|
מדהים מה שקורא בסיצנה שלנו (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by princess cc
פעם הייתי הולכת לאפטרים שם, מקום נחמד, קטן,
וזה לא מועדון זה יותר כמו דאנסבר |
אבל השמועה אומרת שמבחינת מוזיקה מרביצים שם דברים טובים |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל השמועה אומרת שמבחינת מוזיקה מרביצים שם דברים טובים |
אני לא מבין אותך תאמין לי...
כשאתה רואה מכות בין אנשים אתה אומר "בוינה איזה מכות ניגנו שם חבל על הזמן"?
אז למה להגיד איזה מוזיקה הרביצו שם?
תהיה פוליטקלי קורקט |
|
|
| Viperon |
ועוד משהו שאני חייב לציין
היום במצעד
ניגנו רק ט-ר-א-נ-ס!!!!!!!!
חוץ מבהתחלה שב99 ניגנו קצת ראפ
כל השאר היה טראנס!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Viperon
ועוד משהו שאני חייב לציין
היום במצעד
ניגנו רק ט-ר-א-נ-ס!!!!!!!!
חוץ מבהתחלה שב99 ניגנו קצת ראפ
כל השאר היה טראנס!!!! |
זה די נכון
שמעתי אפילו את
carte blanche
במשאית של הסו
היה הרבה מאוד מוזיקה אלקטרונית שם...
אבל גם היה איזה משאית או שתיים עם מוזיקה ג'יפתית לאללה... משהו דרום אמריקאי יצורי כזה
נדבר על זה כבר בט'רד של המצעד :D |
|
|
| Viperon |
| במטרוק ובפורום הפציצו |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Viperon
במטרוק ובפורום הפציצו |
מטרוק???
הפגיז??.?
איך המטרוק יכול להפגיז???
מופע מיוחד של משפחת פיק לייב?!?!
או אולי קריסטל לייק בסט כולל יצירותיו החדשת... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מטרוק???
הפגיז??.?
איך המטרוק יכול להפגיז???
מופע מיוחד של משפחת פיק לייב?!?!
או אולי קריסטל לייק בסט כולל יצירותיו החדשת... |
לא אחי אתה לא ראית - בהתחלה באמת הפגיזו...משהו רציני... אחרי זה כבר המצב הדרדר... :) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל השמועה אומרת שמבחינת מוזיקה מרביצים שם דברים טובים |
יאפ אחלה מוסיקה, גם בפורום יש מוסיקה טובה
רק שהוא לא מאורגן...
כאילו פה במרכז יש ים מועדונים אבל כולם מנגנים רק האוס,
יאקקקקקקקקקקק
לפחות בב"ש מנגנים רק טרנאס!
פסייטראנס בד"כ אבל לפחות טראנס! |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by ronsh
תרשו לי לחזור לויכוח...של המוזיקה במועדונים...
אתם חייבים להבין שכמו כל דבר בארץ...שאנחנו שונים מחו"ל
פה אין לנו מאות מיליונים של תושבים...ככה שקשה להרים ליין של טראנס איכותי..מה שאנחנו אוהבים...לא בהכרח כולם אוהבים
ובסוף גם אם מישהו ינסה להרים ליין כזה...הוא יפול מהר מאוד
כי בדרך כלל בנות לא אוהבות טראנסים..וכשאין בנות אין יותר מידי בנים שאוהבים לצאת למועדון הזה...ככה שזה לא כזה פשוט להקפיץ את המוזיקה הזאת קדימה...
תחשבו שבכל אירוע גדול באירופה באים אנשים ממדינות שכנות...וקל יותר ליצור פסטיבלים ודברים ענקיים... |
אחרי שהייתי במצעד האהבה אני דווקא חושב שהבנות כן אוהבות טראנסים
הייתי ממש בהלם שעופר שם לוב קומס אגיין, וכולם השתגעו, רקדו ושרו!! כן ראיתי מלא אנשים שיודעים תמילים :D
וגם הבנות הכוסיות רקדו כמו משוגעות :P
כן כן הבנות שאתם רואים במועדונים שרוקדות רק מוזיקה שחורה,
לדעתי מועדון טראנס כן יכול להצליח אבל בתנאי כל מיני טריקים
כמו לעשות חדר לשחורה וחדר לטראנס
או שלוש שעות ראשונות שחורה ושאר המסיבה טראנס, זה קצת מסריח אבל אין מה לעשות
לאט לאט אנשים יכירו את המוזיקה וירצו לבוא לא רק בגלל השחורה ואולי גם לא רק בגלל הכוסיות. |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by sh33p
אחרי שהייתי במצעד האהבה אני דווקא חושב שהבנות כן אוהבות טראנסים
הייתי ממש בהלם שעופר שם לוב קומס אגיין, וכולם השתגעו, רקדו ושרו!! כן ראיתי מלא אנשים שיודעים תמילים :D
וגם הבנות הכוסיות רקדו כמו משוגעות :P
כן כן הבנות שאתם רואים במועדונים שרוקדות רק מוזיקה שחורה,
לדעתי מועדון טראנס כן יכול להצליח אבל בתנאי כל מיני טריקים
כמו לעשות חדר לשחורה וחדר לטראנס
או שלוש שעות ראשונות שחורה ושאר המסיבה טראנס, זה קצת מסריח אבל אין מה לעשות
לאט לאט אנשים יכירו את המוזיקה וירצו לבוא לא רק בגלל השחורה ואולי גם לא רק בגלל הכוסיות. |
הסיבה שהרבה אנשים הכירו את המילים היא בעיקר כי הקטע הזה של טיאסטו כבר כן מנוגן רבות במסיבת חיילים והפך לחלק מהקטעים שעולם הדי גיים המיינסטרימי שלנו החליט להכניס כאחד מכמה קטעים ספורים שהוא מנגן כדי שיוכלו להגיד שהוא ניגן משהם אוהבים להגדיר כ"האוס" ובכלל מישהו כבר מוכן להסביר לי מה הקשר של עופר ניסים לקטע הזה?????
הוא לא מנגן סגנון כזה בכלל אז מה הקשר
שלא לדבר על הקטע הראשון שאני באמת מוריד בפני עופר ניסים את הכובע אבל...רבאק..הוא לא מנגן סגנון כזה יוזואלי.. למרות שזה כמעט היה נשמע משהו שהוא כן היה מנגן...אחרי שהוא הוריד לזה תבי פי אם בצורה רצחנית....
טוב לדעת שלהוריד בי פי אם הוא יודע..:rolleyes: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
הסיבה שהרבה אנשים הכירו את המילים היא בעיקר כי הקטע הזה של טיאסטו כבר כן מנוגן רבות במסיבת חיילים והפך לחלק מהקטעים שעולם הדי גיים המיינסטרימי שלנו החליט להכניס כאחד מכמה קטעים ספורים שהוא מנגן כדי שיוכלו להגיד שהוא ניגן משהם אוהבים להגדיר כ"האוס" ובכלל מישהו כבר מוכן להסביר לי מה הקשר של עופר ניסים לקטע הזה?????
הוא לא מנגן סגנון כזה בכלל אז מה הקשר
שלא לדבר על הקטע הראשון שאני באמת מוריד בפני עופר ניסים את הכובע אבל...רבאק..הוא לא מנגן סגנון כזה יוזואלי.. למרות שזה כמעט היה נשמע משהו שהוא כן היה מנגן...אחרי שהוא הוריד לזה תבי פי אם בצורה רצחנית....
טוב לדעת שלהוריד בי פי אם הוא יודע..:rolleyes: |
אחי אתה קצת לא בעניינים הקטע הראשון שהוא ניגן של מרקו וי - אז הוא כן שם אותו כל הזמן... אני הייתי בחלק מהמסיבות שלו אז כל הזמן הוא מתחיל סט עם הטראק הזה... זה כמו טראק חימום כזה אצלו... :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by taltul
אחי אתה קצת לא בעניינים הקטע הראשון שהוא ניגן של מרקו וי - אז הוא כן שם אותו כל הזמן... אני הייתי בחלק מהמסיבות שלו אז כל הזמן הוא מתחיל סט עם הטראק הזה... זה כמו טראק חימום כזה אצלו... :) |
טוב זה סתם מפתיע אותי...
לטובה כמובן במקרה הזה:)
טיאסטו היה בכלל הזוי שהוא שם את זה...
והצורה שהוא רקד על העמדה...
טיפוס מוזר אין מה להגיד.... |
|
|
|
|