|
Voor de DJ's onder ons.... 3 Dwaze Dagen! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Inderdaad, veel ITWT en Blackhole gezien (paar Art of Trance plaatjes meegenomen plus Delerium - Underwater).
Ook zelfs nog redelijk wat techno, veel Synewave (goed label maar niet helemaal meer mijn ding) en Scorp (van Rachmad, vette platen zijn dat), deel 1 t/m 3 meegenomen, daar ben ik wel erg blij mee. |
|
|
| TranceFool |
Aanbod in Rotjeknor was zeer matig. Toch dit nog uit de bakken weten te grabbelen voor 15 euro:
DJ Misjah - Memorial Day // (Pocket)
Krystian Shek - Ep #1 // (Lupp)
Pacou - Rio Sketches Part 3 // (Music Man)
Petar Dundov - Libra Ep // (Music Man)
Scorp - 003 // (Scorp)
Geen slechte vangst :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Inderdaad, veel ITWT en Blackhole gezien (paar Art of Trance plaatjes meegenomen plus Delerium - Underwater).
Ook zelfs nog redelijk wat techno, veel Synewave (goed label maar niet helemaal meer mijn ding) en Scorp (van Rachmad, vette platen zijn dat), deel 1 t/m 3 meegenomen, daar ben ik wel erg blij mee. |
Ik heb niets meegenomen, het enige wat er tussenlag voor mij was een remix van "Everybody want to be, just a little bit like me" van Birgit :D :D Die had ik nog bijna meegenomen! ;) Oh en nog de FFWD theme van Michel de Hey.
Verder HEEL veel zooi van BlackHole (-Avanti) en ITWT. 6 bakken in DH.
Kreeg een SMSje van Theseus en NewWave:
"He bedankt voor de tip, je hebt ons 300 euro lichter gemaakt, we hebben 100 platen gekocht!"
LOL! :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kreeg een SMSje van Theseus en NewWave:
"He bedankt voor de tip, je hebt ons 300 euro lichter gemaakt, we hebben 100 platen gekocht!"
LOL! :D |
:D
Was vannohtend effe met Thesaus aan het shoppen geslagen :D
Hele fette labels: Invision, Synewave enzenz. Heel veel hele fette house. Heel veel onbekende . We zijn rouwens 2 keer geweest n een uur :D Eerste ronde 41 platen meegenomen. Luisteren, weer terug om nog wat van labels te kopen. Nog eens 6 platen gekocht. In totaal aren 7 platen ruk. De rest was echt vette groovy house, tech-house en techno :D Voor 141 euries totaal aan platen gekocht.
Voor theesaus precie shetzelfde :p Goeie toko die Bijekorf :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
:D
Was vannohtend effe met Thesaus aan het shoppen geslagen :D
Hele fette labels: Invision, Synewave enzenz. Heel veel hele fette house. Heel veel onbekende . We zijn rouwens 2 keer geweest n een uur :D Eerste ronde 41 platen meegenomen. Luisteren, weer terug om nog wat van labels te kopen. Nog eens 6 platen gekocht. In totaal aren 7 platen ruk. De rest was echt vette groovy house, tech-house en techno :D Voor 141 euries totaal aan platen gekocht.
Voor theesaus precie shetzelfde :p Goeie toko die Bijekorf :p |
Aub he Tim? ;) :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Aub he Tim? ;) :p |
Dankudanku :p trouwens, die 7 slechte platen die betaal jij he Bram :D
Is juow schuld natuurlijk :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dankudanku :p trouwens, die 7 slechte platen die betaal jij he Bram :D
Is juow schuld natuurlijk :p |
Zeg maar welk rekeningnummer :p |
|
|
| DaanMc |
ook maar ff toegeslagen:
DJ Ton T.B. - Silent Witness
Art Of Trance - Love Washes Over
F. Massif - Understatement
Tastexperience - Flower Island EP
Fred Numf vs. Etienne Overdijk - Waste Land / Deep South
Moontribe - The Ride
Birgit - Everybody Wants To Be (Remixes)
Yves DeRuyter - Spiritual Feeling (Remix)
DJ Montana - The Bridge In The Park
Project 247 - Crasher / Countdown / Groundzero
Drax & Scott Mac - Angel (Remixes)
F. Massif - Somebody (Remixes)
Fire & Ice - Samoa / Para Siempre
Desiderio - Starlight
Airwave - Ladyblue (Part 2)
Comanova - Wishful Thinking
Geert Huinink & Alco Rhythm - Dreamscape |
|
|
| Dazzle |
| Ik kon Teknov - Disko Movo niet laten liggen |
|
|
| sndh |
ik was in amsterdam, en toch maar even wat gekocht, hoewel ik nu al weet dat ik ze niet eens ga spelen, althans 2 van de 3 niet :
wel - Jaimy & Kenny D - Caught Me Running
niet - Fred Numf vs. Etienne Overdijk - Waste Land / Deep South
niet - Fate Federation - Mesmerize / Crime Scene |
|
|
| ahp2002 |
In Utreg:
Art Of Trance - Love Washes Over (incl Airwave Remix)
F. Massif - Somebody (incl Ferry Corsten Remix)
Art Of Trance - Breathe (incl Dawnseekers Remix)
Jaimy & Kenny D - Spread Your Wings
topplaatjes toch wel!
zag ook nog Dave Swayze - Travel EP part II hier in Utrecht liggen, heb nog getwijfeld, super plaat, heb de whitelabel promo, maar die persing is echt naadje.. |
|
|
| kolkiewolkie |
| Nog 8 platen bij de Bijekorf meegenomen donderdagmiddag :cool: . Meeste titels zijn hier wel voorbij gekomen :) . Goeie actie :D ! Overigens heb ik al die dingen beluisterd op een draagbare draaitafel... cool dingetje :p . De twee normale dingen die er stonden waren beide al gesloopt (naalden weg). Ook niet zo raar als allerlei kids ermee gaan spelen (en bv. de slipmat als plaat gebruiken :haha: ). |
|
|
|
|