התוכנית שלו.


לא נכון
דאנס דיפרטמנט זאת תוכנית שאמנים שולחים להם רשימת טראקים והאנשים ב538 דוחפים את הרשימה הזאת לפרו-טולס שיעשה את העבודה,הרבה סטים בתחנות רדיו הם ככה היום.
כול התעשייה הזאת היא בדיחה...
black mammmba
ראיתי ב"לילה" באנר של ...
בקרוב אוקנפולד בהיינקן סאנרייז
ככל הנראה יהיה אולי באילת אולי?

בכל מקרה, אוקי הוא אגדה מהלכת
קצת חלוד, אבל יכול להקפיץ אלפיים סינים,תחת גשם באירוע של החומה הסינית.

אשמח להגיע לשם:toothless
markfeldman
quote:
לא נכון
דאנס דיפרטמנט זאת תוכנית שאמנים שולחים להם רשימת טראקים והאנשים ב538 דוחפים את הרשימה הזאת לפרו-טולס שיעשה את העבודה,הרבה סטים בתחנות רדיו הם ככה היום.
כול התעשייה הזאת היא בדיחה...


ואללה, התבלבלתי עם:

PAUL OAKENFOLD PRESENTS
Viber
quote:
Originally posted by markfeldman
ואללה, התבלבלתי עם:

PAUL OAKENFOLD PRESENTS


חחחח גם ב931,בגאלאקסי ואיפה שאתה רוצה
בכל מקום זה אותו דבר,אתה לא שם לב שהטראקים שם לא מסודרים בסדר הגיוני?
סתם עובדים עלינו...
:)
markfeldman
quote:
חחחח גם ב931,בגאלאקסי ואיפה שאתה רוצה
בכל מקום זה אותו דבר,אתה לא שם לב שהטראקים שם לא מסודרים בסדר הגיוני?
סתם עובדים עלינו...


מה ז"א "סדר לא הגיוני" ?
black mammmba
אוקי

אוקנפולד מגיע לארץ, לסוכות ב'
שזה .?
לא יודע
אבל זה יהיה אירוע של היינקן ב
TLV


אני מת ללכת:crazy:
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by black mammmba
אוקי

אוקנפולד מגיע לארץ, לסוכות ב'
שזה .?
לא יודע
אבל זה יהיה אירוע של היינקן ב
TLV


אני מת ללכת:crazy:


זאת המסיבה של של היניקן סאנדייז?
כאילו זה בטי.אל.וי ולא באילת?

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Viber
חחחח גם ב931,בגאלאקסי ואיפה שאתה רוצה
בכל מקום זה אותו דבר,אתה לא שם לב שהטראקים שם לא מסודרים בסדר הגיוני?
סתם עובדים עלינו...
:)


אח שלו תבהיר את עצמך...
DjNumShum
רגע אני לא מבין איפה הוא מופיע..
בטיאלוי או בחוף ליד זיכרון? או באילת?
מישהו יכול לתת תשובה וודאית?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement