return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Nieuw album AvB: Universal Religion - Live from Armada at Ibiza (pg. 5)
View this Thread in Original format
moogwai
quote:
Originally posted by dj_spare
ik heb hem vanmiddag gelijk maar meegenomen... en de CD vind ik erg lekker klinken... wat Siesta zegt, het mixxen is niet allemaal super maar het is wel een heerlijk CDtje om ff bij weg te dromen :)


Mooi! Binnenkort weer eens langs de FRS dan maar


quote:
Originally posted by Lynxx
Ach, ja, alle probspot producties lijken een beetje op elkaar.
Al scoort ie met die Jump The Next Train remix wel weer wat punten. Beste mix van allemaal...


Ik vind juist die mix van Jump The Next Train helemaal niks, veel te eentonig. Vocalen komen zo niet uit de verf. Eigenlijk vind ik alle Probspot remixen veel te standaard en zeker niet beter als het origineel of een andere remix. Alleen een paar van z'n eigen tracks vind ik wel super. Maar goed, dit is mijn smaak :)
MaGiK54
Morgen toch ook maar ff halen, heb nog een tegoedbon liggen, dus is die ook maar weer uitgegeven aan een goed doel :p
Fkwebeman
Net afgeluisterd..

HEEEEEEEEEEEEERLIJK.. eindelijk weer eens een live-cd om ff alles om je heen te kunnen vergeten.
Who cares about the mixing :P
ambs
verzoekjes kan wel hoor! je moet gewoon weten hoe je met gebarentaal je verzoekje aan armin laat weten hahaha! was mij toen gelukt met Communication, was wel grappig eigenlijk :D

Luister nu, niet geweldig maar doet me echt denken aan de zomer, dus vind *ik* 'm geweldig hahahaha
moogwai
Armin van Hoeren... :p

Zo spreek je het dus uit in het Spaans :D
SaBi
De cd geeft inderdaad goed de armada night in de amnesia weer .
En ik moet toch echt wel zeggen , dat dat een van de betere avonden waren . Vooral wat de sfeer betreft . Die was echt wel beter als tijdens een cream avond ;)
Matthijs
quote:
Originally posted by moogwai
Armin van Hoeren... :p

Zo spreek je het dus uit in het Spaans :D


ja die MC was echt helemaal ruk! :whip: Armin moest 'm steeds zelf in z'n oor fluisteren wat ie moest zeggen!! :o
SaBi
Das toch wel echt kicken........om een cd in je bezit te hebben die opgenomen is terwijl je er zelf bij was :D We hebben 2 x armada night meegemaakt afgelopen zomer in ibiza . En tijdens deze avond was ie ( zeker in het begin ) een stuk serieuzer als de vorige keer . Nu weten we waarom ;)
@win
Weer een prima mix album van Armin! Alleen jammer dat er meer progtrance of staat dan uplifting. Die verhouding is net een beetje scheef.

En hoe kunnen sommige mensen in hemelsnaam over hitjes spreken als Armin deze platen zelf 'maakt'!

En Timelord is naar mijn mening weer een voorbeeld van het feit dat Ron en Pascal echt neigen naar de titel producers van het jaar. En persoonlijk vind ik ze wel origineel, want de manier waarop zij hun breaks indelen is echt goed!
basvh
quote:
Originally posted by SaBi
De cd geeft inderdaad goed de armada night in de amnesia weer .
En ik moet toch echt wel zeggen , dat dat een van de betere avonden waren . Vooral wat de sfeer betreft . Die was echt wel beter als tijdens een cream avond ;)


pfff dinsdag avond op ibiza is er maar 1 place to be en dat is natuurlijk de space met de grote dikke techno neger! :p :D

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by basvh
pfff dinsdag avond op ibiza is er maar 1 place to be en dat is natuurlijk de space met de grote dikke techno neger! :p :D


de grote overschatte technoswa karel piemel
Smirnoff
quote:
Originally posted by basvh
pfff dinsdag avond op ibiza is er maar 1 place to be en dat is natuurlijk de space met de grote dikke techno neger! :p :D


Zo "dik" is Bellie toch niet ??

Het moet zijn "Grote lange techno neger" :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement