return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
מדהים מה שקורא בסיצנה שלנו (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
אני פשוט לא מצליח להבין אותכם

אני חושב שמה שקורה במסיבות היום, לפחות במסיבות "השרון" כל המועדונים שבגיל הזה הולכים אליהם... זה הכי טוב שיש

מתחילים עם קצת מוזיקה שחורה להרגיע את העיניינים, לתפוס ראש טוב עם אלכוהול ולהזיז את הגוף קצת בצורה מעגלית :)

אפשר מי שרוצה גם להתחיל עם בחורות ולזרום קצת לכמה ריקודים צמודים

ואז נכנסים להיטי דאנס , וכל המועדון תופס אווירה

אח"כ נכנסים הלהיטים של המוזיקה השחורה ובכלל אנשים זורמים בטירוף וזזים כמו שצריך...

ואז נכנס הטראנס ואנשים מתפרקים.... ואז אפשר לעבור לפסיכודאלי או לאנשהו

וזה לרוב מה שקורה.. וואלה אני אוהב את זה :)
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
אני פשוט לא מצליח להבין אותכם

אני חושב שמה שקורה במסיבות היום, לפחות במסיבות "השרון" כל המועדונים שבגיל הזה הולכים אליהם... זה הכי טוב שיש

מתחילים עם קצת מוזיקה שחורה להרגיע את העיניינים, לתפוס ראש טוב עם אלכוהול ולהזיז את הגוף קצת בצורה מעגלית :)

אפשר מי שרוצה גם להתחיל עם בחורות ולזרום קצת לכמה ריקודים צמודים

ואז נכנסים להיטי דאנס , וכל המועדון תופס אווירה

אח"כ נכנסים הלהיטים של המוזיקה השחורה ובכלל אנשים זורמים בטירוף וזזים כמו שצריך...

ואז נכנס הטראנס ואנשים מתפרקים.... ואז אפשר לעבור לפסיכודאלי או לאנשהו

וזה לרוב מה שקורה.. וואלה אני אוהב את זה :)


^^^ I'm with stupid ^^^
taltul
quote:
Originally posted by DjChook
אני פשוט לא מצליח להבין אותכם

אני חושב שמה שקורה במסיבות היום, לפחות במסיבות "השרון" כל המועדונים שבגיל הזה הולכים אליהם... זה הכי טוב שיש

מתחילים עם קצת מוזיקה שחורה להרגיע את העיניינים, לתפוס ראש טוב עם אלכוהול ולהזיז את הגוף קצת בצורה מעגלית :)

אפשר מי שרוצה גם להתחיל עם בחורות ולזרום קצת לכמה ריקודים צמודים

ואז נכנסים להיטי דאנס , וכל המועדון תופס אווירה

אח"כ נכנסים הלהיטים של המוזיקה השחורה ובכלל אנשים זורמים בטירוף וזזים כמו שצריך...

ואז נכנס הטראנס ואנשים מתפרקים.... ואז אפשר לעבור לפסיכודאלי או לאנשהו

וזה לרוב מה שקורה.. וואלה אני אוהב את זה :)

WTF?
אתה מוכן להסביר לי בדיוק מתי נכנס הטראנס אם בכלל - כי עד עכשיו כל המסיבות של חוגרים לא ממש קלטתי את זה...

זה הקטע - הגיוון שאתם מדברים עליו אין אותו... הדי ג'י ממשיך וממשיך עם השחו-רעה ואמ טי וי...זה העניין...

עכשיו לגבי הנושא הכללי...
אתם יודעים אני ישבתי וחשבתי לעצמי על קטע של מסיבות איכותיות ולהתחיל עם בנות בהן....
ו... יש פה בעיה קטנה מהבחינה הזו ש:
מנסיוני האישי כאשר עלה בגורלי לראות את המלך אחד והיחיד מר ארמין ואן בורן בפארק הירקון - זוהי המסיבה הטובה ביותר שהייתי בה...
אבל דבר אחד שלא היה לי באותו אירוע זה הקטע עם בנות...כן כן... ותאכלס לא בגלל שאני לא זורם וזה - ההפך אתם כבר מכירים אותי פחות או יותר, אלא שפוט "לא היה זמן לזה"... מי שלא מבין אני מסביר - הרייב של 5 שעות ויותר דורש התפרקות מתאימה מהקהל עכשיו בקצב הזה אין יותר מדי זמן לבנות ודברים אחרים כי במשך כל 5 שעות הללו אתה עומד מול העמדה של די ג'י ופשוט לא עוזב אותו עם המבט שלך ומקווה שילחץ לך ת'יד או סתם יסתכל עלייך ויחייך או משה כזה... "כולם רוצים להתקרב לאלוהים..." :) כמו שפעם אמר לי ידיד אחד שחזר בתשובה...

הקיצר הפואנטה היא ש"האם אפשר לשלב את הכוסיות וסטוצים ואלכוהול חינם לעתים קרובות ;) של המסיבות החוגרים וכאלה עם המוזיקה האיכותית עם די ג'ים ברמה העולמית...???" זה שאלת השאלות בעצם...

יחסית לכל המסיבות החוגרים שאני בא אלייהם אז מה שקורה שהכוסיות והסטוצים מפצים על מחסור במוזיקה פחות או יותר...אבל זה לא אומר שכל פעם צריך לפצות משהו - אתם מבינים...

יום טוב אחים שלי...:)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjChook
אני פשוט לא מצליח להבין אותכם

אני חושב שמה שקורה במסיבות היום, לפחות במסיבות "השרון" כל המועדונים שבגיל הזה הולכים אליהם... זה הכי טוב שיש

מתחילים עם קצת מוזיקה שחורה להרגיע את העיניינים, לתפוס ראש טוב עם אלכוהול ולהזיז את הגוף קצת בצורה מעגלית :)

אפשר מי שרוצה גם להתחיל עם בחורות ולזרום קצת לכמה ריקודים צמודים

ואז נכנסים להיטי דאנס , וכל המועדון תופס אווירה

אח"כ נכנסים הלהיטים של המוזיקה השחורה ובכלל אנשים זורמים בטירוף וזזים כמו שצריך...

ואז נכנס הטראנס ואנשים מתפרקים.... ואז אפשר לעבור לפסיכודאלי או לאנשהו

וזה לרוב מה שקורה.. וואלה אני אוהב את זה :)


צר לי שאני אומר את זה אבל אין לי מושג מה הקשר שלך לפורום

ולכל משאוהב את מסיבות החיילים

טפשים נמאסתם!!!

אפשר לאהוב מוזיקה שחורה
אבל לאהוב פלייליסט קבוע שלא מתעדכן במשך חצי שנה ושנה????
אריך אפשר???

viper - תה מעדיף מוזיקה שחורה??? מעניין אותי איזה בדיוק... אני מקווה שתענה על השאלה הזאת בכל מקרה..
אם אתה אוהב תמוזיקה שבמועדונים אז גם אתה קצת הרבה מאוד סותר את עצמך...
השנה הזאת היא מצוינת לטראנס אם אתה רוצה לחיות בסרט של עצמך שטראנס כבר לא מרגש כי הכל אותו דבר אז סבבה... רק תלחץ פליי ותמשיך בחיים שלך אבל אל תבוא ותגיד למשל את משחן אמר

עאלק מסיבות חיילים....

זה הזוהמה לשמה
זה כמו ללכת למסעדה נחשבת ובמקום לשבת ולאכול כמו בני אדם במסעדה, פשוט לצאת מהדלת האחורית ולהתחיל לחפש בפח אשפה שאריות אוכל לשים בצלחת ולאכול
זה בדיוק משמסיבות חיילים מספקות לעם הסגולה שלנו
ומי שלא רואה את זה הוא עיוור
ולא משנה איזה מוזיקה אוהבים!!!

הרי אתם ראיתם שקטלתי גם את טיאסטו על חרישת קטעים שלו
כמובן שגם זה לא אותו דבר... כי טיאסטו חורש את הקטעים כל פעם במקום אחר...
ובסופו של דבר גם טיאסטו מעדכן את הפלייליסט שלו ואם עכשיו טיאסטו יופיע איפשהו תהיה לי הערכה חלקית לגבי מה הוא ינגן אבל אין ספק שהוא יזרוק לתוך הסט כמה קטעים שאני גם פחות יצפה...

לסיכום אם כבר מוזיקה שחורה שיעדכנו..
שיביאו קטעים חדשים
ולא יטחנו תמוח עם השאריות
MasterP
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
צר לי שאני אומר את זה אבל אין לי מושג מה הקשר שלך לפורום

ולכל משאוהב את מסיבות החיילים

טפשים נמאסתם!!!

אפשר לאהוב מוזיקה שחורה
אבל לאהוב פלייליסט קבוע שלא מתעדכן במשך חצי שנה ושנה????
אריך אפשר???

viper - תה מעדיף מוזיקה שחורה??? מעניין אותי איזה בדיוק... אני מקווה שתענה על השאלה הזאת בכל מקרה..
אם אתה אוהב תמוזיקה שבמועדונים אז גם אתה קצת הרבה מאוד סותר את עצמך...
השנה הזאת היא מצוינת לטראנס אם אתה רוצה לחיות בסרט של עצמך שטראנס כבר לא מרגש כי הכל אותו דבר אז סבבה... רק תלחץ פליי ותמשיך בחיים שלך אבל אל תבוא ותגיד למשל את משחן אמר

עאלק מסיבות חיילים....

זה הזוהמה לשמה
זה כמו ללכת למסעדה נחשבת ובמקום לשבת ולאכול כמו בני אדם במסעדה, פשוט לצאת מהדלת האחורית ולהתחיל לחפש בפח אשפה שאריות אוכל לשים בצלחת ולאכול
זה בדיוק משמסיבות חיילים מספקות לעם הסגולה שלנו
ומי שלא רואה את זה הוא עיוור
ולא משנה איזה מוזיקה אוהבים!!!

הרי אתם ראיתם שקטלתי גם את טיאסטו על חרישת קטעים שלו
כמובן שגם זה לא אותו דבר... כי טיאסטו חורש את הקטעים כל פעם במקום אחר...
ובסופו של דבר גם טיאסטו מעדכן את הפלייליסט שלו ואם עכשיו טיאסטו יופיע איפשהו תהיה לי הערכה חלקית לגבי מה הוא ינגן אבל אין ספק שהוא יזרוק לתוך הסט כמה קטעים שאני גם פחות יצפה...

לסיכום אם כבר מוזיקה שחורה שיעדכנו..
שיביאו קטעים חדשים
ולא יטחנו תמוח עם השאריות


אחי המחשבה שלך נכונה אבל הגישה שלילית
הנקודה העיקרית שאתה שוכח, זה שאתה לא כמוני, לא כמו חן, לא כמו וויפר
ולא כמו אף אחד אחר.
אתה מעדיף מסיבות טראנס, עם פלייליסט משתנה, עם טראקים חדשים ומרגשים, עם קהל שתכלס לא משנה מהו (כל עוד לא 100% ערסים) כי אתה לא שם להתחיל עם בחורות.
אחי זה הכל טוב ויפה, אבל זה מה שאתה רוצה.
אתה שוכח שיש פה אנשים שהדבר מספר אחד שהם מחפשים זה לאו דווקא המוזיקה במסיבה. מוזיקה טובה יש בבית
ואני זוכר שמישהו גם אמר את המשפט המפורסם:
"כולנו כבר יודעים שמוזיקה טובה שומעים רק בדרך למסיבה".
אחי יש כאלו שהולכים למסיבות להכיר בנות, לשתות ולהנות, לרקוד, לפגוש חברים, ולפחות רק לצאת ולא להשאר בבית.
מי אתה שתגיד להם שמה שהם עושים זה לא בסדר? אחי אם הם נהנים במסיבות כמו שהם, אז מצידי שיהיה להם כיף. מה אני אגיד להם אל תהנו, אל תעשו חיים, אל תתפסו בחורות, אל תהנו ממוזיקה עברית לועזית ושחורה?

אחי אם הם עושים חיים, למה לעזאזל שזה יפריע לך, לי או לכל אחד אחר?
אם בנאדם פה בפורום אז אני חושב שהמינימום זה שהוא יתחבר במידה כזו או אחרת לטראנס ולכל הקשור. אם הוא לא שומע טראנס, לא שמע טראנס, לא יודע מזה אז
ורק אז אני לא אבין מה הוא עושה פה.
אבל כמו לכולם יש שלבים בחיים, שהטעם במוזיקה שלהם משתנה, וגם שמה שהם מחפשים משתנה.
זה הבסיס של ההבנה שלכולם אותה שאיפה -
אושר
ולאושר הם יכולים להגיע אם הם יוצאים למסיבות ונהנים.
להגיד לך את האמת? אם הם נהנים אז טוב לי. מי אני שאני אבקר אותם ויגיד מה אתם עושים פה.

אז אחי תחשוב על מה שאמרתי ואם עדין אתה לא מסכים אז אני באזור להמשיך את הדיון
Viber
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
viper - תה מעדיף מוזיקה שחורה??? מעניין אותי איזה בדיוק... אני מקווה שתענה על השאלה הזאת בכל מקרה..
אם אתה אוהב תמוזיקה שבמועדונים אז גם אתה קצת הרבה מאוד סותר את עצמך...
השנה הזאת היא מצוינת לטראנס אם אתה רוצה לחיות בסרט של עצמך שטראנס כבר לא מרגש כי הכל אותו דבר אז סבבה... רק תלחץ פליי ותמשיך בחיים שלך אבל אל תבוא ותגיד למשל את משחן אמר


זה לא וויפר!! אני לא נחש צפע סעמק!
:)
אני לא מעדיף מוזיקה שחורה,פשוט כרגע אני שומע את זה יותר...
מכיתה ה' אני שומע טראנס ויכול להיות שזה אני שהשתנתי קצת ובא לי לנסות דברים אחרים או משהו...
אין לי מושג מה יש במועדונים,אני יודע מה יש לי באוסף שלי שאני אוהב ובחרתי בקפידה,דברים כמו:
Groove Armada feat. M.A.D. - Rap
The Roots - The Seed 2.0 Ft Cody Chesnutt
The Roots -Don't say nuttin
twista_feat._kanye_west-overnight_celebrity
Ying Yang Twins F/ Trick Daddy - Boom
westside_connection_feat._nate_dogg-gangsta_nation
Terror Squad - lean back
אהבתי לאללה בזמן האחרון וקשה לי להבין למה לא לאהוב את זה,זה גם מוזיקה מקפיצה עם סינטים ומילים לא חשובות כמו טראנס אבל זה יותר גיוון בשבילי זה הכול.
DjChook
ענו פה בשבילי אז אין טעם לענות

יודעים מה אני רק אגיד לכם משהו אחד שלמדתי בתקופה האחרונה בקשר למוזיקה, אין לי מושג למה אבל ככה לפחות זה אני.

לשמוע טראנס סתם, ולהגיד "וואי שיר טוב" זה נחמד

אבל להתלהב כמה חבר'ה ביחד משיר, זה הרבה הרבה יותר כייף

ולכן, למשל כל פעם שאני במסיבה ויש את
NOYZE
אני וחברים שלי כולנו בטירוף מתפרקים חושילינג
ולכן כל מסיבה, אנחנו מחכים לשיר הזה
ולא אכפת לי גם לחכות שישימו אותו עוד חצי שנה !
אתם לא מבינים ? זה פשוט כייף לשמוע את השירים שאתה רוצה לשמוע

לפחות ככה זה אצלי...
אתמול בבצרה פתאום הדיג'יי שם
LIQUID SKIES

אתה יודע איך התפקעתי מצחוק ?!
ולא אמרתי "מה איזה הומו מה הוא שם את זה"

זורמייייייים
DJ Alex E.
טוב כי הטראק של noyze זה באמת הטראק הכי טוב שיצא אי פעם :crazy:
גם אני מת עליו
Hell_Copter
לא הגבתי פה עד עכשיו...
ואני גם די יקצר...

ת'כלס... המסיבות היותר טובות הן האלה עם השתי אולמות...
האחת של המוזיקה השחורה והשניה של השאר...
אם יש לך אולם שמוקדש למוזיקה שחורה אז זה מוריד מהלחץ של הדי ג'יי לנגן גם ברחבה המרכזית שחורה כל החיים
ואז יש לו טיפה יותר יד חופשית לזרוק לך כל מיני דברים טובים כאלה... אם הוא זורם כמובן

זאת עוד נקודה מעניינת שרציתי להעלות ;)
princess cc
לא ברור על מה הויכוח בכלל?
אנשים הולכים למסיבות מסיבות שונות
[חחחחחחחחח סורי הייתי חייבת לעצור כאן כי בדיוק מתנגן ברקע מהטלויזיה
Everybody in the house of love
קטעים...]
קיצר כמו שהזכרתם לכל אחד יש ת'סיבות שלו: לשתות, להכיר או להנות מהמוסיקה...
אני לדוג' אף פעם לא נהניתי ממסיבות של פריסטייל/מוסיקה שחורה, אם לומר ת'אמת אני אפילו די סובלת שם! [יצא לי להיות בכמה לצערי[
אני חושבת כמו אילן , טראק טוב גורם לי הנאה עילאית!
ואני במסיבות נטו בשביל המוסיקה ולא בשביל שום דבר אחר!
אבל אולי זה בגלל שאני כבר לא מחפשת
;)
וזה ממש לא מחייב שאם אתה אוהב סגנון מוסיקלי מסויים אז אתה לא יכול
להנות מסגנון אחר במועדונים
בבית אנ'לא מסוגלת לשמוע פסייטראנס אבל במועדונים...
וואי איזה דבר זה! הבומים בראש, הבאסים בתחת!
סוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

oDrori
תומך בנקודה של רועי... הבעיה היא שאז הוא יאלץ לשים ישראלי כל הזמן, כי זה מקום שתיים ברשימת הז'אנרים המשתלטים.

עוד נקודה בהתייחס לטלטול - אני מאמין שלא במקרה מוזיקה טובה וכוסיות חופשי באים אחד על חשבון השני. אם המוזיקה הייתה תופסת את הפוקוס אז הקטע המיני היה נעלם מהמסיבות.
taltul
quote:
Originally posted by oDrori
עוד נקודה בהתייחס לטלטול - אני מאמין שלא במקרה מוזיקה טובה וכוסיות חופשי באים אחד על חשבון השני. אם המוזיקה הייתה תופסת את הפוקוס אז הקטע המיני היה נעלם מהמסיבות.

נכון זה בדיוק על מה שחשבתי...אני בתור בן אדם שאוהב סטוצים וכאלה נהניתי כמו לא יודע מי באותה מסיבה עם אמרין...
הקטע שלמסיבה כזאת לא באים בישביל הבנות אלא מוזיקה נטו 100%...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement