return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
פול אוקנפולד מגיע לארץ לשתי הופעות בחודש הבא (pg. 4)
View this Thread in Original format
Viber
quote:
Originally posted by markfeldman
מה ז"א "סדר לא הגיוני" ?

סתם אתה שומע את זה מתחיל בטראק של שיא הסט ממשיך טראק משעמם קצת שאמור ליגמור את הסט ומסתיים או לקראת הסוף טראק שאמור לחמם את הסט ואז שוב טראק בטמפו שונה ביכלל...
אתה כול שנייה שומע שאיזה טראק מפסיק ואז נימשך בטראק אחר.
לא מתאים לאוקנפולד



quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אח שלו תבהיר את עצמך...


מה לא ברור לך?
תקליטן שמקבל איזה 140 אלף דולר ללילה לא יבזבז את הזמן שלו לתת איזה 2 סטים בשבוע לתחנות רדיו כול שנייה,בצורה הזאת הוא מקבל גם פירסום וגם הוא לא מתאמץ הרבה,וזה לא רק הוא אגב...הרבה תקליטנים עושים את זה ואם לא ידעת רוב הדיסקים של גלובל אנדרגראונד מ10 בערך ממוקססים בפרו-טולס או תוכנה דומה.
ושכחתי לומר שגם הסטים ב
MIX MEISTERS
עובדים ככה.

התחלתי להתעניין אחרי שראיתי ב
DJMIXES2K
בתיאור של סט מ931 שכתבו שזה לא באמת סט אמיתי שלו עם סמיילי ליד
והייתי המום שסיפרו לי על זה בפורום,כניראה הרבה מחו"ל מודעים לזה ואין להם הרבה בעיה עם זה...
היום גם לי לא אכפת מיזה מי יודע מה.
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Viber
התחלתי להתעניין אחרי שראיתי ב
DJMIXES2K
בתיאור של סט מ931 שכתבו שזה לא באמת סט אמיתי שלו עם סמיילי ליד
והייתי המום שסיפרו לי על זה בפורום,כניראה הרבה מחו"ל מודעים לזה ואין להם הרבה בעיה עם זה...
היום גם לי לא אכפת מיזה מי יודע מה.


לא הכל ככה אני מניח אבל...

למשל התוכנית של מרקוס שולץ
גלובל די גיי ברודקסט בדוק לא ככה
Viber
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
לא הכל ככה אני מניח אבל...

למשל התוכנית של מרקוס שולץ
גלובל די גיי ברודקסט בדוק לא ככה


פסדר
דיברתי על אוקנפולד
אני לא יודע מה השאר עושים ב931 או בשאר התחנות,רק אל תהיה בטוח שאם אתה שומע סט הוא אמיתי.
YO-I
טוב, הנה עידכון טרי, אוקנפולד ינגן ב5 לחודש הבא באילת יחד עם סהר זנגלביץ ושלושה ימים אח"כ ביום שישי, יום מצעד האהבה, אוקנפולד ינחת במועדון הטי אל וי שם יחממו אותו שלומי זידן ורועי בריזמן

נכון לרגע זה הגיג שלו לצפון מבוטל, אוקנפולד ב
TLV
מממ...נשמע טוב
black mammmba
הנה לכם פרטים


אוקנפולד מגיע ל
TLV
ביום שישי הבא:stongue:

הפקה של ה
TLV
עם שיתוף פעולה של היינקן
גילאים
22-23 +

מחיר לא יודע.

ככל הנראה שה טי אל וי למדו משהו
NXT:nervous:

יום טוב
yaman
quote:
Originally posted by black mammmba
הנה לכם פרטים


אוקנפולד מגיע ל
TLV
ביום שישי הבא:stongue:

הפקה של ה
TLV
עם שיתוף פעולה של היינקן
גילאים
22-23 +

מחיר לא יודע.

ככל הנראה שה טי אל וי למדו משהו
NXT:nervous:

יום טוב


שאלתי יחצ"ן של הטי אל וי והוא אמר שהמחירים ינעו בין 100 ל 130
princess cc
איזה גנבים!
חלאס אין לי כבר כסף למסיבות האלה! בסוף הבנק יעקל אותי!
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
לא מספיק הם גובים כ"כ הרבה על השתייה? למה לא עושים מחירים עממיים...?
נגיד 20-30 ש"ח?
איזה מעצבן זה יה אללה!:whip:
Tarantula
4
מסיבות כאלה בחודש ונגמרה המשכורת הג'ובניקית העלובה שלי :rolleyes:
princess cc
quote:
Originally posted by Tarantula
4
מסיבות כאלה בחודש ונגמרה המשכורת הג'ובניקית העלובה שלי :rolleyes:


לך לפחות יש משכורת:sadgreen:
Tarantula
quote:
Originally posted by princess cc
לך לפחות יש משכורת:sadgreen:

לא נראה לי שאפשר לקרוא לזה משכורת משלמים לי איזה אגורה לשעה...

taltul
quote:
Originally posted by Tarantula
4
מסיבות כאלה בחודש ונגמרה המשכורת הג'ובניקית העלובה שלי :rolleyes:

!!!!ארבע מסיבות כאלה בחודש....מממממ...פאקינג הלוואי
:rolleyes:
princess cc
אם אני אתקבל לעבודה שאני רוצה אני אוכל להרשות לעצמי 8 כאלה בחודש,
טוב אולי קצת פחות אבל בכל זאת...!
וויש מי לאק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement