return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Nieuw album AvB: Universal Religion - Live from Armada at Ibiza (pg. 3)
View this Thread in Original format
Massive84
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik vind jouw commentaar een beetje saai :rolleyes:
Als je het nou eens normaal onderbouwt.....


Deze CD is eigenlijk niet nodig., zo goed?



quote:
Originally posted by eieregooie
Nee joh! Afkraken is cooooooooool!!


yup met je eens.
eieregooie
:/
Joost
Nice :)
Partyhardy!
Even over Armin's A State Of Trance; Waarom praat hij de episode's tegenwoordig als een zoutzak in!?!?!?!?! :conf: :eyes: :eyespop: Echt totaal zonder inspiratie! Was me een aantal afleveringen geleden al opgevallen, daarna had hij weer zijn normale enthousiastme maar afgelopen episode (asot 166) gaat hij weer rustig verder! tering zeg! niemand anders opgevallen???????? :eek:
Freezel
Verschil zit hem in een liveshow of een prerecorded show ;) In de studio van ID&T staat nu eenmaal betere apparatuur dan bij hem thuis om uit te zenden. Door de vele boekingen en reizen zijn een aantal shows dus van te voren opgenomen. Ook is hij regelmatig verkouden door het reizen, klimaat, airco etc :p
Donna
Volgens mij staat ie gewoon emotioneel niet meer in contact met zn muziek,maar das al een tijdje imo.
Wordt tijd dat ie op zn bek gaat,kan ie daarna weer gewoon zichzelf zijn en verdergaan op t goeie pad;)
tijs08
quote:
Originally posted by Donna
Volgens mij staat ie gewoon emotioneel niet meer in contact met zn muziek,maar das al een tijdje imo.
Wordt tijd dat ie op zn bek gaat,kan ie daarna weer gewoon zichzelf zijn en verdergaan op t goeie pad;)


Deze post is er 1 om in te lijsten!!! :)

En ik ben het helemaal met Onno eens! En je kan mij niet vertellen dat je zo zielloos kan praten over DE muziek die hem gemaakt heeft tot wat hij nu is!!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Donna
Volgens mij staat ie gewoon emotioneel niet meer in contact met zn muziek,maar das al een tijdje imo.
Wordt tijd dat ie op zn bek gaat,kan ie daarna weer gewoon zichzelf zijn en verdergaan op t goeie pad;)


daar teken ik voor!

quote:
Originally posted by tijs08

En je kan mij niet vertellen dat je zo zielloos kan praten over DE muziek die hem gemaakt heeft tot wat hij nu is!!


ja idd zeg! echt super vaag! :eyes:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna
Volgens mij staat ie gewoon emotioneel niet meer in contact met zn muziek,maar das al een tijdje imo.
Wordt tijd dat ie op zn bek gaat,kan ie daarna weer gewoon zichzelf zijn en verdergaan op t goeie pad;)


Heb me een tijd uit alle Tiesto/Armin en dat soort threads gehouden (goed he?), maar nu moet ik toch zeggen:

LOL!
TOR
quote:
Originally posted by tijs08
Deze post is er 1 om in te lijsten!!! :)

En ik ben het helemaal met Onno eens! En je kan mij niet vertellen dat je zo zielloos kan praten over DE muziek die hem gemaakt heeft tot wat hij nu is!!


uitputting is blijkbaar een woord dat niet in je vocabulaire staat. in een zomer met 4 tot 5 gigs per week zou ik ook geen zin meer hebben om me vol enthousiasme in te zetten voor iets waarvoor ik niet betaald word.

en emotioneel niet meer in contact met zijn muziek, waar komt dat nou weer vandaan? je hebt Armin blijkbaar al een tijd niet meer live gezien.. ik kan je gerust vertellen dat het helemaal geen robot is achter de draaitafels.

Donna
Naah en bedoel t echt gewoon ok,k vind t dik zonde dat ie de weg serieus kwijt is naar zichzelf,maar t kan toch ook niet anders als je alles eens op een rijtje zet,altijd maar t opboksen tegen "grootheid" Tiesto die maar gaat en gaat.

En wat Armin heeft neergezet is minstens net zoveel waard maar tis eigenlijk altijd vechten tegen de bierkaai geweest want Tijs heeft gewoon de mazzel (ja mazzel) gehad dat ie de boel net op voor was in nederland.

Dat Armin daarna is gaan proberen hem bij te benen of misschien wel hoopte voorbij te streven(wat in iemands karakter HOORT te zitten als ie een vechter is) is m duur komen te staan..

Zal ws een moeilijke weg worden,maar k hoop dat ie snel de juiste keuzes gaat maken en meer zn innerself zal gaan opzoeken,tis al best wel ver gegaan denk ik.
tijs08
quote:
Originally posted by TOR
uitputting is blijkbaar een woord dat niet in je vocabulaire staat. in een zomer met 4 tot 5 gigs per week zou ik ook geen zin meer hebben om me vol enthousiasme in te zetten voor iets waarvoor ik niet betaald word.

en emotioneel niet meer in contact met zijn muziek, waar komt dat nou weer vandaan? je hebt Armin blijkbaar al een tijd niet meer live gezien.. ik kan je gerust vertellen dat het helemaal geen robot is achter de draaitafels.


aaaaach... is die moe!!?? :whip:

En ik weet heus wel hoe hij achter zijn decks staat...
En dat hij er niet voor betaald wordt is natuurlijk een belachelijk argument wat je gebruikt! Alsof hij er minder plezier in zou hebben dan... Hij is toch wel binnen en het gaat om DE MUZIEK :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement