|
Voor de DJ's onder ons.... 3 Dwaze Dagen! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by HBtje
Mooi, omdat ik toch in een goed dag en nacht ritme voor Berlijn moet komen, Donderdag maar vroeg op staan. Ik woon toch op 2 minuten lopen van de bijenkorf, woon er haast achter :D |
NIX daarvan, de bijenkorf van Arnhem is gereserveerd voor mij :p |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by dj_spare
NIX daarvan, de bijenkorf van Arnhem is gereserveerd voor mij :p |
moet je vroeg opstaan donderdag :P
sterkte :crazy: |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by HBtje
moet je vroeg opstaan donderdag :P
sterkte :crazy: |
hoelaat gaat de toko open eigenlijk... en waar is die chillout hoek??? ik kom waarschijnlijk in de middag wel ff kijken :p |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by dj_spare
hoelaat gaat de toko open eigenlijk... en waar is die chillout hoek??? ik kom waarschijnlijk in de middag wel ff kijken :p |
das een goeie... ben er afgelopen maanden eigenlijk nooit binnen geweest... gaat in ieder geval om half 10 open. Maar waar die chill out zone is... volgens mij in de kelder, daar is ook de cd afdeling. Ik kijk wel ff donderdagochtend. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by HBtje
das een goeie... ben er afgelopen maanden eigenlijk nooit binnen geweest... gaat in ieder geval om half 10 open. Maar waar die chill out zone is... volgens mij in de kelder, daar is ook de cd afdeling. Ik kijk wel ff donderdagochtend. |
Die is in anrhem in de kelder ja. Roltrap af, rechtsaf het hoekje om en je loopt ertegenaan. Tenminste, daar was het vorig jaar, verder kom ik eigenlijk ook niet in de bijenkorf :p |
|
|
| MischaJonker |
| quote: | Originally posted by basd
Misschien donderdagochtend maar effe langs fietsen, ze zijn toch elke dag van 08.00 tot 22.00 geopend.. Wie weet zit er nog wel wat leuks tussen voor de heb, voor 3 euro kan je niet te moeilijk doen natuurlijk.
Als het me te druk is kijk ik vrijdagmiddag nog wel een keer. |
Eey Bas, kun je ook ff voor mij kijken? :rolleyes:
Kan ik daarna beslissen of ik de wereldreis naar de enschedecentrum aandurf alvorens weer helemaal naar hengeloo te fietsen. |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by MischaJonker
Eey Bas, kun je ook ff voor mij kijken? :rolleyes:
Kan ik daarna beslissen of ik de wereldreis naar de enschedecentrum aandurf alvorens weer helemaal naar hengeloo te fietsen. |
Hehe, mazzel dat ik midden in de stad woon joh!
Maar wist niet dat ze daar vinyl verkochten... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by MischaJonker
Eey Bas, kun je ook ff voor mij kijken? :rolleyes:
Kan ik daarna beslissen of ik de wereldreis naar de enschedecentrum aandurf alvorens weer helemaal naar hengeloo te fietsen. |
sgoed.
Overigens gaan alle vestigingen op donderdag om 8 uur open tijdens die drie dagen, niet om de gewone tijd van half tien. De andere twee dagen om 9 uur. Zie ook http://www.bijenkorf.nl/BijenkorfWe...1/DDD_Info.aspx |
|
|
| TranceFool |
| Moet morgen toevallig om 9 uur in de stad zijn, komt goed uit :D |
|
|
| HBtje |
| oeps helemaal vergeten dat ik morgen om 8 uur daar wil zijn :nervous: en nu nog wakker.... brrrr. Ga toch maar mn bed opzoeken dan :toothless |
|
|
| dj_spare |
| haha... dit ga je verleizen jong! :p |
|
|
| dj_spare |
zoooooooo... 7 platen meegenomen.. 21 eurie :D :D
het grootste deel wat er ligt is Purple Eye aftreksel, Blackhole aftreksel en wat Bonzai aftreksel... wel geinig spul, alleen in Arnhem maar 3 bakken. Toch wat leuks gescoord :) |
|
|
|
|