return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
For Amusement Only (pg. 3)
View this Thread in Original format
Zehra
quote:
Originally posted by Kaidreas
well to be honest. ik was een beetje op men tenen getrapt door een paar replies. anyways maakt niet uit. ik geef jullie gewoon een kans. en grijp ze of juist niet. maar is het feesten niet dubbel plezant met mensen die ge heel goed kent en waar dat ge iets meer tegen kunt zeggen dan "hallow."/ en "hoeveel posts hebt gij?", "amai dit is een goei liedje"
misschien gebeuren die dingen al wel, maar gaan ze gewoon men neus voorbij??? en indeed rafic ge hebt iets gezegd maar eigenlijk zijn we er niet meer mee. IMO.


:(


well, je hebt gelijk! grouphug?! :) der zijn ook mensen die ik af en toe irl zie. is wel fun :) tis echt nice om de mensen achter de posts eens int echt te ontmoeten...
pooley
why not
Eagle`
Mja Kai das ook relatief zenne, thangt er ook vanaf hoe dik die groep aan elkaar hangt, limburg hangt precies wel wat hechter aan elkaar, kweet ni hoe da bij ulle in antwerp is.

In alle geval hier in brabant is ni fameus ;). Den enige dak iet beter ken is de steven, vantijds kom ek hem is tegen in halle als hem bv met zen stuk oud ijzer men klokkespel viseert, keer pintje mee drinke en is babbale dan, mo tis nu oek ni dak er elke week mee weg gaan. Alle ge verstaat zeker wel wak bedoel :)
Zehra
quote:
Originally posted by Eagle`
Mja Kai das ook relatief zenne, thangt er ook vanaf hoe dik die groep aan elkaar hangt, limburg hangt precies wel wat hechter aan elkaar, kweet ni hoe da bij ulle in antwerp is.


das ook omdat we meeten. en elkaar beter leren kennen bij een glaasje cola voordeel is ook dat de meeste van de lim-beta's in diepenbeek studeren, er kort bij wonen of toch willen afkomen van ver (maasmechelen, neerpelt...) donderdag is de volgende. gaat weer leuk worden. :)
Kaidreas
quote:
Originally posted by Eagle`
Mja Kai das ook relatief zenne, thangt er ook vanaf hoe dik die groep aan elkaar hangt, limburg hangt precies wel wat hechter aan elkaar, kweet ni hoe da bij ulle in antwerp is.

In alle geval hier in brabant is ni fameus ;). Den enige dak iet beter ken is de steven, vantijds kom ek hem is tegen in halle als hem bv met zen stuk oud ijzer men klokkespel viseert, keer pintje mee drinke en is babbale dan, mo tis nu oek ni dak er elke week mee weg gaan. Alle ge verstaat zeker wel wak bedoel :)

neen, da begrijp ik goed, en da verlang ik ook nie. maar ik heb het ook niet over de mensen van antwerpen alleen, en ik heb ook geen goesting om iedereen elke week te moeten zien, en daar heeft de rest evenmin goesting in. maar kweet nie misschien ben ik het gewoon die zich enorm hecht aan bepaalde waarden.

neem nu ons als voorbeeld eagle. (de naam al bv) ik noem u eagle omdat ik geen enkele clue heb op het moment hoedat ge werkelijk heet. owkee iedereen bij zen echte naam noemen, maar simpel is da nie als ge iemand maar 2 keer in het echte leven hebt gezien. Op dancevalley bv ik heb u daar gezien, en ik weet zelf nog nie eens wat we hebben gezegd, gewoon dat feit. zou het niet leuker zijn moest ik volgende keer naar u afkomen en vragen... jow gast hoe ist? en opt school/ werk. en hoe is het nu af gelopen met die griet dat ge zag zitten. en de u moeder en u vader allemaal goei?


voorbeeld 2. beta party... het begin allemaal redelijk kalm want eigenlijk kennen we elkaar van haar noch pluim. later aan de bbq. ik zie het nog zo voor me. allemaal (alle bouyant, pooley, johan en kevin toch als ik me niet vergis) lekker aan het relaxen en is wat gewoontjes babbelen en fratsen maken. da vond ik nu gezellig, en wa meer betekenis hebben dan die doorgaanse party-talk.


mmmmz, misschien denk ik er gewoon wat te hard op na.
Zehra
ik ken wel bijna alle (mss wel alle) beta's van naam... maar ja da ben ik dan ook :o

maar ik begrijp wat je bedoelt. denk da de beta's 1 voor 1 zalige mensen zijn en tis best om ook eens over iets anders te babbelen met elkaar dan alleen te vragen welk liedje het is op een party of zeggen 'wablieft?' als je ze weer nie kan verstaan... :)
Jasperovitsj
Stel anders eens iets concreet voor? Dagje op stap met iedereen die wil naar iets wat geen r**t te maken heeft met trance ofzo? OF gewoon een terrasje doen ergens? :)
TOR
quote:
Originally posted by Zehra
alleen te vragen welk liedje het is op een party of zeggen 'wablieft?' als je ze weer nie kan verstaan... :)


dat is de reden waarom ik niet zoveel moeite doe op een feest, omdat je elkaar toch maar half begrijpt en uiteindelijk ga je voor de muziek.
Eagle`
quote:
Originally posted by Kaidreas neen, da begrijp ik goed, en da verlang ik ook nie. maar ik heb het ook niet over de mensen van antwerpen alleen, en ik heb ook geen goesting om iedereen elke week te moeten zien, en daar heeft de rest evenmin goesting in. maar kweet nie misschien ben ik het gewoon die zich enorm hecht aan bepaalde waarden.

neem nu ons als voorbeeld eagle. (de naam al bv) ik noem u eagle omdat ik geen enkele clue heb op het moment hoedat ge werkelijk heet. owkee iedereen bij zen echte naam noemen, maar simpel is da nie als ge iemand maar 2 keer in het echte leven hebt gezien. Op dancevalley bv ik heb u daar gezien, en ik weet zelf nog nie eens wat we hebben gezegd, gewoon dat feit. zou het niet leuker zijn moest ik volgende keer naar u afkomen en vragen... jow gast hoe ist? en opt school/ werk. en hoe is het nu af gelopen met die griet dat ge zag zitten. en de u moeder en u vader allemaal goei?


voorbeeld 2. beta party... het begin allemaal redelijk kalm want eigenlijk kennen we elkaar van haar noch pluim. later aan de bbq. ik zie het nog zo voor me. allemaal (alle bouyant, pooley, johan en kevin toch als ik me niet vergis) lekker aan het relaxen en is wat gewoontjes babbelen en fratsen maken. da vond ik nu gezellig, en wa meer betekenis hebben dan die doorgaanse party-talk.


mmmmz, misschien denk ik er gewoon wat te hard op na.



awel dedju ge slaagt nu is de nagel op de kop nondedieu, altijd da gezever over diee muziek is ook altijd ni da zenne,ge moet is over iet anders kunne klappe ook vinnek , alle ge kent da wel zo wa vettige klap daar zenk altijd voor te vinne :D

Mja ik ken u ook ni zenne,ma ik zen dan oke ni direct de man om met iedereen en alleman direct beginne te klappe. Buite ne Yo tegen u op Dance Valley da wast peisk :nervous: .

Mja normaal moet da met manne van antwepren beter gaan. Keb zo paar nief copains sinds jaar of 2 die in de lukke zen klas zate, die manne kome ook van antwerp (alle mechelen). Altijd wel leute met die manne van de province antwerpen, over alles en nog wa zeveren, zuipen a volonté. Kortom de gaste om mee rond te hange
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Eagle`


Mja ik ken u ook ni zenne, buite ne yo peisk dance valley en da wast, mja ik zen ni zo direct de man om met iedereen en alleman direct beginne te klappe

Ik ook niet eigenlijk...

Allé, op een forum is het niet echt moeilijk om tegen Jan en alleman te zeveren, maar vanaf ge die persoon int echt ontmoet is dat toch nog altijd wat vreemd, voor mij toch...

Maar langs de andere kant heb ik dankzij de Beta's wel al enkele hele goeie vrienden gemaakt op korte tijd, en ik zou die eigenlijk ook veel meer willen zien dan ik nu doe eigenlijk...
Dus eigenlijk zie ik jullie initiatief bangelijk goed zitten, count me in - als ik welkom ben! :)

TOR
lol, uit deze discussie komt nog een ouderwetse kaartavond voort, mark my words :stongue:
JediD4M
Ik dacht wel Dries dat het zoiets zou zijn, iets meer dan gewoon discussiëren over de muziek, smaken, feestjes en dingen uit de Scéne, daar zijn de meetings buiten feestjes beke voor .. of zoals ik hier lees de vooravond van de Beta-Party.

"Tonen en te weten komen wie de persoon is achter de posts" , euhm .. tlijkt wel mijn psycholoog die ik bezig hoor... :rolleyes:... ja Jedi is beetje tureluut en is niet altijd den happy kerel uit zen reviews, maar toch verberg ik niets.

Nu kom ik idd zelden op MSN.. niet omdat ik niet graag praat met de mensen .. ben hier nog gewoon met teveel dingen tegelijk bezig.
En voor nen babbel of hulp sta ik steeds open,
ik heb ook wat plannen in men gedachten voor de Beta's .. van waar ze ook komen.

Maar kmoet oftewel men ouders hun huis+tuin of men zus hun huis+tuin zien te bemachtigen volgend jaar lente of zomer.
Noem het een meeting, een party wathever, eten, drinken, DJ Booth, Beta-DJ's + Guest DJ.. 12 - 24u ...... nu ja tzijn nog allemaal wat gedachtenspinsels zenne.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement