|
Nieuw album AvB: Universal Religion - Live from Armada at Ibiza (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| ambs |
| quote: | Originally posted by Donna
Naah en bedoel t echt gewoon ok,k vind t dik zonde dat ie de weg serieus kwijt is naar zichzelf,maar t kan toch ook niet anders als je alles eens op een rijtje zet,altijd maar t opboksen tegen "grootheid" Tiesto die maar gaat en gaat.
En wat Armin heeft neergezet is minstens net zoveel waard maar tis eigenlijk altijd vechten tegen de bierkaai geweest want Tijs heeft gewoon de mazzel (ja mazzel) gehad dat ie de boel net op voor was in nederland.
Dat Armin daarna is gaan proberen hem bij te benen of misschien wel hoopte voorbij te streven(wat in iemands karakter HOORT te zitten als ie een vechter is) is m duur komen te staan..
Zal ws een moeilijke weg worden,maar k hoop dat ie snel de juiste keuzes gaat maken en meer zn innerself zal gaan opzoeken,tis al best wel ver gegaan denk ik. |
ik denk dat de eerste keer is dat ik het met donna eens ben (more or less dan)....
Ik vind dat Armin heus wel ver komt hoor, als hij maar z'n eigen ding blijft doen en zichzelf blijft... Geen andere DJ zal voorbij het niveau van tijs komen op dit moment, hij was eerste met In Concert, heeft op O.S. gedraait etc... Dat haal je niet zomaar in, hoe leuk je ook maar *kunt* zijn, want jij was niet de EERSTE...
Mensen vergelijken Armin en Tijs altijd, mij best, maar als armin nou een probeert gewoon ARMIN te zijn, en z'n eigen ding te doen ipv proberen het niveau te bereiken van tijs, dan komt hij al ver genoeg...
EN JA, IK BEN NOG ARMIN FAN HOOR :p |
|
|
| Donna |
Iemand hoeft ook geen robot te zijn om dingen van zichzelf kwijt te zijn wat ie eerder nog heel belangrijk vond.
En daar komt bij TOR (thor,dondergod?;p )dat dit dus totaal niet negatief en/of slecht bedoeld is ofzo,integendeel..
Weet niet hoelang jijzelf al meefeest maar "vroegah" was Armin een heel andere Dj,het ging om heel andere zaken,de goals worden steeds hoger,gevoellens raken op de achtergrond en "gezonde" hebzucht neemt de boel over,das concurreren.
Hoe ie waarsch. eerst stond te trappelen om in bv club <<0>> te mogen draaien die zaterdagavond,zo issie nu tijdens zn set met zn hoofd al bezig te checken offie alles wel in zn koffer heeft zitten voor ibiza.
Tiesto heeft hier ook zeker last van al dan niet gehad,weet niet echt wat ik daarvan moet zeggen,eerst nog ff over nadenken:P
Maar die heeft in ieder geval niet die eeuwige duim op m leggen die m naar beneden drukt alstie omhoog wilt,die mag gewoon gaan,en er wordt m vaak zelfs een handje toegestoken.
Dus wat jij daar nou weer zwaar verontwaardigd uit je klep gooid is niet overdacht of je hebt de boel niet erg begrepen. |
|
|
| MaGiK54 |
| Zag hem net liggen voor 19.95 bij de Frs en 18.95 bij de media. Prijzig voor 1 cd'tje. |
|
|
| DJ_Siesta |
hoe kun je nou over armin oordelen zolang je em persoonlijk niet eens kent? anyways denk niet dat hij groter wil worden als tiesto. en ik heb btw nog steeds geen armin in concert gezien :P
anyways de cd is erg relaxt!! sommige punten wat slecht gemixed, but tis tenminste LIVE!!
deze ga ik zeker ff halen een dezer dagen |
|
|
| AversusZ |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hoe kun je nou over armin oordelen zolang je em persoonlijk niet eens kent? |
goh, dat kan je dan wel van iedere DJ zeggen :rolleyes: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by AversusZ
goh, dat kan je dan wel van iedere DJ zeggen :rolleyes: |
ik bedoel je weet niet eens hoe die is, en wat zn doelstellingen zijn.
je kunt natuurlijk altijd een oordeel over de muziek geven toch ;) |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Zag hem net liggen voor 19.95 bij de Frs en 18.95 bij de media. Prijzig voor 1 cd'tje. |
ik heb hem vanmiddag gelijk maar meegenomen... en de CD vind ik erg lekker klinken... wat Siesta zegt, het mixxen is niet allemaal super maar het is wel een heerlijk CDtje om ff bij weg te dromen :) |
|
|
| Joost |
ing geweldige cd, kan niet anders zeggen :D
armada night here i cooooooooooome
ohja, foreplay vind ik inderdaad ook niet zon geweldig nummer, timelord gaat nog..
Wat anderen ook zeggen ben ik het mee eens, Probspot brengt zoveel van hetzelfde uit de laatste tijd, de enige platen die ik echt goed vind van hem zijn blueberry, midnight, en zn Jump the next train remix. |
|
|
| Lynxx |
Ach, ja, alle probspot producties lijken een beetje op elkaar.
Al scoort ie met die Jump The Next Train remix wel weer wat punten. Beste mix van allemaal...
Maar vind foreplay eigenlijk helemaal niet zo op deze cd passen, iig niet in deze volgorde.
Maarja, meneer van Buuren zal er wel verstand van hebben he:p |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Maar vind foreplay eigenlijk helemaal niet zo op deze cd passen, iig niet in deze volgorde.
|
Wie weet was het wel een verzoekje van iemand uit het publiek :p :D |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Wie weet was het wel een verzoekje van iemand uit het publiek :p :D |
Ik weet niet of jij wel eens in de Amnesia bent geweest, maar dan moet je wel HEEEEEEEEL hard kunnen schreeuwen wil de dj je kunnen verstaan. De draaitafels staan namelijk zo'n meter of vier boven het publiek... :p ;) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Wie weet was het wel een verzoekje van iemand uit het publiek :p :D
|
| quote: | Originally posted by Matthijs
Ik weet niet of jij wel eens in de Amnesia bent geweest, maar dan moet je wel HEEEEEEEEL hard kunnen schreeuwen wil de dj je kunnen verstaan. De draaitafels staan namelijk zo'n meter of vier boven het publiek... :p ;) |
Zie de :p en de :D
;)
Ik moet overigens wel toegeven dat ik zelf idd nog nooit in de Amnesia ben geweest, maar weet wel ongeveer hoe 't er binnen uitziet, onder andere met dank aan deze docu van Cyrus King (aanrader btw!):
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=143765 |
|
|
|
|