|
פול אוקנפולד מגיע לארץ לשתי הופעות בחודש הבא (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Sniper
אחי! בתור בן אדם שמתגורר בנתניה
אז אני קצת יודע
נסיעה לזיכרון מנתניה זה איזה רבע שעה בלחץ
עתלית זה לפחות שעה.. בתנאי כביש סבירים
אם ת'נוסע על 120 אתה תגיע תוך 35 דקות |
אז נראה לי שבתור אחד שנוסע כל יום ת"א - חיפה - ת"א
אני יודע טיפ טיפה יותר טוב
מת"א לחיפה במהירות סבירה אתה מגיע בשעה ו5 דקות
איך יכול להיות שמנתניה לזכרון אתה אומר רבע שעה ומנתניה לעתלית שעה?
מזכרון לנתניה זה בדיוק 15 דקות |
|
|
| Sniper |
ועתלית אחי זה בערך שעה...
יכול להיות שאני טועה, אבל אני זוכר שהייתי משרת בחיפה (טכני) היה לוקח לי משהו כמו שעה וחצי באוטובוס... פלוס עצירות וחרטא..
ונסעתי כמה פעמים עם רכב ולקח לי שעה פלוס מינוס..
בכל אופן זה לא ממש משנה... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מה הקשר בינו לבין דאנס דיפרטמנט? |
התוכנית שלו. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by markfeldman
התוכנית שלו. |
לא נכון
דאנס דיפרטמנט זאת תוכנית שאמנים שולחים להם רשימת טראקים והאנשים ב538 דוחפים את הרשימה הזאת לפרו-טולס שיעשה את העבודה,הרבה סטים בתחנות רדיו הם ככה היום.
כול התעשייה הזאת היא בדיחה... |
|
|
| black mammmba |
ראיתי ב"לילה" באנר של ...
בקרוב אוקנפולד בהיינקן סאנרייז
ככל הנראה יהיה אולי באילת אולי?
בכל מקרה, אוקי הוא אגדה מהלכת
קצת חלוד, אבל יכול להקפיץ אלפיים סינים,תחת גשם באירוע של החומה הסינית.
אשמח להגיע לשם:toothless |
|
|
| markfeldman |
| quote: | לא נכון
דאנס דיפרטמנט זאת תוכנית שאמנים שולחים להם רשימת טראקים והאנשים ב538 דוחפים את הרשימה הזאת לפרו-טולס שיעשה את העבודה,הרבה סטים בתחנות רדיו הם ככה היום.
כול התעשייה הזאת היא בדיחה... |
ואללה, התבלבלתי עם:
PAUL OAKENFOLD PRESENTS |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללה, התבלבלתי עם:
PAUL OAKENFOLD PRESENTS |
חחחח גם ב931,בגאלאקסי ואיפה שאתה רוצה
בכל מקום זה אותו דבר,אתה לא שם לב שהטראקים שם לא מסודרים בסדר הגיוני?
סתם עובדים עלינו...
:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | חחחח גם ב931,בגאלאקסי ואיפה שאתה רוצה
בכל מקום זה אותו דבר,אתה לא שם לב שהטראקים שם לא מסודרים בסדר הגיוני?
סתם עובדים עלינו... |
מה ז"א "סדר לא הגיוני" ? |
|
|
| black mammmba |
אוקי
אוקנפולד מגיע לארץ, לסוכות ב'
שזה .?
לא יודע
אבל זה יהיה אירוע של היינקן ב
TLV
אני מת ללכת:crazy: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by black mammmba
אוקי
אוקנפולד מגיע לארץ, לסוכות ב'
שזה .?
לא יודע
אבל זה יהיה אירוע של היינקן ב
TLV
אני מת ללכת:crazy: |
זאת המסיבה של של היניקן סאנדייז?
כאילו זה בטי.אל.וי ולא באילת? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Viber
חחחח גם ב931,בגאלאקסי ואיפה שאתה רוצה
בכל מקום זה אותו דבר,אתה לא שם לב שהטראקים שם לא מסודרים בסדר הגיוני?
סתם עובדים עלינו...
:) |
אח שלו תבהיר את עצמך... |
|
|
| DjNumShum |
רגע אני לא מבין איפה הוא מופיע..
בטיאלוי או בחוף ליד זיכרון? או באילת?
מישהו יכול לתת תשובה וודאית? |
|
|
|
|