|
For Amusement Only (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
^awel dat zijn al meer de replies waar ik op hoopte, dat is de society maar dan echt een society.
@ jasper,voila ge hebt me door, da is de bedoeling erachter. en iets afspreken ofzo kan ik niet voor ik ongeveer zeker van ben hoe jullie er allemaal over denken, tis daarmee dat ik zeg ik geef jullie een kans, neem ze vast of laat ze gaan.
en msn. bwoa wete ik sta veel onlijn, ma ik doe daar echt geen reet me, da sta hier meestal open voor jan lul, er gaan niets boven sociaal contact. ik ben ook nie direct een van de sociaalste mensen. maar die msn kan zen slechte kanten hebben daar heb ik al ervaring mee.
daarvoor kan het misschien geen kwaad doen om bv elke maand of zomaar om te zeggen elke 2 maand af te spreken. alles kan en zal gezegd worden. Hier zullen zelf positieve kanten aankomen, de mensen waarvan ge denkt van nee das maar ne voze (da heeft iedereen wel is denk ik) die kunt ge dan op een ander manier leren kennen, en uiteindelijk meer gaan beginnen apprecieren. en zoals al eerder vermeld dit hoeft echt niet alleen de antwerpenaren te zijn, dit geldt voor iedereen.
belgie is echt wel nie zo groot ze, en ge komt nu toch wel is overal een beetje. btw de nieuwkomers mogen hier ook aandeelnemen natuurlijk.
Jedi hoe houd zijt gij nu? 34? ik denk dat gij hier op het forum maar al te goe beseft da contacten leggen en blijven behouden toch wel iets belangrijks is. en wete zo zijn er nog zo'n dingen, kleine dingen
bv. ik stuur een bericht naar kevin: "ej kevin hier ligt coldharbour sessions, zocht jij die niet al een tijdje? ja stuurde kevin terug, wat doe ik ik koop de handel owkee het was wel een maand of 5 dat het duurde voor dat hij em kreeg. maar da maakt niet uit. wat gaan we doen als er geen trance forum meer is, met zen alle afspreken op een ander forum ofzo? :conf: :p
zaterdag zijn tom en ik een feesje gaan bouwen, en goede vriend woont in antwerpen. ik stuur in de week naar em. "ej jos? ik ben zaterdag in antwerpen even, moet ik anders na u werk even afkomen kunnen we ff chillen. (hetzelfde getypt maar dan met kommas :D ) hij vroeg of ik nog weg ging, en ik had het een uitgelegd dat het met tom was, en daarom is hij uiteindelijk niet meegekomen, maar we hebben elkaar wel 2 uurtjes weer gezien.
ik weet nie of ge het nu al wa meer door hebt wat ik wil bedoelen.
zoniets, zal ik morgen nog wel eens proberen, kga nu eerst mijne nest in kruipen. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
daarvoor kan het misschien geen kwaad doen om bv elke maand of zomaar om te zeggen elke 2 maand af te spreken. alles kan en zal gezegd worden. Hier zullen zelf positieve kanten aankomen, de mensen waarvan ge denkt van nee das maar ne voze (da heeft iedereen wel is denk ik) die kunt ge dan op een ander manier leren kennen, en uiteindelijk meer gaan beginnen apprecieren. en zoals al eerder vermeld dit hoeft echt niet alleen de antwerpenaren te zijn, dit geldt voor iedereen.
belgie is echt wel nie zo groot ze, en ge komt nu toch wel is overal een beetje. btw de nieuwkomers mogen hier ook aandeelnemen natuurlijk.
|
neem dan het goeie vb en kom af naar de limburgse meeting dan eh... das donderdag. wat gij wilt doen, hebben wij nu al ondertss 2 keer gedaan... dus iedereen is welkom donderdag :) |
|
|
| JediD4M |
Jedi hoe houd zijt gij nu? 34? ik denk dat gij hier op het forum maar al te goe beseft da contacten leggen en blijven behouden toch wel iets belangrijks is. en wete zo zijn er nog zo'n dingen, kleine dingen
|
34!??? 32 is ook goe zenne .. kdacht dak er jonger uitzag :(
Contacten leggen, dankzij dergelijk fora gebeurt dat al eens sneller, kgeef toe zoiets doe ik heel moeilijk omdat nogal verlegen ben..
Contacten houden das nog moeilijker niet voor een paar maanden zenne .. maar als ik terugkijk op +/- 14 jaar uitgaan en muziek belevenis =
zie ik nu nog 0 personen van in begin (Periode 1990-1995), 2 klasgenoten waar ik mee uitging zie ik soms nog eens, ik was toen ook enorm bezig met het DJ'n (1995-1997) en dat nam veel tijd in en daardoor verwaterde sociale contacten (onbewust), destijds bestonden dergelijke fora niet zenne, en waart ge op gebied van levenswijze precies een uitzondering ondanks dat toen vele clubs vrijdags en zaterdags volliepen.
1997 ben ik serieus beginnen verkeren, maar juffrouw mocht niet echt uitgaan .. ze was 8 jaar jonger .. dus dat gaf thuis wat problemen en daardoor sloot ik mezelf wat op, ze was ook niet echt house-trance-techno minded (Clouseau-Take That.. stuff), dom want hierdoor verliest ge werkelijk elk uitgaans-contact en dat wreekt zich vroeg of laat wel eens.
In 2001 ben ik dan weer beginnen uitgaan en door het verleden is dat idd 90% alleen, niet dat ik dat wil, word je wel gewoon, maar kheb wel wat vrienden door het werk en uitgaansleven maar die doen hun ding met alle respect, maar er word gelukkig wel eens buiten de parties afgesproken.
2003, vorig jaar begonnen met Reviews te schrijven, hierdoor begin dit jaar (2004) aanbieding gekregen van Tropicana om voor hen te werken, .. maar werken in een club is plezant maar verwacht niet dat al je vrienden daar plots alle weken gaan komen omdat jij daar werkt, niet zo zit het niet in mekaar, in begin ken je er niemand en is dat als het minder goed gaat met de club zenuwslopend.. veel geld verdien jer echt niet mee hoor.
Na 6 maand leuke en minder leuke ervaringen terug gaan genieten van het leven, oude vrienden opgezocht en veeeeeeel nieuwe heel fijne mensen leren kennen = Beta's!!!!!
Soms moet ge de dingen idd af en toe eens relativeren en van een bepaalde groep of mensen niet teveel verwachten. Maar wie ge ook zijt, een Beta of niet... uiteindelijk hé wat ger van maakt hebt ge voor 50% zelf in de hand!
(amai .. nu zie ik hier weer hoelang men gezaag is :rolleyes: ) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
neem dan het goeie vb en kom af naar de limburgse meeting dan eh... das donderdag. wat gij wilt doen, hebben wij nu al ondertss 2 keer gedaan... dus iedereen is welkom donderdag :) |
Waarom niet eigenlijk!? Als ge er kunt geraken zou het heel fijn zijn! :) |
|
|
| Dark Apostle |
well to be honest. ik was een beetje op men tenen getrapt door een paar replies. anyways maakt niet uit. ik geef jullie gewoon een kans. en grijp ze of juist niet. maar is het feesten niet dubbel plezant met mensen die ge heel goed kent en waar dat ge iets meer tegen kunt zeggen dan "hallow."/ en "hoeveel posts hebt gij?", "amai dit is een goei liedje"
misschien gebeuren die dingen al wel, maar gaan ze gewoon men neus voorbij??? en indeed rafic ge hebt iets gezegd maar eigenlijk zijn we er niet meer mee. IMO.
|
don't worry, de mensen die voor het waard zijn om beter te leren kennen zul je ook leren ken, gun het gewoon wat tijd.
Je zal er natuurlijk wel rekening mee moeten houden dat wanneer je sommige miss beter zult leren kennen je miss teleurgesteld kunt zijn in de persoon, sommige mensen zijn gewoon niet wie we verwachten dat ze zijn of dat ze beweren dat ze zijn.
Ik ben in ieder geval curieus nu ;) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Mja Kai das ook relatief zenne, thangt er ook vanaf hoe dik die groep aan elkaar hangt, limburg hangt precies wel wat hechter aan elkaar, kweet ni hoe da bij ulle in antwerp is.
In alle geval hier in brabant is ni fameus ;). Den enige dak iet beter ken is de steven, vantijds kom ek hem is tegen in halle als hem bv met zen stuk oud ijzer men klokkespel viseert, keer pintje mee drinke en is babbale dan, mo tis nu oek ni dak er elke week mee weg gaan. Alle ge verstaat zeker wel wak bedoel :) |
gij voze slet :) |
|
|
| Xilver |
Op nen donderdag jong... Ni iedereen studeert nog en kan zitten fatsen he :)
En over de zaterdag... awel, da was een bangelijk nachtje, heb me serieus goe geamuseerd, en op zo'n manier leerde iemand echt wel beter kennen. Goed gevoel aan overgehouden, en denk da op zo'n manier wel goei vriendschappen kunnen ontstaan. |
|
|
| pooley |
Kzeg het he, kzie da altijd wel zitten, vooral wnr ik men rijbewijs ga hebben (gvd da zeg ik dus al 4 jaar he :) )
Kheb me al goed geamuseerd met het volk hier en da wil ik blijven doen... |
|
|
| pooley |
Donderdagen zijn voor mij ook gedaan, af en toe kan da misschien is ma dan moek vrijdag vrij hebben...
<- werkmiens geworden :x
/me waves at Fred :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
langs de andere kant heb ik dankzij de Beta's wel al enkele hele goeie vrienden gemaakt op korte tijd, en ik zou die eigenlijk ook veel meer willen zien dan ik nu doe eigenlijk... |
Idem ;)
@Dries: Ik snap waar ge hiermee naartoe wilt en ik zal mijn best doen om af te komen wanneer er afgesproken wordt :)
Hiermee doe ik een oproep naar mensen die op 12 november voor de Second Sun party in Aalst (waar J draait) willen afspreken om iets 'sociaal' te doen (stel maar iets voor, mij om het even) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Xilver
En over de zaterdag... awel, da was een bangelijk nachtje, heb me serieus goe geamuseerd, en op zo'n manier leerde iemand echt wel beter kennen. Goed gevoel aan overgehouden, en denk da op zo'n manier wel goei vriendschappen kunnen ontstaan. |
inderdeed het was wel een bangelijke avond. alle twee wat gaan zagen bij die een da play the game zong. hehehe
ik had er eerst wa schrik voor dat het wa geforceerd ging worden, maar op den duur vlotte het toch goed, zeker out playground conversations :D
@ zehra, inderdeed ik vind het kei spijtig dat ik er donderdag nie bij kan zijn, ma ik heb bouwverlof ik kan ook zomaar niet men dagen kiezen. dus int vervolg liefst in het weekend, en dan wil ik gerust afkomen, ook al is het geen trancefeesje.
@ pumaz, I know I can count on you e jos.
@jedi. ik begrijp heel goed hoe dat gaat, en das frustrerend. ik ben soms kei blij als ik vrienden heb die al langer meegaan dan 4 jaar. das vreed uitzonderlijk bij mij. daarmee. contact moet ge een beetje blijven onderhouden.
@ pooley. hehehe hier komt het binnenkort ook in orde met het rijbewijs. dus de toekomst ziet er rooskleurig uit. |
|
|
| Buoyant |
ksnap uw gedachten ook wel Drieske en van die anderen ook natuurlijk,
ge kunt idd op een feesje waar andere Beta's niet verwachten dat ge der meteen ne vlotte babbel mee kunt slaan, zoals reeds al is aangehaald hier, zijn de meetings daar geschikter voor maarja daar, ik zie mezelf nog niet zo snel naar de Antwerpen meeting gaan, niet om de mensen, maar omdat het me eerlijk gezegd niet zo aanspreekt om die trip te doen om mensen te leren kennen die ik in principe toch maar heel weinig int echt ga zien, das misschien ook weer net dat bekrompen standpunt da gij net uit de wereld wil helpen ( en ik zelf eigelijk liever ook) maar opt moment denk ik der zo over :confused:
btw als ge jos nog es smst eh, vraagt hem dan maar of hij mij ook es iets laat weten .... |
|
|
|
|