return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Armada presents 'Famous'!
View this Thread in Original format
MaGiK54
Dat dit niemand gepost heeft, aangezien het al vanaf de 22e op de armada-site staat:

Saturday the 30th of October, Armada proudly presents its new monthly concept 'Famous' at club 'Panama in Amsterdam. Every last Saturday of the month will become an unforgettable evening.

It doesn't happen very often these days that a party leaves an inerasable impression. Armada promises that 'Famous' will be just a little more original than on ordinary party and will have a classy charm.

Famous will represent style, dancing, exclusiveness and good alternate dance Music. Therefor we will provide you with a massive line up: Markus Schulz and Mischa Daniels will be resident dj's at the 'Famous' events and this episode they will be joined by no one less than 'Marnix and Brian S'.

As you can see by looking at the list of dj's mentioned above the last Saturday of the month will have an alternate musical filling in. House, progressive and groove will be the most important ingredients.
In short: "the ideal party to close the month with."

Famous will begin at 11.00 p.m. (CET) and the admission fee will be 15 euro.

Location:

Panama
Oostelijke Handelskade 4
Amsterdam


Markus Schulz als resident, cool grote kans dat ik dit feestje wel eens ga bezoeken, zeker het in de gaten houden waard.
Optimus
Haha, zag het een uur geleden toevallig op de Panama site:) Leuk concept:)
MaGiK54
Ben blij dat er wat meer in Panama qua EDM wordt georganiseerd, ben altijd in voor een feessie in Panama, echt één van mijn favo locaties voor feessies.
Chicane
Wat een combinatie ook, Schulz en Marnix/Brian S :conf:
Matthijs
Eerste editie valt samen met TIC, zal lastig worden om veel mensen te trekken dan... Misschien dat ik in november een kijkje ga nemen, Markus draait dan samen met Lemon8, lijkt me wel leuk!
M_Peror
quote:
Originally posted by Matthijs
Eerste editie valt samen met TIC, zal lastig worden om veel mensen te trekken dan... Misschien dat ik in november een kijkje ga nemen, Markus draait dan samen met Lemon8, lijkt me wel leuk!

Klinkt goed, maar idd TiC, ik ga op z'n vroegst in november een keertje kijken. Panama is een superlocatie. En de combi Markus / Lemon8 werkt uitstekend (Armada Night in de Mazzo okt 2003 --weliswaar Armin ertussen-- was toppie :D)
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Chicane
Wat een combinatie ook, Schulz en Marnix/Brian S :conf:


Marnix en Brian S staan geloof ik in de tweede zaal. Kan Sander hier wel ff bevestigen. ;)

27 November ben ik er zeker bij met Markus en Lemon 8!

Sido
Donna
quote:
Originally posted by Matthijs
Eerste editie valt samen met TIC, zal lastig worden om veel mensen te trekken dan... Misschien dat ik in november een kijkje ga nemen, Markus draait dan samen met Lemon8, lijkt me wel leuk!


Sja,vooral blijven proberen en daardoor de frustratie blijven voelen,energie verspilling en voorspelbaar.
Magoed,wie weet komt er een dag dat t werkt en de Armada boys verder kunnen gaan met hun eigen leven.

Marcus en Lemon8 KAN een lekkere combi zijn als Marcus de goeie beuk maar pakt.

En dat niemand t nog heeft gepost is nie zo vreemd,Armada is niet zo heel geweldig nieuws nl.
HiGH_NrG
Die combinatie met Lemon8 lijkt me erg interessant! Ik denk dat ik daar wel te vinden ben... :D
DjRV
wanneer zal de eerste armada erotic komen .. ??

ambs en armin samen in een kooi in het leer :eyes: :eyes: :stongue:

franzelare
ruub, ouwe zeikerd van me, leef jij ook nog :D

ben benieuwd wat ze gaan programmeren, ik hou het zeker in de gaten en ga denk ik wel een keertje kijken daar.
DJ_Siesta
Rv lijkt me wel een geschikte kandidaat voor Voorzitter van de armada fanclub :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement