|
מדהים מה שקורא בסיצנה שלנו (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by taltul
נכון זה בדיוק על מה שחשבתי...אני בתור בן אדם שאוהב סטוצים וכאלה נהניתי כמו לא יודע מי באותה מסיבה עם אמרין...
הקטע שלמסיבה כזאת לא באים בישביל הבנות אלא מוזיקה נטו 100%... |
ראה ערך פרי קורסטן... ;) |
|
|
| DJ Alex E. |
זה רק מראה כמה שמצב המסיבות במדינה שלנו עגום אם אנשים באים למסיבות כדי לפגוש אנשים אחרים ולהתחיל עם בנות
הרי יש הבדל בין מסיבה ובין יום שישי רגיל שבו עושים דברים כמו להיפגש עם החבר'ה ולהתחיל
מסיבות אמורות להיות שונות מבילוי רגיל
והם אמורות להיות שונות כי יש בהן מוסיקה ואווירה וחשמל באוויר
ואני לא יודע מה איתכם,אבל אני אישית בא למסיבות בשביל המוסיקה! כי לפגוש אנשים אני אוכל בכל יום.ומסיבה אין כל יום
אז באים בשביל להנות מהמוסיקה
רק חבל שבארץ אי אפשר להנות ממוסיקה טובה
אי לכך ובהתאם לזאת מתקיימת המשוואה הבאה
מוסיקה טובה=נהנים
מוסיקה גרועה=לא נהנים
מוסיקה טובה=סיבה ללכת למועדון
מוסיקה גרועה=לא הולכים למועדון
מסקנה:במסיבות בישראל לא נהנים=לא הולכים למעדונים!!
וזה מה שהחלטתי לעשות עד לגיל שבו אני אוכל להיכנס להפקות של נקסט:wtf: |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
זה רק מראה כמה שמצב המסיבות במדינה שלנו עגום אם אנשים באים למסיבות כדי לפגוש אנשים אחרים ולהתחיל עם בנות
הרי יש הבדל בין מסיבה ובין יום שישי רגיל שבו עושים דברים כמו להיפגש עם החבר'ה ולהתחיל
מסיבות אמורות להיות שונות מבילוי רגיל
והם אמורות להיות שונות כי יש בהן מוסיקה ואווירה וחשמל באוויר
ואני לא יודע מה איתכם,אבל אני אישית בא למסיבות בשביל המוסיקה! כי לפגוש אנשים אני אוכל בכל יום.ומסיבה אין כל יום
אז באים בשביל להנות מהמוסיקה
רק חבל שבארץ אי אפשר להנות ממוסיקה טובה
אי לכך ובהתאם לזאת מתקיימת המשוואה הבאה
מוסיקה טובה=נהנים
מוסיקה גרועה=לא נהנים
מוסיקה טובה=סיבה ללכת למועדון
מוסיקה גרועה=לא הולכים למועדון
מסקנה:במסיבות בישראל לא נהנים=לא הולכים למעדונים!!
וזה מה שהחלטתי לעשות עד לגיל שבו אני אוכל להיכנס להפקות של נקסט:wtf: |
מסקנה שאני דוגל בה. :D
נהנתי יותר ב
ilta night
מאשר איזה מועדון כמו קווינס או סטודיו 49
שהייתי יוצא עם חברים |
|
|
| Sm0keMachine |
המממ התעצבנתי קצת מכל מיני דברים שאמרו פה אנשים..!
תראו קודם כל..לא כולנו תמיד יכולים להכנס למסיבות של הגדולים עם המוזיקה האיכותית..
ובשביל כאלו אנשים שיש להם את הצמאון הזה לצאת כל שבוע למסיבה,כמוני, זאת בעיה..
כשאני הולך למסיבות חיילים..אני הולך -רק- בשביל לדפוק את הראש עם אלכוהול. המוזיקה לא משנה פה, בגלל שגם ככה יום אחרי זה אני לא זוכר אותה ואני גם לא מתמקד בה בכלל כשאני במועדון אלא מתמקד בלהציק לבנות ולעשות שטויות :D
מצטער אבל מי שאומר שבאמת המסיבות חיילים האלו בשרון עם המוזיקה ההמונית הזאת (עם שירים ששמענו מיליארד פעמים) הם הכי טוב שיש...אז הוא ממש לא בן אדם עם אופי קלאברי..:) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
המממ התעצבנתי קצת מכל מיני דברים שאמרו פה אנשים..!
תראו קודם כל..לא כולנו תמיד יכולים להכנס למסיבות של הגדולים עם המוזיקה האיכותית..
ובשביל כאלו אנשים שיש להם את הצמאון הזה לצאת כל שבוע למסיבה,כמוני, זאת בעיה..
כשאני הולך למסיבות חיילים..אני הולך -רק- בשביל לדפוק את הראש עם אלכוהול. המוזיקה לא משנה פה, בגלל שגם ככה יום אחרי זה אני לא זוכר אותה ואני גם לא מתמקד בה בכלל כשאני במועדון אלא מתמקד בלהציק לבנות ולעשות שטויות :D
מצטער אבל מי שאומר שבאמת המסיבות חיילים האלו בשרון עם המוזיקה ההמונית הזאת (עם שירים ששמענו מיליארד פעמים) הם הכי טוב שיש...אז הוא ממש לא בן אדם עם אופי קלאברי..:) |
תרשו לי להסכים עם הפוסט הזה של ידידי המלומד ירון ולא להוסיף ולו מילה אחת מלבד העובדה שזו בדיוק דעתי על מסיבות חיילים
עם מספיק אלכוהול חברים טובים ובנות אפשר להנות במסיבות כאלה
שיקום הבחור כאן שמסוגל לעשות במסיבת חיילים את משעשיתי ביוהן חילן
בגונו גראנט
בפרי קורסטן
ובארמין
מה עשיתי?
שתיתי מים!!!
כן מים
הדבר השקוף הזה
תאמת בארמין התפתיתי לקנות איזה בירה
וגם הרגשתי חרא עם זה...כי אני פאקין לא צריך לברוח לשום מקום במחשבה שלי
אני חייב להיות הכי בפוקוס במסיבות כאלה...
כי ככה אני נהנה
מה אני לא הולך למסיבות חיילים פעם ב?
ברור שהולך מה לעשות חברים שלי כמו חברים של כולכם פה כנראה לא ממש שומעים משאני שומע
אז מתפשרים
(צורבים דיסק לדרך ומכריחים אותם לשמוע)
וכל שאר הדברים שציינתי למעלה |
|
|
| yaman |
אני אישית הולך למסיבה בגלל המוזיקה ואיך לא גם בגלל הכוסיות
חצי נחמה יענו
אם המוזיקה זובי לפחות יש מבה לשטוף את העניים
אם מוזיקה פצצה........
מה עוד צריך?????. |
|
|
| Dr.SuS |
סתם אגב, ברוב מסיבות החיילים אין כל כך הרבה במה לשתוף את העיניים
או קיי יש 4 קוסיות בכל המועדון וכל השאר זה חברות שלהן
אהה והם בדרך כלל תפוסות...
אז מה בשביל לבא להשתכר ולשמוע מוסיקה סתמית (לטעמי)
צריך לבא?
לא לך לבר, לא חסר בארים ושם ממש לא חסר יפות
רק שתדעו ככה סתם, היום אפילו בליינים של שירזי שהיו פעם רק לגייז, היום יש 60 אחוז בנות ואת האמת הכי שוות לטעמי, אל אף שאז צריך לסבות את עופר ניסית, אבל אז זה לפחות מוסיקת האוסטראנס ולא מוסיקה שחורה
מה שכן אלכוהול עולה שם כמו דירה חדשה בת"א ככה שלתדלק צריך לפני
אם הענין של הגיל לא מאפשר לכם גם את זה, כי בשירזי לא כמו בנקס כן מכניסים דיי הרבה פעמים חברה 16 ומעלה בעיקר בנות
אז בנקס ברוב הסכויים לא יהיה לכם סכוי גדול, אבל גם שם יש שפע שוות ומסטוליות...
בתכלס לא חסר מסיבות בארץ מכל הסוגים אני מתאר לעצמי שרובנו לא ממש בוחרים את המסיבה שהם הולכים אליה בדרך כלל זה בחירה של החברה ואז לא כולם אוהבים טראנס ונוצר בעיה, או שאני טועה...
ואגב, יש ליין נחמד מאוד ביום שבת בווקס שכיף לשטוף בו את העיניים ואחלה מוסיקה (טראנס\האוס\פרוגרסיב) ולפי מה שראיתי בפעמים האחרונות שהייתי שם היו שם 18 פלוס וגם 18 מינוס ככה ש...
מסיבות טובות לקהל צעיר יותר שמבוססות האוס\טראנס יש, רק צריך למצא אותם או קצת יותר להתאמץ מאשר ללכת למסיבה "רגילה" עם החברה בשביל לדפוק את הראש...
(דעתי האישית, אני כבר עברתי את הגיל הזה) |
|
|
| YO-I |
אני לא מבין איך הנושא שלי שבגללו פתחתי את התרד' הזה הפך לוויכוח על מוזיקה במועדונים וכו' אבל ניחא, אם כבר הרי הדעה שלי
אני אוטוטו בן 27 ויצאתי המון למסיבות ב 7 השנים האחרונות, מעולם ואני חוזר ואומר, מעולם לא יצאתי למסיבה בגלל כוסיות או אלכוהול, הייתה, יש ותמיד תיהיה סיבה אחת ויחידה שבגללה אני אצא למועדון וזו כמובן המוזיקה
גם את בחירת המסיבות שאני אלך אליהם אני עושה לפי הדיג'יי וסגנון המוזיקה שהוא מנגן ולא לפי הפקה מסויימת או מועדון מסויים, תנו לי את מרקוס שולץ לדוגמא באום אל פאחם ואני יהיה שם
אולי בגלל שאני מטורף על האוס ופרוגרסיב האוס כמו שאני מטורף על הקלאב טראנס , יצא לי להיות בחיי המון במועדונים ולראות דיג'ייס ברמה, מסאשה ועד טייסטו
כל החברים שלי והמשפחה שלי טוענים שאני חולה במחלה קשה, הסיבה היא, אני שומע ב 5 השנים האחרונות רק מוזיקה אלקטרונית, בבית, ברכב, בעבודה, בכל מקום כל הזמן, אני מכור לזה ואני יודע שזה לא הכי נורמלי אבל זה מה שעושה לי טוב, בגלל זה אני לא הולך או בכלל חושב על ללכת או לשמוע מוזיקה במועדונים שלא מנגנים אלקטרוני, כל ההיפ הופ, רגאיי, רוק ושאר הסגנונות, לא עושים לי את זה, מוזיקה שקטה? אני מעדיף לשמוע אמביינט או צ'ילאאוט, מידי פעם אני חוטא באלבומים של טורי איימוס או ביציאות של אומנים והרכבים כמו בליס, בל קנטו, בנט וכד', עדיין, הכל בגדר המוזיקה האלקטרונית
סורי אבל בשבילי אין תחליף לזה, 3 חברים שלי התחתנו בשנה האחרונה ולמרות שהם לא מבינים במוזיקה הזאת הם ניכנסנו לאולם כשברקע מתנגנים להם טראקים של קלאב טראנס,כמו הטראק של ראנק 1 איירוייב
אין ולא יהיה תחליף למוזיקה הזאת, אני רק יודע דבר אחד שעליו אין עוררין, כל אחד והטעם שלו, לכן אי אפשר להגיד שמה שהאחר שומע זה חרא, גם אם מדובר באבי ביטר, לכן כל הדיון הזה מלכתחילה מיותר
וכן, טוב שפול אוקנפולד ופול ואן דייק מגיעים, זה באמת תורם לסצנה שלנו, על זה נפתח התרד, זוכרים? חחח
:tongue2 |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by YO-I
אני לא מבין איך הנושא שלי שבגללו פתחתי את התרד' הזה הפך לוויכוח על מוזיקה במועדונים וכו' אבל ניחא, אם כבר הרי הדעה שלי
אני אוטוטו בן 27 ויצאתי המון למסיבות ב 7 השנים האחרונות, מעולם ואני חוזר ואומר, מעולם לא יצאתי למסיבה בגלל כוסיות או אלכוהול, הייתה, יש ותמיד תיהיה סיבה אחת ויחידה שבגללה אני אצא למועדון וזו כמובן המוזיקה
גם את בחירת המסיבות שאני אלך אליהם אני עושה לפי הדיג'יי וסגנון המוזיקה שהוא מנגן ולא לפי הפקה מסויימת או מועדון מסויים, תנו לי את מרקוס שולץ לדוגמא באום אל פאחם ואני יהיה שם
אולי בגלל שאני מטורף על האוס ופרוגרסיב האוס כמו שאני מטורף על הקלאב טראנס , יצא לי להיות בחיי המון במועדונים ולראות דיג'ייס ברמה, מסאשה ועד טייסטו
כל החברים שלי והמשפחה שלי טוענים שאני חולה במחלה קשה, הסיבה היא, אני שומע ב 5 השנים האחרונות רק מוזיקה אלקטרונית, בבית, ברכב, בעבודה, בכל מקום כל הזמן, אני מכור לזה ואני יודע שזה לא הכי נורמלי אבל זה מה שעושה לי טוב, בגלל זה אני לא הולך או בכלל חושב על ללכת או לשמוע מוזיקה במועדונים שלא מנגנים אלקטרוני, כל ההיפ הופ, רגאיי, רוק ושאר הסגנונות, לא עושים לי את זה, מוזיקה שקטה? אני מעדיף לשמוע אמביינט או צ'ילאאוט, מידי פעם אני חוטא באלבומים של טורי איימוס או ביציאות של אומנים והרכבים כמו בליס, בל קנטו, בנט וכד', עדיין, הכל בגדר המוזיקה האלקטרונית
סורי אבל בשבילי אין תחליף לזה, 3 חברים שלי התחתנו בשנה האחרונה ולמרות שהם לא מבינים במוזיקה הזאת הם ניכנסנו לאולם כשברקע מתנגנים להם טראקים של קלאב טראנס,כמו הטראק של ראנק 1 איירוייב
אין ולא יהיה תחליף למוזיקה הזאת, אני רק יודע דבר אחד שעליו אין עוררין, כל אחד והטעם שלו, לכן אי אפשר להגיד שמה שהאחר שומע זה חרא, גם אם מדובר באבי ביטר, לכן כל הדיון הזה מלכתחילה מיותר
וכן, טוב שפול אוקנפולד ופול ואן דייק מגיעים, זה באמת תורם לסצנה שלנו, על זה נפתח התרד, זוכרים? חחח
:tongue2 |
הכל טוב ויפה אבל תה מפספס נקודה אחת שלא כל כך קשורה למוזיקה אלא יותר לבילויים עצמם...
תאמת אתה מאוד מזכיר לי את עצמי - גם אני לא שומע שום מוזיקה אחרת חוץ מאלקטרונית והורים מתעצבנים עליי ואומרים לי שאני אהפוך לזומבי בסופו של דבר עם כל "הבומים" שלי כן כן אין עידוד בבית שום עידוד אחי אתה לא יודע איך בא לי כבר "לברוח" מהבית לדירה משלי שאף אחד לא יגיד להנמיך או לשים משהו אחר כי כמו שאמרת מוזיקה אלקטרונית בישבילי זה הרבה מעבר לסתם להעביר ת'זמן...
עכשיו אתה כמובן תשאל אותי אז למה אני לא בא למסיבות האיכותיות (מבחינת מוזיקה - כי תאכלס הקהל של נקסט לדוגמא נהיה על פנים וזה לא אני אמרתי אלא אנשים מפורום של נקסט הקלאברים הקבועים עצמם שמתאכזבים כל פעם כאשר סלקטורים לא עושים שום בלקציה וכאלה)... אז התשובה שלי היא הגיל ה"רך" שמגביל אותי בלהיכנס למסיבות שלהם - מה אני אעשה לא בורכתי בקומבינות עם הסלקטורים / בעלי ליין וגם אני לא בן אדם שילקק לבן אדם אחר כדי לקבל משהו - אני פשוט לא מסוגל לשטויות האלה... ואל תגיד שלא ניסיתי בטח שכן - פעמיים אפילו ולא הוכנסתי אף פעם - אני לא מדבר על מסיבה עם ארמין בפארק שבה כן הייתי ועד עכשיו אני לא מאמין איזה מזל יתמזל לי באותו יום פשוט לא ייאומן אבל הרבה יותר הגיוני להבין את אותו מצב כאשר היו מכניסים את כל אחד מי שהיה מגיע לשם על מנת להחזיר את ההשקעה המטורפת באותה מסיבה שלא אשכח אותה בחיים...
עכשיו חוץ מנקסט יש עוד איזה 4,5 ליינים איכותיים באמת שמתוכם יש 2 של גיי'ז ואחרים הם גם לקהל 24+ שלא כל כך ברור לי האם זה בגלל שהוא באמת במין במוזיקה המנוגנת שמה או שתסם כי בא להם והחליטו לארגן מסיבות +לאנשים בני 24?!?!?!...
אז.....
מה שרציתי להגיד בזה שלא כל אחד הולך למסיבות המסריחות של חיילים וכאלה עם מוזיקה שחו-רעה וכל החירטוטים למיניהם בגלל שבא לו אלא שאין לו ברירה אחרת...
אתה תבוא ותגיד לי עכשיו "אז אל תצא בכלל..." ופה אתה מפספס נקודה די קריטית הייתי אומר... למה - כי פשוט אני אישית למשל לא יכול לא לצאת...
הייתי מת משעמום במקום זה... ולכן מה שנשאר זה כוסיות ואלכוהול שיש אותם בשפע במסיבות חיילים... ומי שאמר שאין כוסיות אז הוא טעה או פשוט לא ידע לחפש או להתחיל איתן... זה הכל... אני אשוויץ ואגיד שאני זיין וכאלה אבל אני אישית מוצא אותן אם אני רוצה... אז לא להגזים - יש כוסיות במסיבות חיילים ומלא....
אז מה שרציתי להגיד פה זה שאי אפשר לשבת כל הזמן בבית ו להסתכל על הקירות / מסך של מחשב / חלון של השכנה ממול :) וכו'... פשוט אי אפשר פיזית... ולכן אין מה לעשות והולכים למסיבות של חיילים וכאלה אף אחד לא אמר שזה טוב זה רע מנקודת מבט של קלאבר אמיתי ( אני מדבר מדבר על קלאבר במובן הרוחני שלו כלומר לא לפי כמה פעמיים הוא היה במסיבה איכותית אלא על פי השאיפות שלו לגבי הרייבים איכותיים וכדומה כי תאכלס אם נשווה אותי למשל ואותך אז ברור שאני יחסית אלייך לא נחשב קלאבר אבל זהו שאני פשוט חיי וחולם כל היום על מועדונים הגדולים בעולם על איביזה על כל מה שקשור לזה.. ותאמין לי תשאל אפילו חבר שלי הוא יענה לך - כל טראק שאני שומע אני מדמיין את עצמי במסיבה יענו כאילו זה לייב וזה גורם לי לצמרמורות שכל גופי חבל לך על הזמן...בסופו של דבר הפואנטה היא שאני קלאבר בדם פשוט לא יוצא בנתיים להגשים את כל חלומותיי בגלל גילי וחוסר פרוטקציות)...
מבחינתי אילו הייתי בגיל ה"נכון" כרגע הייתי כל פעם בא רק למסיבות של נקסט או ליין דגל של טי אל וי לשמל... אתה מבין...
אז תבין אותי ואנשים כמוני...
ד''א אגב גם אני כמוך מטורף על פרוג-האוס בזמן האחרון זה כבר מתחיל לגבור בצורה משמעותית על פני האפליפטינג וסגנונות יותר כבדים... :)
ואתה צודק ב100%....אוקנפולד הולך להפציץ לאנשים ת'מוח ביום שבת :) יהיה אפטר מטורף.... וזה תורם ועוד איך לסצינה אבל זה מובן מאליו ולא נראה לי שמישהו יתווכח על זה... :) |
|
|
| Dr.SuS |
1. בן כמה אתה?
2. אם זה מה שהמוסיקה עושה לך עכשיו, אני בטוח שהייתה גומר במקום בטיאסטו בחוות היען למשל, אז בקיצור קיפ דה דרים און זה תמיד עוזר
3. באיביזה מכניסים גם בני 10 אם אני זוכר נכון, כסף זה הבעיה שם...:D
4. את רוב הפרוטקציות לא מקבלים מליקוקים, מקבלים מלהסתובב ולהכיר אנשים, ההפך הוא האמת לפי דעתי, יחצנים בעלי מועדון וסלקטורים שונאים ליקוקים בטרוף. |
|
|
| ronsh |
השאלה שלי בתור אחד שלא היה פה הרבה זמן
האם מישהו מהאומנים האלה יופיע במסיבה לחוגרים
או רק 23+
? |
|
|
| DJ Alex E. |
בדוגרי המפתח בדברים כאלה הוא להכיר את האנשים עצמם שזה לרוב בעיה או שאפשר להכיר אנשים שמכירים את האנשים החזקים בתחום
ואז אפשר להתקמבן
וסטיבי בקשר לקטע של לשמוע טראק ולדמיין את עצמי שומע את זה במועדון אז אני מסכים איתך לגמרי גם אני ככה!
ככה גם הרבה פעמים אני שופט אם הטראק הוא טוב
אני פשוט עוצם עיניים,מדמיין את עצמי שומע את זה במועדון ואם אני יכול לדמיין את עצמי מתחרפן לצלילי הטראק אז הוא טוב!
ואני לא יודע מה הולך במסיבות חיילים עם האלכוהול וזה כי אני עוד הולך לנוער,אבל אני מסכים שאי אפשר לא ללכת בכלל לשום מקום והאמת שכמעט לכל המסיבות שהלכתי אליהן,הלכתי בלית ברירה ולא מתוך רצון... פשוט כי לא היה מה לעשות
וזה חרא |
|
|
|
|