return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
For Amusement Only (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tiger777
Oeh... mysterieus :D
Xilver
't Is natuurlijk een ander manier om te zeggen "we hebben goe zat de marginaal uitgehangen in Antwerpen" :p

De cocktails in Café au Lait zijn hemels, de Cuba Libre en Tequila Margherita waren superlekker :) Het fleske wijn da we op de groenplaats hebben opgedronken was wa minder, mr ja, wa sneller doordrinken en dan proefde da nimeer eh ;)

Nog dingen : de rode vodka - redbull is echt veel te duur in Café D'Anvers, 8,5€. De set van Kenny Hawkes was dan weer te goed voor woorden. Much praise for 15 years Café D'Anvers :)

Tegen 6u was er nergens nog iets te doen, kwou voort gaan feesten, maar alles was verlaten behalve die bruin cafés met van die ouw venten.

Kvond die oude vent op da pleintje ook wel een heel ervaring. Zo'n eenzame kerel, zag je zo, kwam met ons een praatje slaan. Komen der zo ineens een paar gasten bijstaan die ons probeerden bollen en coke te verkopen, beke vriendelijk afgewimpeld. Toen we doorgingen wou die kerel mij geld geven omda ik zo vriendelijk tegen hem was enzo. Toen'k zei da hij da moest bijhouden omda hij da meer nodig had als ik kreeg die zowaar tranen in z'n ogen. Bedankte mij nog is en is doorgegaan... very strange, net of die gast ni gewoon was da ze vriendelijk waren tegen hem.

All in all, plezant nachtje... Kheb nog zeer in m'n benen van van da gebouwke af te springen. Dries, denk toch ni da da gemaakt was om derop te klimmen :p
Kaidreas
^ooooooo crap.
nu wou ik eens iets serieus doen. owkee--> back to being an off-topiccer :cool:
Xilver
't is toch zeker de moeite om nog is te doen... heb me super geamuseerd gisteren :)
Jasperovitsj
Kvind dat best wel serieus hoor! Niets zo zalig als een - zat - avondje uit met goeie vrienden! :)
Xilver
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kvind dat best wel serieus hoor! Niets zo zalig als een - zat - avondje uit met goeie vrienden! :)


word bro :)
Dark Apostle
Je wil ons beter gewoon beter leren kennen ipv het eeuwige oppervlakkige van "die kop past bij die muziek"?

Ik heb mezelf toch al vaak afgevraagd:"wie zijn nu die BETA's". En nee ik heb geen zin op jullie allemaal te gaan analyseren, dat is toch mij branche nimeer, hoewel ik het niet kan laten om gedrag te observeren wanneer ik de kans krijg.
Eagle`
quote:
Originally posted by Xilver
't Is natuurlijk een ander manier om te zeggen "we hebben goe zat de marginaal uitgehangen in Antwerpen" :p



too obvious :p






offtopic: excel is boring
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Eagle`

offtopic: excel is boring



Wat zijt gij voor een voze n00b, excel is vrij boeiend en handig als je een eindeloze reeks grafieken moet maken!!!
Jasperovitsj
Stop the thread-hijacking!! :whip: :p

Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Stop the thread-hijacking!! :whip: :p


dicht hé maat :whip: :p :D

Ik heb reeds een waardevole contributie gedaan aan deze thread

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Je wil ons beter gewoon beter leren kennen ipv het eeuwige oppervlakkige van "die kop past bij die muziek"?

Ik heb mezelf toch al vaak afgevraagd:"wie zijn nu die BETA's". En nee ik heb geen zin op jullie allemaal te gaan analyseren, dat is toch mij branche nimeer, hoewel ik het niet kan laten om gedrag te observeren wanneer ik de kans krijg.


:cool:
Kaidreas
well to be honest. ik was een beetje op men tenen getrapt door een paar replies. anyways maakt niet uit. ik geef jullie gewoon een kans. en grijp ze of juist niet. maar is het feesten niet dubbel plezant met mensen die ge heel goed kent en waar dat ge iets meer tegen kunt zeggen dan "hallow."/ en "hoeveel posts hebt gij?", "amai dit is een goei liedje"
misschien gebeuren die dingen al wel, maar gaan ze gewoon men neus voorbij??? en indeed rafic ge hebt iets gezegd maar eigenlijk zijn we er niet meer mee. IMO.


:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement