|
Voor de DJ's onder ons.... 3 Dwaze Dagen!
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
De 'Drie Dwaze Dagen' of iets dergelijks van de Bijenkorf komen er weer aan. Bij de vestigingen die een chillout hebben (met 'jongeren'-stuff) is alle vinyl 3 euro. Vorig jaar hadden ze grote partijen ITWT en Blackhole. Dus........ als je nog wat zoekt uit die serie (er zal ook vast wel meer zijn dan dat hoor, maar toch) dan zou ik daar zeker even langsgaan.......!
Just a tip...!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| jp |
De doldwaze dagen; een uitdaging voor elke winkelgek. Om je doel te bereiken moet je eerst wel door de zwaarbewapende huisvrouwen worstelen. Door zelf pepperspray of een tasergun mee te nemen heb je een betere uitgangspositie om richting chill-out zone op te stomen. Zorg dat die overdadig opgemaakte 50 plussers je niet met het handvat van hun papaplu terug kunnen trekken. De nek is een zwak punt, dus doe een paar sjaals om. Kijk hierbij uit dat deze van een neutrale aard zijn; voetbalclubs zijn uit den boze.
Sommige koopjesjagers nemen hun dochters mee. Vaak schaars gekleed en geil uit de ogen kijkend. Deze zullen proberen je af te leiden zodat ma alles ondertussen weg kan kapen. De beste remedie is dan ook om je helemaal leeg te rukken voordat je richting de Bijenkorf vertrekt. In het verleden hebben enkele shoppers zich als personeel vermomd om als eerste binnen te zijn. Zij werden echter bij de deur geplaatst nog voor ze de kans hadden zich te verschuilen tussen de rekken. Bij het opengaan van het warenhuis werden ze dan ook platgewalst.
Als laatste tip kan ik alleen maar zeggen: eet veel knoflook, was je een week of twee niet en laat van te voren alles gewoon in je onderbroek lopen. Neem een ventilator mee zodat mocht je de kassa bereikt hebben, je de geur bij de cassiere weg kan houden. Je hebt nu eenmaal niks aan je aanwinsten als deze niet afgerekend kunnen worden.
Veel succes dan maar en laat je niet gek maken... |
|
|
| dj_spare |
| geinig... maaar waar kan ik checken welke filialen allemaal een chill-out hoek hebben... |
|
|
| TranceFool |
| Vorig jaar best nog wat leuke plaatjes weten te scoren. Ik ga zeker ff kijken of er nog wat leuk spul bij ligt :) |
|
|
| sndh |
| wanneer precies?? :clown: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by sndh
wanneer precies?? :clown: |
Oh ja, stom: 30 september tm 2 oktober |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by dj_spare
geinig... maaar waar kan ik checken welke filialen allemaal een chill-out hoek hebben... |
Amstelveen
Amsterdam
Arnhem
Enschede
Den Haag
Eindhoven
Groningen
Maastricht
Rotterdam
Utrecht
Breda en Den Bosch hebben geen Chill-Out |
|
|
| total woot |
Ik ga dus dit jaar NIET,
Vorig jaar had hier (in groningen) het personeel zelf eerst mogen kijken voor de winkel open ging... gevolg: alleen maar kutplaten (wel bakken vol, dat dan weer wel :p).
Geen id hoe het in andere vestigingen is, maar hier kon je de plaatjes ook niet beluisteren.. 95% was dus op de gok, dit omdat er vorig jaar zeer veel blackhole & ITWT tussen zat, maar wel allemaal jaren oud, dus niet echt wat je noemt bekende trance. |
|
|
| ahp2002 |
| vorig jaar toch Starecase - Faith voor 3 euro meegenomen! Zeker moeite waard om ff rond te sneake daar |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by jp
Arnhem
|
Mooi, omdat ik toch in een goed dag en nacht ritme voor Berlijn moet komen, Donderdag maar vroeg op staan. Ik woon toch op 2 minuten lopen van de bijenkorf, woon er haast achter :D |
|
|
| AversusZ |
| quote: | Originally posted by ahp2002
vorig jaar toch Starecase - Faith voor 3 euro meegenomen! Zeker moeite waard om ff rond te sneake daar |
ik ook, ISOS3 :) |
|
|
| basd |
Misschien donderdagochtend maar effe langs fietsen, ze zijn toch elke dag van 08.00 tot 22.00 geopend.. Wie weet zit er nog wel wat leuks tussen voor de heb, voor 3 euro kan je niet te moeilijk doen natuurlijk.
Als het me te druk is kijk ik vrijdagmiddag nog wel een keer. |
|
|
|
|